Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
02-10-12, 00:09 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2012
|
Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!Hei! Jeg er en jente på 21 år som har fått påvist PCOS, og fikk beskjed av lege i dag at det som faktisk kan hjelpe meg med å bli gravid og gå ned i vekt var lavkarbo! |
Min kostholdsfilosofi: Vil prøve ut lavkarbo |
02-10-12, 01:03 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
|
Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!
Fokuser på REN mat, uten tlsettningstoffer |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
02-10-12, 09:09 | #3 |
Gjest
|
Send også noen ord til Vibeke-67 her inne. Hun har PCOS og er aktiv her inne. Hun har vel også brukt lavkarbo for å håndtere sin sykdom på en god måte. Tipper hun kan gi noen råd ihvertfall |
02-10-12, 12:43 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
|
Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!Vet du hva? Det spørsmålet syns jeg at legen din burde svare på. Legen burde gitt deg tydelige svar på hva du skal spise, hva du ikke bør spise, trening ol. Hvis legen mener at det er det viktigste du kan gjøre for kroppen din bør du jo få lære om hva du skal gjøre og hva som skjer i kroppen din når du gjør det. Gå tilbake og krev svar! Og lykke til |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo |
03-10-12, 16:18 | #5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
|
Sv: Trenger tips og hjelp med å starte med lavkarbo!Les! Få kunnskap om kva lavkarbo er, og kva du kan ete, det er det beste rådet eg kan gi trur eg. Lavkarbo kan nemlig vere ganske mykje forskjellig, og det som passar for ein person, er ikkje nødvendigvis OK for andre. Gå ein tur på biblioteket og lån bøker, eller kjøp, men først av alt, ta ein tur innom nybyrjartråden, der er det mykje informasjon samla på ein stad. Skriv ut lavkarbo på tre minutter, heng på kjøleskap, ta med i butikken når du handlar. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
04-10-12, 20:35 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
|
Hei og velkommen hit |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp til å starte igjen på lavkarbo/ er student | dunia | Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende | 5 | 10-11-11 09:09 |
Ny her - trenger hjelp/tips/råd | amifor | Lavkarbo generelt | 7 | 30-03-11 18:17 |
HJELP -Trenger tips til erstatning av brød | Tutta86 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 14-04-09 16:20 |
Skal starte lavkarbo livsstil, men reiser mye. Hjelp! | tullann | Lavkarbo generelt | 3 | 11-01-09 09:41 |
Hjelp. Jeg skal til Spania en uke og trenger tips | Magga Dutti | Ketolysekuren | 7 | 13-08-08 12:07 |