Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

PCOS og normalvektig

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-11, 11:24   #1
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

PCOS og normalvektig

Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?

Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:19   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: PCOS og normalvektig

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske, her.

Hei hei!

Jeg har akkurat blitt diagnostisert med PCOS, etter barneønske i to år.

Jeg er normalvektig, så legen sa at det ikke var noe jeg kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Er det noen normalvektige her som har blitt bedre av lavkarbo?