Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Lavkarbo og høyt stoffskifte

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-11, 15:45   #1
Songe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Songe er på en erverdig vei

Lavkarbo og høyt stoffskifte

Hei

Noen som har erfaring med lavkarbo og høyt stoffskifte?

Veldig takksam for svar

Songe

Songe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunt bondevett:-) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 17:57   #2
kleopatra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2
kleopatra er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og høyt stoffskifte

Jeg lurer på det samme som deg! Har vært på lavkarbokost siden nyttår (LCHF) og har nettopp fått konstatert høyt stoffskifte. Skal ta nye/flere prøver for å finne ut om det er en reell hyperthyreose eller en begynnende hypothyreose, i sistnevnte tilfelle kan visstnok thyroideavardiene stige før de synker.

Jeg vet ikke hva dette skyldes, men var syk (feber etc) for et par uker siden av noe som ble en antatt å være en virusinfeksjon. Stoffskifteproblemer kan jo forårsakes av infeksjon, bl.a.

Vil gjerne fortsette på LCHF-kost, men vet ikke om jeg kanskje trenger mer karbohydrater når stoffskiftet er høyt? Håper andre har erfaringer å dele med oss!


Sist redigert av kleopatra : 15-05-11 kl 18:01. Årsak: Kostholdsfilosofien som dukket opp har ikke jeg valgt!
kleopatra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett (LCHF) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høyt stoffskifte + høye urinsyreverdier i blodprøver kari81 Ketolysekuren 4 03-01-11 02:59
Høyt stoffskifte som forsvant etter vektnedgang ... Kikkeline Ketolysekuren 9 21-06-08 00:51
Høyt/lavt stoffskifte Amalie22 Stoffskifte / hormonproblemer 1 01-07-07 01:40
Hva er forskjellen på høyt og lavt stoffskifte Tidligere bruker Stoffskifte / hormonproblemer 6 30-03-07 13:06
Ragnas erfaringer med høyt og lavt stoffskifte. RAGNA Stoffskifte / hormonproblemer 0 22-02-05 13:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no