Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Det var DET jeg skulle ha svart!

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-05, 12:36   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Det var DET jeg skulle ha svart!

Av Barbara Berckhan

Et angrep med ord kan føles minst like lammende som et slag i ansiktet. Når det skjer blir de fleste av oss først helt stumme. Først lenge etterpå kommer vi på hva vi burde ha svart. Eller kanskje du skyter tilbake med en gang med enda hardere skyts. Slik lar man seg lett fange i en ond spiral, for en dum bemerkning kan lett utvikle seg til en varig konflikt.

Aldri mer tapt bak en vogn!


Av de 12 strategiene som Barbara Berckhan har utviklet i denne boken, kan du finne svar på:

  • Hvordan du uten anstrengelse kan få et angrep til å prelle av.
  • Hvordan du kan forvirre den som angriper deg eller rett og slett la ham/hun slå ut i løse luften.
  • Hvordan du kan avgifte usaklig kritikk
  • Hvordan du kan lamme din motstander med komplimenter
ISBN: 82-91991-13-8

(http://www.epokeforlag.no/selvutvikling.htm)
Kjempebra bok! Anbefales! Etter å ha lest denne boken og jobbet med litt med det, går du ut av ekle situasjoner med et smil, hvor du på ingen måte er taperen.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 14:45   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det der ser ut som en kjempenyttig bok! Takk for tipset!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 17:44   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Denne skal jeg lese! Takk dingpot!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 06:42   #4
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Høres utmerket ut! Jeg var borti et tilfelle i dag, jeg: Vi kom kjørende ut fra parkeringsplassen på et stort kjøpesenter i Bergen, og pilen viste UT. Mot oss kom en mercedes... Vi har bare en pitteliten Daihatsu, vi... Etter litt frem og tilbake kjørte min mann (som var sjåfør)ut til siden, og han og mercedesen snirklet seg forbi hverandre. Det var altså VI som kjørte MED kjøreretningen, mercedesen kjørte MOT.. så sier min kjære helt lavt: " Og hvis du tror jeg blir redd for de morske øynene dine, så tar du helt feil, vennen min..."

Og kjørte fint videre, uten noen "road rage" i det hele tatt.

Den likte jeg.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no