Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Nøkkelhull-kjøttdeig fra coop

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-12, 12:04   #1
lillekri
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 107
lillekri er ny på veien

Nøkkelhull-kjøttdeig fra coop

Ser coop kommer med 8% fett i kjøttdeig. Markedsøfrt som sunnere alternativ til vanelig kjøttdeig samt nøkkelhullmerking. Noen som har synspunkter?

Editert: Fettinnholdet i helmelk ble redusert fra 4,2% til 3,5% ifølge kk. Naturlig kumelk har vel 5-6% fett. Da jeg var liten sa alle at barn må ha helmelk for å vokse normalt. Det var tydelivis ikke så viktig likevel?

Editert #2: Dannmark innførte ekstraskatt på mettet fett ifjor. Kan dette komme til norge? Lovpålagt grete-roede-slanking for alle?


Sist redigert av lillekri : 17-04-12 kl 12:56.
lillekri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paelo'ish lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 12:33   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nøkkelhull-kjøttdeig fra coop

Jeg skjønner hvorfor folk synes dette er irriterende.. Men samtidig så er det vel bare til å kjøpe Q-melk og kjøttdeig fra en annen produsent. De fleste ser ut til å bruke karbonadedeig, ikke kjøttdeig, fordi at det er et renere produkt. Det er vel like mange der ute som er opptatt av mager mat, som vi som er opptatt av fet mat, så ser ikke problemet med at det finnes noe for alle.. Melka ble vel heller ikke fettredusert for å gjøre den "sunnere"?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Coop bringebær (frosne)? Indiana Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 22-07-11 08:36
Tilbud på Coop Obs! frk_johansen Generell diskusjon 0 15-02-11 12:32
Coop tomatsuppe Happy H Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 07-02-11 23:48
coop blomkål og broccoligrateng Elinengelen Lavkarbo generelt 3 17-08-09 19:42
Vanlig kjøttdeig-Ok eller ikke? Hvilken type kjøttdeig er best? Kyllingkjøttdeig? tonemor Ketolysekuren 8 21-09-08 18:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no