Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-10, 19:47   #1
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien
Smile

Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Hei,

Nå har jeg vært på lavkarbo i 6 måneder og resultatene er rett og slett overveldene. At vekten har gått ned er bare en positiv bivirkning, selv om det var ønsket om å gå ned i vekt som gjorde at jeg startet med LCHF.

Fordelene med kostholdet er bare så uendelig mye mer enn vektnedgang. Jeg har fått bedre hud, sterkere negler, klarere øyne - jeg så meg selv i speilet og studerte øynene mine. Hviten i øynene er ikke lenger gulaktig som de var, men har fått et skinn av blåfarge og er mindre blodskutt. Kommentarer som at jeg ser 5 - 10 år yngre ut er også veldig tilfredsstillende. Gubbemagen er borte, og når jeg ser ned kan jeg se beltespennen min. Det var det ikke snakk om for bare 6 måneder siden.

Jeg har fått mer muskler, og hardere kropp. Vektnedgangen har flatet ut, og jeg ligger nå på rundt 82-83 kg fordelt på 176 cm. Jeg veide 99,7 kg når jeg startet og hadde et magemål på 112,5 cm. Nå har ungene stjelt målbåndet så jeg aner ikke hvor det er, men for en måned siden var jeg 92 cm rundt magen.

Jeg har heller ikke behov for å stoppe å ta meg en blund på veien hjem fra jobb, da jeg ikke er trøtt om ettermiddagen lenger. Jeg snorker ikke lenger, og har mye bedre mage enn jeg hadde før. En annen ting jeg også har lagt merke til er at jeg ikke er så grinete og oppfarende som jeg var, og at det føles som en bomullsdott har forsvunnet fra hjernen min. Jeg tenker bedre og raskere.

Kommentarer som "når skal du begynne å spise normalt igjen da?" blir bare smilt og avfeid med et "jeg spiser normalt, men har kuttet ut karboydrater".

Legger ved to bilder. Det første er tatt i juli 2009, det andre tatt i desember 2009.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg feite-børge.jpg (72,4 KB, 138 visninger)
Filtype: jpg 17kg-lettere.jpg (52,7 KB, 133 visninger)
Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:58   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Dritbra! (var det mest beskrivende og poetiske jeg kom på i farta )

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:01   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

WOW, var vel det som dukke topp i hodet mitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:13   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Ja, WOW

Du ser råbra ut og mye yngre nå ja

Gratulerer!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:15   #5
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Utrolig!!

Du ser definitivt mye yngre ut ja! Bra jobba!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 13:42   #6
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Tusen takk alle sammen.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 13:49   #7
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Kjempebra jobba Du er flink!

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 14:07   #8
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Grattis!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 15:39   #9
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Fasit etter seks måneder lavkarbo

Fantastisk

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 16:00   #10
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Fantastisk

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:15   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Imponerende forskjell!!

Kjempebra

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:35   #12
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Bare hiver meg på her; Wow!!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:15   #13
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Flott innlegg! For det er som du skriver - det dreier seg ikke bare om vekta!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 23:30   #14
Lotta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 42
Lotta er på en erverdig vei

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Så fint å lese. Ble kjempeglad. Nå fortsetter jeg kuren med stor optimisme.
L

Lotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 16:03   #15
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Gratulerer!!

Så fint at du deler dette med oss! Det hjelper alltid å leseom så gode resultater. Lykke til videre med din nye helse og kropp

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:49   #16
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Oppdatering: Jeg målte omkretsen rundt magen i navlehøyde i går, og jeg har nå blitt 25 cm mindre i omkrets, eller hele 22% mindre i omkrets rundt magen! Vekten er stabil, men jeg ser at kroppsfasongen endrer seg og jeg får mer og mer muskler på kroppen. Dette er jo helt sykt bra! Over all forventing og fatteevne.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:57   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Så kult!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:33   #18
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Så utrolig bra - da blir det jo bare bedre og bedre. Kroppen din er i ferd med å finne tilbake til seg selv og fylles akkurat slik som den skal

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:41   #19
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Knallbra jobba!!!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:45   #20
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Så flink du har vært! Og du har endret deg veldig, du har jo blitt den hunken jo!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:44   #21
Lene:)
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 51
Lene:) er på en erverdig vei

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Gratulerer, virkelig imponerendeSynes også det var kjempe motiverende for meg som er helt i startfasen

__________________


Lene:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:47   #22
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Så flink du har vært! Og du har endret deg veldig, du har jo blitt den hunken jo!

Heh! Så da er det kanskje ikke bare innbildning at babes har begynt å sende meg skrå blikk? Takk skal du ha.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:51   #23
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Lene:), her.

Gratulerer, virkelig imponerendeSynes også det var kjempe motiverende for meg som er helt i startfasen

Hold deg til kostholdet og jeg kan love deg at du vil få samme resultater.

Det er så sykt tilfredsstillende at jeg endelig lykkes med et kosthold som gir resultater i bedre helse og bedre form. Uten anstrengelser og uten å gå sulten.

Det er bare morro å trene nå, før var det et slit. Jeg bruker ca. 15 minutter på treningsstudioet. Da har jeg gått igjennom de øvelsene jeg skal, og 45 minutter i bastu og dusj pluss litt solarium av og til.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 16:17   #24
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

WOW - du har vært flink! Takk for at du deler før og etter bilder. Det er til inspirasjon og motivasjon for oss andre som ikke helt har kommet så langt som deg enda

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 16:55   #25
Wiki
Juniormedlem
 
Wiki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 31
Wiki er på en erverdig vei

Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo

Wow!!! Kjempebra jobba!!!

__________________
Wiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo Mr. Muscle Lavkarbo generelt 46 25-03-10 20:36
Seks uker i ketose, null vekttap de siste to ukene hyaloid Lavkarbo generelt 13 16-10-09 02:48
Ondt øverst i magen etter over 3 måneder på ketolyse Gretal Fysisk og mental helse 7 06-11-08 08:19
9 måneder på lavkarbo og hard trening bilringen Trening 19 09-10-08 11:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no