Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Typisk ukesmeny

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-09, 10:49   #1
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Typisk ukesmeny

Altså jeg er ikke begynnt på ketolysen enda,men snart når jeg får det jeg trenger til kuren,gjikk på denne for noen år tilbake å er helt utav det nå,men hva er en typisk ukesmeny for dere,frokost,lunsj,middag & kvelds?

kan jeg starte uten at jeg har disse tabelettene som jeg må ha,selen osv osv? Vil gjerne starte raskt, kanskje jeg skal bestille den pakken med nettkurs? Noen som har gått på dette kurset?

Jeg har akkurat 10 kg som skal bort

Siden jeg ikke får tak i disse tabelettene straks,kan jeg kjøpe selen,magnesium & kromtabeletter på apoteket?


Sist redigert av Mayapia : 16-11-09 kl 11:27.
Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 09:34   #2
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: Typisk Ukesmeny

Opprinnelig lagt inn av Mayapia, her.

Altså jeg er ikke begynnt på ketolysen enda,men snart når jeg får det jeg trenger til kuren,gjikk på denne for noen år tilbake å er helt utav det nå,men hva er en typisk ukesmeny for dere,frokost,lunsj,middag & kvelds?

kan jeg starte uten at jeg har disse tabelettene som jeg må ha,selen osv osv? Vil gjerne starte raskt, kanskje jeg skal bestille den pakken med nettkurs? Noen som har gått på dette kurset?

Jeg har akkurat 10 kg som skal bort

Siden jeg ikke får tak i disse tabelettene straks,kan jeg kjøpe selen,magnesium & kromtabeletter på apoteket?

Hei du

Jeg er nå på min andre uke av ketolysekuren. Jeg har ikke lest boken eller bestillt noe nettkurs, kun lest på nettet, og fulgt andres råd.

Jeg kjøpte Multivitaminer på apoteket som inneholder 11 vitaminer og 8 mineraler. Føler meg ikke svimmel og like slapp nå som jeg gjorde i begnnelsen. Jeg har gått ned 1 kilo, kanskje jeg hadde gått ned mer om jeg hadde lest boken Ikke vet jeg..men går da den rette veien Kan være at jeg bestiller nettkurs på nyåret om vektnedgangen går tregt. Men tror også det er forskjellig fra persjon til persjon.

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:20   #3
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Sv: Typisk Ukesmeny

Hei å tusen takk for svar

Ja jeg skal begynne etter jul har jeg bestemt,å jeg har min fulle støtte fra mannen,han sier om jeg begynner så kanskje han slenger seg på om han ser at det går bra med meg....Tror kanskje jeg kjøper krom,selen & Magnesium på apoteket,eller jeg kjøper disse som Ketolyse anbefaler på sunkost....
Hvor fort du skal gå ned i vekt kommer ann på person & innsats vil jeg tro...Jeg gjikk på vektklubb.no for 2 år siden,å jeg gjikk ned 17 kg,men di siste 10 vil bare være der,derfor går jeg løs på ketolysekuren....
Nå er det bare at jeg finner ut hva slags salat jeg kan spise,elsker salat nemlig Har du noen gode oppskrifter på salat?

Blir spennende å starte på dette igjen,er så gira på å gå ned di siste 10 kg,kanskje det er mere etter jul

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:09   #4
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: Typisk Ukesmeny

Opprinnelig lagt inn av Mayapia, her.

Hei å tusen takk for svar

Ja jeg skal begynne etter jul har jeg bestemt,å jeg har min fulle støtte fra mannen,han sier om jeg begynner så kanskje han slenger seg på om han ser at det går bra med meg....Tror kanskje jeg kjøper krom,selen & Magnesium på apoteket,eller jeg kjøper disse som Ketolyse anbefaler på sunkost....
Hvor fort du skal gå ned i vekt kommer ann på person & innsats vil jeg tro...Jeg gjikk på vektklubb.no for 2 år siden,å jeg gjikk ned 17 kg,men di siste 10 vil bare være der,derfor går jeg løs på ketolysekuren....
Nå er det bare at jeg finner ut hva slags salat jeg kan spise,elsker salat nemlig Har du noen gode oppskrifter på salat?

Blir spennende å starte på dette igjen,er så gira på å gå ned di siste 10 kg,kanskje det er mere etter jul


Hei igjen Når det gjelder salater så er jeg fantasiløs, da går det kun i kyllingsalat, med gule kikeerter,agurk, og ost.

Jeg er mest glad i stekte/gratinerte grønnsaker med smeltet ost på. Det smaker godt. Jeg har ikke vært flink nok med å tilføre fett til måltidene, hadde kun i ett måltid og det var vist feil. Men gikk da inn i ketose, så kan da ikke være så ille galt..
I de første dagen syntes jeg det var drepen å kutte ut pastaen og pizzaen i og med at de er favorittene mine. Men nå synes jeg ikke det er så ille..er jo masse annet godt jeg kan spise..så tror dette skal gå greit. Jeg har som mål å klare 15 kilo til våren..kanskje mer til sommer..hihi

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:13   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Typisk Ukesmeny

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Men gikk da inn i ketose, så kan da ikke være så ille galt..

Det er ikke fettet som får deg i ketose, det er mangelsen på karbohydrater. Man kan fint sulte seg inn i ketose, og de fleste er faktisk i ketose en periode om natta, når det er lenge mellom måltidene (derfor man ikke skal tisse på stixen på morgenen). Fettet er viktig for at kroppen ikke skal tro det er hungersnød, og begynne å holde på reservene. Så lenge vi tilfører nok fett skjønner den at den kan brenne av lagrene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:45   #6
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Typisk ukesmeny

De har ketolysetablettene på Meny

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:49   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Typisk ukesmeny

Pssst.... kikerter er nok ikke nok ikke helt å anbefale på ketolyse eller Atkins, er en del karboer i dem

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:47   #8
Titt1Tei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 21
Titt1Tei er på en erverdig vei

Sv: Typisk Ukesmeny

[quote=Mayapia;796524]Hei å tusen takk for svar

Ja jeg skal begynne etter jul har jeg bestemt,å jeg har min fulle støtte fra mannen,han sier om jeg begynner så kanskje han slenger seg på om han ser at det går bra med meg....


Hei :-) Håper mannen din gjør det bedre enn mannen min, han gikk på Lavkarbo i nøyaktig to timer, helt til han fant ut at han ikke kunne spise grandiosa Da droppet han ut... Lykke til begge to

Titt1Tei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukesmeny - Middag Sukra Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 05-04-10 10:06
Ukesmeny? Mrs. Big Eurodiett 1 14-11-08 14:55
Ukesmeny musikeren Lavkarbo generelt 0 04-11-07 23:06
Hva spiser dere på en typisk dag? Hedda:) Ketolysekuren 17 23-05-07 19:37
Typisk pco`ere? Borealis PCOS og karbohydratkontroll 13 01-06-06 16:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no