Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
07-01-05, 21:47 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 57
|
oppskrift på ketshupså en oppskrift på ketshup her inne en dag,,,men nå kan jeg ikke finne den igjen.kunne tenkt meg å prøve å lage den,er rimelig avhengig av ketshup
07-01-05, 21:50 | #2 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
|
Jeg har ingen oppskrift, men kan tenke meg at det er godt med tomatpure, hakkede tomater, litt buljong (og hvis du er tøff smørstekt løk og gulrot og kansje pizzakrydder) kokt sammen, avkjøt og kjørt i stavmikser og tilsatt 1/2 ts eplesidereddik.
07-01-05, 21:57 | #3 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
|
Jeg vet oppskriften er her inne men jeg fant den heller ikke igjen jeg heller. Men det er den samme som under,for jeg skrev denav den gang jeg så den for legne siden. Har ikke prøvd den enda.
07-01-05, 21:59 | #4 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
|
Her var den! Stavingen var litt original!
08-01-05, 10:32 | #5 |
Seniormedlem
|
hallo guro og lise......tusen takk for begge oppskriftene,,,gleder meg masse til å prøve altså,jeg bare MÅ ha ketshup jeg..ler.spennende å prøve noe nytt,og kjedelig å bruke en del karbohydrater kun på ketshup liksom.når man ikke skal ha mere enn 15 pr dag så man jo bare velge hva man vil bruke de på..har dere smakt dr.lindberg bar..er 10,5 karbo i en hel en,er ganske ok,ikke som melkesjokolade eller noe anna da men,,er brukbar erstatning.
08-01-05, 10:59 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
|
Hei Snoopygirl |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
09-01-05, 23:03 | #7 |
Seniormedlem
|
jo tusen takk for det ja det er jo nesten for godt til å være sant at det er kun 2 karbo i en hel bar,,,også sååå nydelig da.."dåner".ikke eti godis før litt i jula jeg heller siden i midten av april.men alt smaker ikke godt likevel.ler.kjøpte en "sjokolade" på helsekosten.husker ikke hva den heter nå.men den smakte helt merkelig og var som å tygge på pussegummi...altså viskelær for de som ikke skjønte hva jeg mente er jo så herlig at det har kommet og kommer visst mere for oss som skal ha lite karbo,hjelper på mye at man kan kose seg iblandt.
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Linsepure | Skorpia | Middag | 4 | 01-04-09 01:32 |
Oppskrift på Esekielbrød, noen??? | elian | Atkins kosthold | 12 | 17-03-06 11:33 |
Oppskrift på brød med veldig få karbo | rsy | Atkins kosthold | 6 | 07-10-04 12:19 |
Oppskrift på RØMMEgrøt? | HP | Lavkarbo generelt | 8 | 09-06-04 12:00 |
Pletter | cathrine | Kake/dessert og snacks | 4 | 26-02-04 09:35 |