Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-11, 03:25   #101
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

To dager ble bare med forsøket, men fra og med nå er jeg på banen igjen. Hater den følelsen man har i magen etter høykarbo. Hvorfor glemmer jeg det hver gang??? nå roper magen min etter brokkoli og rent kjøtt med masse fett! Så jeg ser frem til å få orden på kosthold og vektnedgang nå! Skal ta meg sammen!!!
Så jeg har ikke så mye kostholdsmessig å dele, men fra i morgen av blir det bedre :-)

Hvor er folket ja? :-)
Snakkes!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 09:33   #102
Mamaphenix 85
Juniormedlem
 
Mamaphenix 85 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 25
Mamaphenix 85 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

JIIIPPPII har gått ned 3 kg på en uke Supermotivert til en ny uke med et optimalt kosthold !

__________________





Mamaphenix 85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LAVKARBO Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:15   #103
Jill
Juniormedlem
 
Jill sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 22
Jill er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

To dager ble bare med forsøket, men fra og med nå er jeg på banen igjen. Hater den følelsen man har i magen etter høykarbo. Hvorfor glemmer jeg det hver gang??? nå roper magen min etter brokkoli og rent kjøtt med masse fett! Så jeg ser frem til å få orden på kosthold og vektnedgang nå! Skal ta meg sammen!!!
Så jeg har ikke så mye kostholdsmessig å dele, men fra i morgen av blir det bedre :-)

Hvor er folket ja? :-)
Snakkes!

Jeg kjenner dette igjen ja....den ekle følelsen i magen etter inntak av karbo....Stinn og uvel følelse.

Jill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lchf Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 23:13   #104
biggy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vadsø
Innlegg: 57
biggy er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

For en koselig gjeng dere er samlet her.

Siden jeg skal ned 60 kg, betyr det at jeg kan regnes som to personer?

Jeg kommer nok stikke innom her å lese og skrive litt, og forhåpentligvis ha noen oppmuntrende ord på lur. Jeg holder meg nok til journalen min med mer personlige skriblerier.

__________________


biggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egennkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:46   #105
Changing
Nytt Medlem
 
Changing sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 6
Changing er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jaaaa, meg!

Har prøvd lavkarbo kosthold tidligere - med godt resultat, men "falt av vogna". Min erfaring er at jeg blir ganske syk de første 2-3 ukene, og jeg kjenner at jeg sliter litt med å begynne på nytt. Jeg vet jo at jeg føler meg såååå mye bedre når jeg først er kommet i gang, men.... Jaja!

Sitter nå og skriver handleliste ut i fra diverse LCHF blogger og Skaldeman & Hexeberg's bøker. Skal bake proteinbrød i dag sånn at jeg kan bytte ut brødmaten jeg spiser til både frokost og lunsj, og så tenkte jeg å prioritere matlaging denne helga. Forberede det som forberedes kan, sånn at det blir lettere i den travle hverdagen og jeg ikke blir fristet til å jukse.

Ser frem til å jobbe mot en bedre, sunnere hverdag i lag med dere!

Changing er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:24   #106
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei. Etter å ha lest litt på forumet en måneds tid vil jeg også være med dere.

Jeg er en ung mann på 29 år som fikk lyst til å prøve lavkarbo etter at jeg fikk låne boken "slank med ketolysekuren". Mitt første mål er å gå ned 38 kg. Jeg er 185 cm og jeg veide 137,7 kg når jeg begynte 1. februar.

Av en eller annen grunn veier jeg meg hver torsdag. Hvilken dag er best?
Slik ser det ut nå:

01/2-11 137,7 kg
10/2-11 129,8 kg
17/2-11 128,1 kg
24/2-11 127,0 kg

Jeg hadde ikke tro på vektnedgang denne uken, etter at det ble litt alkohol, en del chips, sjokolade og en hel big one pepperoni pizza med 149 g karbohydrater forrige fredag. Jeg drikker også 5-6 stk 1,5L flasker med pepsi max hver uke, som jeg bør kutte kraftig ned på.

chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 17:41   #107
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Har gått ned noe på EasyLife...snakk om sultekur...ikke noe for meg En meget dyr erfaring! Men har ikke gått opp mer enn de 2kg de sier en kommer til å gå opp etter en begynner med mat igjen. Jeg ble faktisk anbefalt KUN shakes i 4-5 mnd!!! Siden jeg skal ned så mye, hadde blitt gal

Nå har jeg kosa meg ett par dager med lavkarbo. Var ikke i tipp topp form igår kveld, litt kvalm og uggen...men bedre idag, bare litt dårlig mage...regner med det er pga kroppen omstiller seg

Regner ikke så nøye på karbohydratene, men blir ikke mange om dagen....skulle det gå tregt, så skal jeg heller begynne å telle

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 16:53   #108
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei igjen! Og velkommen til dere som vil henge dere på her :-) Gratulerer dere med flott resultat!!
Jeg har ikke greid å kommet meg tilbake igjen. Dette er dårlig og ukontrollert. Men jeg skal ikke gi opp. Sier som før - i morgen er jeg på'ån igjen! Og det er et løfte! Jeg skal også forsøke aktivt å vende meg til trening 3 ganger i uken, så nå skal jeg melde tilbake her om jeg greier å holde løftene mine!!
Hvordan har deres helg vært? Er dere klar for en ny uke?

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 17:03   #109
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Starter fra i morgen med mandag som veiedag - frykter da en høy vekt, men nå skal det gå kraftig nedover fremover! Ikke mer karboholic!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 23:57   #110
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei igjen..

Synes vektnedangen går for sakte, men innser at det er småting som ødelegger for meg. Litt for mye småspising, sukkerfri sjokolade, soyamelk osv..
uff..
og hvor mye smør bør man egentlig spise?

Alle skriver om mer energi, men jeg føler meg egentlig ganske motsatt. Det kan riktignok være andre årsaker til det, men jeg skulle gjerne hatt den energien som en belønning...
Synes også je har litt kort lunte omm dagen, vet ikke om dere andre har erfaringer med det, om det kan være en bivirkning her?

Kjære avocado, IKKE tenk i morgen skal jeg bli flink. Tenk NÅ!!
Jeg har vært så flink til å tenke "imorgen", at det aldri har blitt noe av. Merker at jeg nå for tiden kan tenke "nå", OG det utgjør en enorm forskjell. Både med utskeielser og å komme opp fra dalen igjen. Ganske festlig. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg har spiste litt feil, så kan den dagen få være en utskeielsesdag, istedenfor det ene kakaestykket. Så blir hele dagen full av mat og godt, som fort blir neste dag, neste dag osv--

Følte kanskje du var der litt nå?

lykke til til oss alle

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 15:19   #111
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg har heller ikke merket noe til mer energi. Er like trøtt og sliten som før, og sliter like mye med å sovne når jeg legger meg. men magen er bedre og jeg har ikke lenger så mye luftplager og magesmerter. Så noe bra gjør jo dette for kroppen.

Skulle bare ønske det viste på vekten.

Det eneste jeg merker det på er at magen liksom siger nedover og er mindre i veien for meg, og at ringene er løsere, og klokken er løsere.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:28   #112
Kisser
Juniormedlem
 
Kisser sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
Innlegg: 16
Kisser er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Heisann alle sammen, jeg vil også henge meg på her :-) Gikk på lavkarbo i fjor vinter og gikk ned 20 kilo så ble det slapt og sommeren gikk. I høst sluttet jeg å røyke, dette i tillegg til lavt stoffskifte og type 1 diabetes har IKKE gjort vektproblemene mindre. Skal sies at jeg ikke har lagt på meg etter røykestopp 15/11-2010 men ønsker nå å starte opp igjen lavkarbo. Jeg trenger noen som kan gi meg et spark bak og som kan komme med gode fettkilder for en som ikke liker smør og rømme. Ønsker også å høre om noen kan anbefale et annet brød en soyabrød/proteinbrød??? Jeg får forferdelig halsbrann av det og bruker nå lavkarbobrød/fedonbrød/multibrød, er det ok???? på forhånd takk

__________________




Kisser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:29   #113
Kisser
Juniormedlem
 
Kisser sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
Innlegg: 16
Kisser er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kisser, her.

Heisann alle sammen, jeg vil også henge meg på her :-) Gikk på lavkarbo i fjor vinter og gikk ned 20 kilo så ble det slapt og sommeren gikk. I høst sluttet jeg å røyke, dette i tillegg til lavt stoffskifte og type 1 diabetes har IKKE gjort vektproblemene mindre. Skal sies at jeg ikke har lagt på meg etter røykestopp 15/11-2010 men ønsker nå å starte opp igjen lavkarbo. Jeg trenger noen som kan gi meg et spark bak og som kan komme med gode fettkilder for en som ikke liker smør og rømme. Ønsker også å høre om noen kan anbefale et annet brød en soyabrød/proteinbrød??? Jeg får forferdelig halsbrann av det og bruker nå lavkarbobrød/fedonbrød/multibrød, er det ok???? på forhånd takk

Å ticeren under er ikke riktig men finner IKKE ut av å endre/fjerne den

__________________




Kisser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:45   #114
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kisser, her.

Å ticeren under er ikke riktig men finner IKKE ut av å endre/fjerne den


Heisann! Det er mange gode brøderstatninger - bare å søke Jeg lager et godt et, uten bakemix. Kan få oppskriften om du vil.

Tickeren forandrer du ved å trykke på den. Da kommer du på siden. Trykk på 'update' brikken pluss passordet ditt og skriv inn ny vekt. Du vil få beskjed 'done' Neste gang du trykker på tickeren din i et innlegg er den oppdatert. (jeg er veldig dårlig på å forklare.....)

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:09   #115
Kisser
Juniormedlem
 
Kisser sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
Innlegg: 16
Kisser er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Heisann! Det er mange gode brøderstatninger - bare å søke Jeg lager et godt et, uten bakemix. Kan få oppskriften om du vil.

Tickeren forandrer du ved å trykke på den. Da kommer du på siden. Trykk på 'update' brikken pluss passordet ditt og skriv inn ny vekt. Du vil få beskjed 'done' Neste gang du trykker på tickeren din i et innlegg er den oppdatert. (jeg er veldig dårlig på å forklare.....)

Heisann og takk for tilbakemelding, skal prøve å få det til sånn at jeg får rettet opp på ticen :-) Og jatakk vil gjerne ha oppsriften av deg hvis jeg kan det På forhånd takk, og da mangler jeg bare gode innspill på hvordan jeg skal få i meg nok fett..... proteiner er ikke et problem og er ganske flink til å unngå karb tror jeg men for lite fett, noe jeg alltid har slitt med å få i meg i hvertfall på matsiden

__________________




Kisser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:39   #116
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

I dag ettermiddag kastet jeg all karbomaten jeg har kastet i meg de siste dagene, men nå er det nok. Så nå er alt vekk og jeg føler det var en liten "closure" på min alt for lange sprekk. Og takk til deg solsikke123 for at du pusher meg i riktig retning!
I dag har jeg også vært på trening. Og der slo det meg - det er SÅ irriterende å veie 30 kg mer enn hva man egentlig behøver! Tenk så mye letter og morsommere det å danse hadde vært uten 30 kg overvekt. Så nå skal jeg dyrke min danseglede, og ta koken på disse kiloene. Motivasjonene er på topp, og jeg er klar for å kjempe hardt mot karbo-syget de første par ukene! :-)
Kisser - har litt problemer selv til å finne gode fettkilder, er ganske kresen av meg på mat, så jeg tror ikke jeg heller greier å spise nok fett. Så desverre ingen gode forslag, men jeg leter stadig her på forumet etter noen skulte tips, så om jeg kommer over det, skal jeg si ifra! :-)
Angående energien din solsikke123, så vet jeg ikke helt om jeg heller har merket den store forskjellen forrige gang jeg spiste aktivt lavkarbo i lengre periode. Kanskje den kom så gradevis at jeg ikke merket det? Vet ikke. Men får håpe det bare er en overgangsfase, som snart blir borte slik at energien og overskuddet kommer tilbake!

__________________

Sist redigert av avokado : 28-02-11 kl 22:46.
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 07:09   #117
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Til å begynne med følte eg at energien var på bånn, spesielt når eg trente. Men no er den tilbake, og eg har null problem med å trene knall hardt Har gått på lavkarbo i snart 2 månader, og er kjempe fornøgd med resultatet hittil. Har stagnert litt i vekt, men satser på at det løysner att snart. Leste inne på ketolyse.no at det var vanlig at vekta stoppa opp i ein periode, viss ein trente. Så krysser fingrane for at påskemålet blir nådd

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:30   #118
Kisser
Juniormedlem
 
Kisser sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
Innlegg: 16
Kisser er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Sjokolademumsen: syns nå du har vært veldig flink jeg da Har selv vært aktiv på treningssenter siden jul dvs. hver ukedag i ca to timer. Syns også jeg har vært gjennomtenkt på matsiden på tross av at det ikke er like enkelt med en mann som spiser et måltid hjemme i døgnet og en datter med adhd som sliter med maten og IKKE skal ha alt det fettet ol som meg. Må derfor ha henne i tankene hele tiden så jeg er sikker på at hun får i seg mat og riktig mat. Så da sitter mor der da og må ta hennsyn til alle andre enn seg selv som trenger sårt at vekten forsvinner med et anseelig antall kilo Ikke enkelt har jeg funnet ut

__________________




Kisser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 13:37   #119
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kisser, her.

Heisann og takk for tilbakemelding, skal prøve å få det til sånn at jeg får rettet opp på ticen :-) Og jatakk vil gjerne ha oppsriften av deg hvis jeg kan det På forhånd takk


Denne oppskriften har jeg funnet en eller annen plass her på forumet Jeg pleier å tredoble - slik at det blir tre brød i slengen. Fine å ha i fryseren

Lavkarbobrød 1 stk:

4 egg
1/2 boks Creme Fraiche
1.5 ts bakepulver
4 ss linfrø
60 gr kruskakli
50 gr sesamfrø
45 gr solsikkekjerner
3 ss olje

Kjør i kjøkkenmaskin 1 minutt

Bakepapir i brødform eller bruk silikonform

180 grader - 55 min - nederste rille

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 14:48   #120
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Denne oppskriften har jeg funnet en eller annen plass her på forumet Jeg pleier å tredoble - slik at det blir tre brød i slengen. Fine å ha i fryseren

Lavkarbobrød 1 stk:

4 egg
1/2 boks Creme Fraiche
1.5 ts bakepulver
4 ss linfrø
60 gr kruskakli
50 gr sesamfrø
45 gr solsikkekjerner
3 ss olje

Kjør i kjøkkenmaskin 1 minutt

Bakepapir i brødform eller bruk silikonform

180 grader - 55 min - nederste rille

vet du hvor mange karber det er pr brød?

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 14:51   #121
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

ca 20 karbo i et brød om jeg ikke har regnet grovt feil..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:13   #122
Kisser
Juniormedlem
 
Kisser sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Solbergelva
Innlegg: 16
Kisser er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei igjen utolmodig og kanskje og takk for oppskriften. Problemet er bare at det er den samme som jeg fikk av ernæringsspesialist dr. Hexeberg og jeg får så uendelig halsbrand av det brødet så er det noen der ute som har oppskrift på et annet brød eller tips om hvilke kjøpebrød som anbefales setter jeg pris på det

__________________




Kisser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:18   #123
Lineh
Nytt Medlem
 
Lineh sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 5
Lineh er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg blir også med! Datt av etter en veldig demotiverende periode på Easy Life, mistet helt piffen når alt handlet om pulver. Innmari kvalmt, dyrt og idiotisk, for jeg hadde kommet godt i gang på vanlig lavkarbomat i månedene før jeg fant på det tullet der. Først nå har jeg fått tilbake lysten til å trene, så jeg trener hver dag i en eller annen form, og er i ketose ved hjelp av vanlig lavkarbo. Gleder meg!

Lineh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:32   #124
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

avocado, sjekk nicket ditt, så har du en flott fettkilde

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 19:22   #125
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Kisser:
Søk på Nannahs oppskrifter!! (oppe i hjørnet) Der fant jeg bl.a snitter til smørbrød! De var gode! Og enkle!

Lavkarbobrødet du fikk oppskriften på, får jeg også halsbrann av...Så spiser ikke mye av det.., men mannen liker det veldig godt. Synd - for det er godt på smak da..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no