Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

DANDR på norsk?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-04, 22:43   #1
Belle
Nytt Medlem
 
Belle sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 8
Belle er på en erverdig vei
Question

DANDR på norsk?

Og da mener jeg den nyeste oppdaterte versjonen. Har sittet en stund og lest, både her inne og på atkins.com, og det er MYE å sette seg inn i. Det ville hvertfall hjulpet meg om boka kom på norsk, da riktig oversatt, vel og merke... Skjønner engelsk, det er ikke det, men er ikke så himla stødig at jeg skjønner alt, og jeg føler jeg må det for å få sammenheng. Hadde f.eks vært digg og sluppet og brukt lang tid på å skjønne en oppskrift, som egentlig er fort gjort å lage. Og sette seg godt inn i denne idetten er tidkrevende nok. Noen som vet? Og jeg vet at det bare er å spørre dere her inne, men med alt jeg lurer på nå ville jeg blitt sittende her i en evighet...

__________________
Belle
Belle er avlogget   Svar med sitat
Gammel 28-02-04, 23:08   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

"Reglene for Induksjonen" og "Tillatte matvarer" finner du i introduksjonsdiettforumet. Disse er oppdatert og her i henhold til DANDR-2003.

Når det gjelder norsk oversettelse så må jeg si jeg er litt skeptisk til det, når jeg ser hva de har gjort med "Atkins for Livet"

Her er allerede oversatt oppskrifter fra DANDR-2003 i oppskriftsforumet og flere kommer sikkert. Oppfordere alle til å oversette det de prøver, pluss litt til...

Og bare spør!
Der er sikkert flere som lurer på akkurat det samme som deg....

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk! HP Atkins kosthold 9 06-10-10 19:30
Essensielle foiler på norsk Silvandar Lavkarbo generelt 2 08-01-05 17:05
Les her! Norsk språk! HP Informasjon 1 02-02-04 13:29
norsk Atkins-side og SHOP! Iset Atkins kosthold 6 11-01-04 21:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no