Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
13-04-04, 21:49 | #1 |
Støttemedlem
Medlem siden: Apr 2004
|
Fedon/Atkinson vs blodtypediett?Jeg lurer på en sak: Jeg er en "helfrelst" Fedoner men har såvidt skult hen til blodtypedietten. Det som er så slitsomt er at en del av de tingene som anbefales sterkt ihht Fedon Lindberg kosthold skal unngås når man f.eks er blodtype 0 ihht bldotypedietten. |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg |
14-04-04, 00:30 | #2 |
Ikke flink, men god...;-)
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
|
Personlig så ville jeg ikke latt være å gi sunne matvarer til barna mine pga blodtypen. Men jeg sier ikke at dette er det eneste sanne standpunkt. Jeg har respekt for de som gjør dette. Dersom man som forelder har blitt "frelst" av blodtypedietten selv, så er det sikkert vanskelig å IKKE skulle bruke dette på barna. Det blir jo omtrent som at vi som "har sett lyset" når det gjelder karbohydrater, ikke skulle overføre det på barna våre.
15-04-04, 21:49 | #3 |
Støttemedlem
Medlem siden: Apr 2004
|
Problemet er jo at de som er overbevist om blodtypedietten mener at disse matvarene ikke er sunne.... på samme måte som vi mener poteter og kokt gulrot ikke er sunt. |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg |
15-04-04, 22:01 | #4 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
Atkins og Fedon kan enkelt kombineres med blodtypedietten... Og blodtype O og B skal jo faktisk ha blodtype-lavkarbodiett! |
Min kostholdsfilosofi: Keto |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|