Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan slette ticker?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-15, 17:30   #1
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Hvordan slette ticker?

Jeg har to tickere og vil slette kun den ene av dem - hvordan gjør jeg det?? Jeg er ikke så kjent med tickere, så hvis noen kan forklare det etter "teskjemetoden" ville jeg satt stor pris på det

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 21-09-15, 22:23   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan slette ticker?

Gå inn på kontrollpanelet og endre signatur, og så sletter du den url-en som tilhører tickeren du vil slette. Dvs. slett all tekst som starter med [url= ....] og som slutter med [\url] til den tickeren du vil slette. Teskje nok?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-09-15, 22:49   #3
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Hvordan slette ticker?

JAAAAAAAA! Tusen takk for hjelpen, Cyan!!

( jeg prøvde å gi deg en grønn prikk som takk for hjelpen, men jeg har visst ikke nok goodwill på kontoen...Men tanken var i alle fall god :-) )

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan slette bruker? Nupsida Generell diskusjon 2 17-06-12 22:35
Hvordan slette seg? sigboh Generell diskusjon 13 11-06-11 16:47
Hvordan slette konto? Kinkygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 28-02-11 19:45
Hvordan kan man slette profilen sin? Lollypop! Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 27 16-09-07 23:02
Hvordan slette... magdalena Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 24-01-05 00:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no