Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Optimal Ernæring

Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-09, 14:12   #1
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

Noen her som følger OE skikkelig? hadde vært kjekt å fått en del diskusjoner ang dette kostholdet og undersøkelser osv. Jeg leser hyperlipid bloggen som er veldig bra blogg for oss som følger OE. Men hadde også vært kjekt å diskutere me noen norske. Jeg følger kostholdet slavisk og har stål troen på det. Har lest begge 2 bøkene og også vært mye innpå de polske sidene med oversettelse program, men er veldig vanskelig. Noen som vet om andre sider eller blogger hvor de følger dette kostholdet?

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 20:11   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hadde vært kjekt å fått startet opp igjen

Jeg følger OE for vektreduksjon, men ikke helt slavisk kanskje.
Har veldig tro på det, og det er lettere å være aktiv med trening enn med ketogene dietter. Går ned i vekt og har det kjempefint. Ligger som regel rundt 50 karber, mest for å ha litt å gå på i tilfelle jeg skulle regne feil eller bomme på noe på andre måter. Viktig for meg å være trygg på at jeg ikke overstiger de 72 karbene, siden jeg virkelig er flink til å få i meg fett.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 20:42   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

Her er en engelsk side. Kanskje du finner noe av interesse der om du ikke alt har sjekket den ut

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 22:37   #4
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Her er en engelsk side. Kanskje du finner noe av interesse der om du ikke alt har sjekket den ut

har sett siden, men den er gammel :P ikke noe aktivitet der lenger

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 14:59   #5
Fleskulf
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 35
Fleskulf er på en erverdig vei

Sv: Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Noen her som følger OE skikkelig? hadde vært kjekt å fått en del diskusjoner ang dette kostholdet og undersøkelser osv. Jeg leser hyperlipid bloggen som er veldig bra blogg for oss som følger OE. Men hadde også vært kjekt å diskutere me noen norske. Jeg følger kostholdet slavisk og har stål troen på det. Har lest begge 2 bøkene og også vært mye innpå de polske sidene med oversettelse program, men er veldig vanskelig. Noen som vet om andre sider eller blogger hvor de følger dette kostholdet?

Jeg har bestilt "Optimal Nutrion" boken og har tenkt å prøve å følge dette kostholdet. Jeg har lest gjennom noen eldre tråder i forumet her og også lest boken "Bedre uten brød" Jeg startet idag med en frokost bestående av 90g bacon, 2 egg, 25g smør og 90g potet. Høres det riktig ut? Ser frem til å lese boken og få satt meg bedre inn i detaljene. Skal sjekke ut hyperlipid bloggen.

__________________
kill the carbs before the carbs kill you.
Fleskulf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har vært "borte" en stund og trenger piff for å starte igjen over nyttår! Pocahontas Ketolysekuren 27 07-01-10 10:44
Da har jeg startet igjen Lilly Ketolysekuren 11 07-01-09 18:25
Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D dydde Lavkarbo generelt 3 15-07-08 16:37
Hadde det ikke vært fint med et LK-chatroom? Borealis Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 17 24-07-06 16:05
Hadde dette vært noe. Kristian Generell diskusjon 4 04-08-04 17:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no