Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 01:49   #76
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

CC og eggene må moses ja. Ellers blir det ikke bra. Det er nok det som er klumpene dine. Jeg har ikke prøvd å steke det uten så det kan jo hende mosemangeln er problemet også dær, men stort sett så er klissete brød et resultet av for lite steking. Hvor lenge stekte du det?
Husk å la det ligge over natten på rist til avkjøling. Det er VIKTIG!

Jeg ville prøvd en gang til og fulgt oppskrifta å sett om det ble bedre.
Mine brød har i hvertfall ikke blanke klumper, og er ikke klissete.
Krydder kan selvsagt tilsettes etter ønske uten at det har noen betydning for konsistensen.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:25   #77
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jepp. må nok knuse deigen litt mer, bare det at jeg har ikke food prossesor, bare kjøkkenmaskin med eltekrok, men kan ta det i blendern heller. prøve i hvert fall . brødet stekte på 190 grader i over 2 timer faktisk så det ble ikke klissete. prøver igjen i morgen

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:54   #78
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys
Smile

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Jepp. må nok knuse deigen litt mer, bare det at jeg har ikke food prossesor, bare kjøkkenmaskin med eltekrok, men kan ta det i blendern heller. prøve i hvert fall . brødet stekte på 190 grader i over 2 timer faktisk så det ble ikke klissete. prøver igjen i morgen

Blender passer sikkert kjempebra. Poenget er jo bare at du får most eggene og CC godt. Det blir nok bra skal du se.
Jeg blandet litt med konsistensen ser jeg. Det var ikke du som hadde problemer med det, men nette eller hva nicket var.
Hehe. Går litt fort for meg innimellom.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:32   #79
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Da står brødet i ovnen - og det ser lovende ut

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:41   #80
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Lykke til. Bare husk å stek lenge nok og la det hvile over natta på rist. Eller i hvertfall til du går å legger deg. Siden det er såpass tidlig på dagen enda kan det være at det holder. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:28   #81
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Da er brødet ferdigstekt og det ble mye bedre denne gang. Har nå ligget noen timer på rist å det går helt greit å dele opp i skiver - mye fastere å enklere å ha med å gjøre

Gjorde noen små endringer - droppet å legge linfrøa i vann først, samt at jeg bare hadde oppi 50 g sesamfrø og så øka jeg saltmengden ørlite (1/2-1 ts).
Regnet ut at det blir ca 32,5 g karber i hele brødet som veier ca 800 g - det blir ca 4 karb pr. 100 g (en skive veier ca 25 g, så da blir det ca 1 karb pr. skive).

Har nå spist 3 skiver av dette brødet - og de smakte nyyydelig så dette kommer jeg til å bake flere ganger!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:59   #82
echs
Medlem
 
echs sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 45
Innlegg: 90
echs er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Eg skal forsøke igjen ein gang seinere....skal få det til! Ser at det nok ikkje berre var steikinga som var problemet for at brødet mitt vart bløtt inni...eg moste heller ikkje CC og egga så veldig, så eg også fekk sånne "klumper" i brødet. Skal huske dettil neste gang
Har no likvel delt og fryst brødet, og skal prøve å riste det i brødrister eller på stekepanne før eg et det, kanskje det blir ok da Smakte ganske bra!

__________________


echs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:06   #83
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Hehe. Jeg må innrømme at årsaken til at jeg messer slik om dette med lang steketid, avkjøling på rist og mosing av cc og egg kommer fra egne opplevelser. Jeg hadde fire-fem omganger med mer eller mindre misslykkede brød før det ble bra. Den omgangen hvor brødet ble fuktig og klissete så kjørte jeg det dobbelt i brødristern. Altså to ganger. Brødristern vår er ikke av de mest råe. Hehe.
Etter to omganger i brødristern var brødet kjempegodt, så man kan løse slike tabber på den måten. Stekeovn og/eller stekepanne kan sikkert funke det også.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:45   #84
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Den omgangen hvor brødet ble fuktig og klissete så kjørte jeg det dobbelt i brødristern. Altså to ganger. Brødristern vår er ikke av de mest råe. Hehe.
Etter to omganger i brødristern var brødet kjempegodt, så man kan løse slike tabber på den måten.


Det samme har jeg gjort - to runder i brødristeren - det har luktet svidd på kjøkkenet i en uke nå Men med det brødet jeg bakte idag trengs ikke det, for det ble fast og fint - helt perfekt har nå fryst ned 24 skiver.

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:59   #85
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Synd at de ble en "bom" først, men flott at det ble bra nå. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:37   #86
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Da har jeg bakt dette brødet igjen i dag, med en liten endring:

7 egg - 350 gr = 3,6 kb
1 boks cc = 4,5 kb
100 gr Ketolyse bakemix = 8 kb
100 gr sesam = 4,5 kb
200 gr linfrø
1/2 dl olje
1 ts salt

Brødet hevet mye mer enn første gang jeg bakte det. Denne gangen kjørte jeg egg, cc og olje skikkelig med stavmikser før jeg blandet inn tørrvarene. Så byttet jeg ut kruskaklien med bakemixen.

Brødet er akkurat tatt ut av ovnen, ble fast og fint og smakte kjempegodt! Måtte ha en varm skive med meirismør på!!
Ble 1 kg tungt, og tilsammen 20,6 kb for hele brødet!

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:54   #87
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Nam. Hørtes bra ut ja. Jeg holder meg til egen verson.
Litt av poenget var å unngå de matvarene som ikke får kjøpt på vanlig matvarebutikk. Men det er jo supert at du også finner det som r perfekt for akkurat deg! NYYYYT (morra)brødet. :-§

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:30   #88
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Dette skal jeg prøve i morra, ja...

Til dere som sliter med at det setter seg fast, bruk Tupperware silikomform, brødform. Helt supert. Lar brødet avkjøle i formen en litenstund og velter det bare over på rist Har gjort det både med nabobrødet og soyabrødet...

(Jada, er Tupperfrelst, særlig dilla på silikon og alt som gjør matlaging og tibredning til en lek, og ja, er forhandler )

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:33   #89
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Dette skal jeg prøve i morra, ja...

Til dere som sliter med at det setter seg fast, bruk Tupperware silikomform, brødform. Helt supert. Lar brødet avkjøle i formen en litenstund og velter det bare over på rist Har gjort det både med nabobrødet og soyabrødet...

(Jada, er Tupperfrelst, særlig dilla på silikon og alt som gjør matlaging og tibredning til en lek, og ja, er forhandler )


Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:40   #90
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ka du glis ta? At jeg reklamerer så bredt her? Men jeg mener det seriøst, silikonformene er konge!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:45   #91
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ka du glis ta? At jeg reklamerer så bredt her? Men jeg mener det seriøst, silikonformene er konge!

Eeelsker silikon jeg!!!

Til utvortes bruk vel og merke

Silikon sleikepotter, grytekluter, former, pensler osv osv...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:51   #92
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Eeelsker silikon jeg!!!

Til utvortes bruk vel og merke

Silikon sleikepotter, grytekluter, former, pensler osv osv...

Da er vi to... Alt av slikt utstyr er nå byttet til silikon Og alt er seff Tupperware:knegg:

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 23:17   #93
Jippi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 46
Innlegg: 44
Jippi er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Kjempelyst å prøve meg på dette brødet jeg også, høres kjempegodt ut!. Håper jeg får tid til baking i morgen

Jippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 23:25   #94
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Hmm. Høres bra ut. Tror jeg skal prøve dette brødet jeg også. Jeg har ikke funnet noe brød jeg likte skikkelig enda.

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 03:19   #95
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

OK Lollipop, du har gitt meg enda en grunn for å starte med Ketolyse.

Du er flink

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 10:30   #96
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Arg!!! Plukket frem ingr. til brødet nå, det er varer jeg har i skapet, så det passet jo SÅÅÅÅ fint... men neida, tror dere jeg hadde husket å kjøpe inn ny boks med cc etter jeg lagde ziggylapper i går a? Neida... Ah... Så irriterende!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 12:21   #97
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Nå har jeg bakt brødet og det var forsåvidt vellykket, men syns ikke det smakte så godt jeg.

Skal gjøre et nytt forsøk med noen endringer så får vi se hvordan det blir da.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:06   #98
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Nå har jeg bakt brødet og det var forsåvidt vellykket, men syns ikke det smakte så godt jeg.

Skal gjøre et nytt forsøk med noen endringer så får vi se hvordan det blir da.

Du må dele erfaringene når du har testet ut med endringene... Jeg er i skikkelig bakemodus for tiden, og har lyst på å teste ut flere varianter!!

KRissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:48   #99
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Veldig spent på brødet jeg også. Kommer meg ikke i butikken etter cc før gubben kommer fra jobb...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:44   #100
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Dette brødet MÅ jeg prøve!
Takk til alle som legger ut sine erfaringer her!
Utrolig hjelpsomt!

SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
brød, lollypopbrød


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 12:33
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 15:00
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no