Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bailine

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-11, 20:05   #1
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Bailine

Hei

Har noen erfaringer med bailine, eller har kjøpt trimformapparat? Jeg har bestilt min første bailinetime og er veldig spent. Men jeg har en del reisetid og lurer på om jeg heller skal investere i et apparat hjemme.

Ps: jeg er ingen sofaslanker og trener jevnlig men det er denne magen som ikke vil rike seg da...


Jeg har sett gjennom tråder med bailine men vil gjerne at dere deler erfaringer. Kanskje det er flere som har prøvd siden forrige tråd?..

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:07   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Lenge siden nå - men husker at bailine gir noe sinnsykt med økning i blodsirkulasjonen i kroppen - så det holder! Klør noe sinnsykt etterpå også Kan godt hende at det vil hjelpe på problemområder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:10   #3
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Bailine

Det er mange år siden jeg tok den behandlingen, og det virket Gikk inn flere cm her og der

Men, jeg måtte slutte - det ble vondt rett og slett. (etter en del behandlinger) Har fibromyalgi - så kanskje det var grunnen.

Uansett, lykke til!!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:16   #4
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Jeg gleder meg til å prøve. Har sufet litt og ser at folk har forskjellige erfaringer med bailine men de fleste virker fornøyd

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:17   #5
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Forresten: gikk dere ut cm etter dere sluttet?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:20   #6
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Bailine

Mener å ha lest i en tidligere tråd at man må ha så
sterk strøm på ett sånt aparat å det er noe du ikke normalt
har i kontaktene hjemme å da er det bortkasta penger...
(er skikkeli dårlig på å forklare)
Men om det er endel reising så kan du jo sjekke om det er flere
som kunne tenkt seg å begynne å få noen å kjøre sammen med
slik at det ikke blir så dyrt

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:23   #7
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Mener å ha lest i en tidligere tråd at man må ha så
sterk strøm på ett sånt aparat å det er noe du ikke normalt
har i kontaktene hjemme å da er det bortkasta penger...
(er skikkeli dårlig på å forklare)
Men om det er endel reising så kan du jo sjekke om det er flere
som kunne tenkt seg å begynne å få noen å kjøre sammen med
slik at det ikke blir så dyrt

Akkurat... Takk for opplysningen. Jeg synes at du er flink til å forklare

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:31   #8
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Forresten: gikk dere ut cm etter dere sluttet?

Eh...
En grunn til at jeg er her liksom.. Men seriøst: Gikk ikke ut igjen rett etterpå nei - det tok tid (pluss et svangerskap til)

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:51   #9
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bailine

Jeg har prøvd Bailine 2 ganger altså tatt så mange behandlinger som hun bailine dama mente at jeg trengte så jeg tror jeg gikk frem til 20 behandlinger begge gangene ( da gadd jeg ikke mer, det ble travelt) For lite eller ingen målbare resultat som jeg ikke kunne oppnådd med vanlig vektreduksjon og trening. Husker at jeg t.o.m fikk noen gratistimer da det ikke var målbart på meg. Hun fattet det igrunnen ikke selv. Mente kanskje at det kom av at jeg trente ganske mye selv. Så nå etter siste bailine time for ca 1 år siden har jeg bestemt meg å spar pengene. Men nå skal det sies at jeg har lite fett på kroppen og ville kun stramme opp, men niks, det funka ikke på meg.Men nå er det nå slik at det er ikke alt som funker for alle. Så det går jo an å prøve, en ser jo fort om det virker eller ei. Ønske deg lykke til. Men du får vel en gratis prøvetime første gang.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:12   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Mener å ha lest i en tidligere tråd at man må ha så
sterk strøm på ett sånt aparat å det er noe du ikke normalt
har i kontaktene hjemme å da er det bortkasta penger...
(er skikkeli dårlig på å forklare)
Men om det er endel reising så kan du jo sjekke om det er flere
som kunne tenkt seg å begynne å få noen å kjøre sammen med
slik at det ikke blir så dyrt

Nei, det er nok ikke helt slik det er.
Disse apparatene som f.eks TVshop reklamerer for (de som går på batteri), er gjerne ikke sterke nok til å gi ønsket effekt.
Et apparat som man kjøper på f.eks trimform og som går på (vanlig) strøm, er effektivt. Men de er dyre.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:30   #11
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Bailine

Hehe. 10amp på 230volt gir effekt på 2300watt. Håper virkelig ikke noen prøver mer effekt enn det!!

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:07   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Jeg ble litt nysgjerrig da jeg så at de har gratis prøvetime (mest fordi jeg er utrolig tiltrukket av ordet gratis ) , men litt skeptisk da det ikke står noe på hjemmesidene om priser per time forøvrig ... Og tjue behandlinger på en som er slank allerede?
Vel, ser man virkelig noen resultater av en eneste time?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:15   #13
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble litt nysgjerrig da jeg så at de har gratis prøvetime (mest fordi jeg er utrolig tiltrukket av ordet gratis ) , men litt skeptisk da det ikke står noe på hjemmesidene om priser per time forøvrig ... Og tjue behandlinger på en som er slank allerede?
Vel, ser man virkelig noen resultater av en eneste time?

Ja, jeg har tenkt på det samme. Ser man virkelig resultat etter en time.

Jeg har grublet i dag og funnet ut at jeg ikke skal prøve bailine pga lang reisetid. Jeg har tro på det men vil prøve når jeg bor nærmere en salong. Jeg får heller kjøpe meg en god hold-in til magen som er det største problemet mitt. Noen som har noe tips til det?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:17   #14
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Ja, hold-in er vanskelige å finne, syns jeg. De ruller seg ned og inn både her og der . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:18   #15
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Eh...
En grunn til at jeg er her liksom.. Men seriøst: Gikk ikke ut igjen rett etterpå nei - det tok tid (pluss et svangerskap til)

Hehe, jeg mente umiddelbart etterpå. Jeg har erfaring med å stramme inn for så å ese ut igjen..

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:19   #16
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Ja, hold-in er vanskelige å finne, syns jeg. De ruller seg ned og inn både her og der . . .

Akkurat det jeg også har erfaring med. Men er korsett er god ting?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:28   #17
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble litt nysgjerrig da jeg så at de har gratis prøvetime (mest fordi jeg er utrolig tiltrukket av ordet gratis ) , men litt skeptisk da det ikke står noe på hjemmesidene om priser per time forøvrig ... Og tjue behandlinger på en som er slank allerede?
Vel, ser man virkelig noen resultater av en eneste time?

Gratis prøvetime på Bailine er genialt, for du må prøve ei behandling for å vite om det er noe for deg.

Prisene er bygd opp etter en stige, så det er ikke så rart om de ikke er beskrevet på nettet.

De første ti timene koster 4300,- (tror jeg) for pakken. Deretter går prisen ned en tusenlapp for de neste ti timene, for så å gå ned enda en tusenlapp for neste titimerspakke.

Etter 20 betalte behandlinger er du stamkunde, og får lavere pris og andre tilbud enn andre kunder. Akkurat nå får stamkunder fem ekstra behandlinger om vi kjøper 20. Kr 4300,- ut året for meg som går en gang i uka, mao.

Om du er ny på Bailine kan det være lurt å vente til etter sommerferien.Da er det gjerne Kickstart-kampanje der du betaler for ti behandlinger og kan ta så mange du makter og/eller salongen har kapasitet til i ei fireukersperiode. Inkludert i denne prisen er Bailine-boka og kostholdsveiledning. Noen (alle?) salonger gir også treningsveiledning og mulighet for lett trening i salongen. Pass på å få resultatgarantien (koster ikke mer) forresten. Jeg fikk veldig gode resultater fort, så jeg vet ikke om jeg hadde fått ekstratimer elelr penger igjen. Noe er det i alle fall.

Jeg begynte på Bailine i september, og fant veien til LCHF under veis.
Jeg har ikke gått ned mer enn ca 12 kg på denne tida, men er et par meter mindre totalt på målepunkta mine. 25 cm i midjen om jeg ikke husker feil.

Isolert sett er Bailinebehandlinger svindyrt på mitt budsjett, men jeg merker virkningen på hele kroppen, og spesielt på venstre skulder som var nesten helt ute av funksjon for et år sia. Alternativet hadde vært å betale like mye pr uke for fysioterapi som ikke virker. Hadde ei runde fysio før Bailine, betalte masse, men ble ikke bedre. Triggerpunktakupunktur hjalp på smertene, men ikke på bevegelighet. Gjett om jeg ble overraska da Bailinedama mi la ei plate på problemomrodet og det hjalp?

Hmm... egentlig burde jeg fått livsvarig frikort som Bailine-ambassadør

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:28   #18
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Bailine

Jeg har gått på bailine -og var/er meget fornøyd med det. Første gangen jeg startet var i 2003 (nr 1 var da 2,5 år).. Kjøpte 20 behandlinger først, deretter tok jeg to måneder pause og kjøpte fem behandlinger annenhver måned Holdt på slik og opprettholde i ca 6 omganger.. Ved hjelp av litt lavkarbo, som den gang var ganske nytt, gikk jeg ned 17 kg og inn 100 cm fra topp til tå på fire måneder!! Etter det, når jeg vedlikeholdt gikk jeg ikke mye ned, men heller ikke opp eller ut

Jeg hadde en omgang til etter svangerskap nr 3 (etter det svangerskapet hadde jeg lagt på meg 8 kg igjen og gått opp fra str 38 til 42 i bukser). Måtte få på meg en brudekjole, så kjøpte kun 5 behandlinger den gangen og fikk 5 i "gave" av bailineterapauten..Kom inn i kjolen etter 5 behandlinger, så de siste fem sparte jeg til etter bryllupet slik at jeg ikke risikerte at kjolen blei for stor

Grunnen til at jeg sluttet var manglene tid -rett og slett! Det passet liksom aldri å komme seg dit.. Med full jobb, tre barn, familie og egentrening blei det rett og slett for styrete... Men jeg har bare positivt å si om bailine Selvom jeg nå klarer meg med egentrening og lavkarbo kan det hende jeg tar en runde bare for å stramme inn magen litt.. Hadde keisersnitt etter nr 3 og magen blir liksom aldri "bra"

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:33   #19
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bailine

Jeg har kjempelyst å prøve! Så at Groupon hadde et tilbud på sånne behandlinger, tror det var 800 kr for 5 behandlinger, som jo er et kjempetilbud.

Men gjør det vondt?

Har en bekjent som sa hun gikk på det og merka effekt, men.. Får man det over alt? Jeg har spesielt store lår og legger tror jeg. Kan det hjelpe for dette?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:59   #20
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Men gjør det vondt?

Har en bekjent som sa hun gikk på det og merka effekt, men.. Får man det over alt? Jeg har spesielt store lår og legger tror jeg. Kan det hjelpe for dette?

Det skal ikke gjøre vondt.
Strømmen på platene kan justeres, og en god Bailineterapeut vet å begynne forsiktig. Etter hvert som du venner deg til det kan styrken justeres opp. Jeg hadde en veldig slitsom dag for et par måneder sia. Jeg tok på låra etter ei lang pause, og slet skikkelig. Det var ikke spesielt vondt, men det tok mye hardere enn vanlig. Trodde det bare var dagsformen min, men det viste seg at terapeuten (ikke min faste) hadde glemt å "dele". Jeg bruker to plater pr uttak på låra (og skuldrene), men den gangen hadde jeg bare ei, og dermed dobbelt så sterk strøm.

Hele kroppen kan behandles, og terapeuten velger (i samråd med deg) et program som angriper problemområda dine. Nå tar jeg bare mage/rygg, men om jeg har mye vann i kroppen tar jeg lår og legger også. -Og slipper vannet fort som bare det.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:08   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Så man må ta mange timer, altså? Jeg hadde bare lyst til å gjøre noe gratis, og kanskje skrelle av et par cm rundt midja som en bonus. Den prisen der, for de første ti timene er mer enn jeg har å leve for i måneden (jeg sier ikke at det ikke er verdt det, altså. Bare at det ikke er realistisk. ), så jeg får vel bare sette en knapp på at mage/rygg krymper inn av seg selv, i stedet for å lure andre og meg selv til å ta en gratistime bare på grunn av gratis-prefiksen ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:34   #22
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Ja, ikke sant, Photo. Det er alltid sånn at man må ta maaaange timer for å få effekt, - det være seg helsekost, Bailine, - eller slanking

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:44   #23
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så man må ta mange timer, altså? Jeg hadde bare lyst til å gjøre noe gratis, og kanskje skrelle av et par cm rundt midja som en bonus. Den prisen der, for de første ti timene er mer enn jeg har å leve for i måneden (jeg sier ikke at det ikke er verdt det, altså. Bare at det ikke er realistisk. ), så jeg får vel bare sette en knapp på at mage/rygg krymper inn av seg selv, i stedet for å lure andre og meg selv til å ta en gratistime bare på grunn av gratis-prefiksen ...

Jeg kjenner den der...
Du kan garantert ta enkelttimer også, men da regner jeg med at prisen er høyere pr time. Du binder deg ikke til å kjøpe flere timer om du tar en gratistime, men vi jenter har lett for å føle os bundet i slike situasjoner. Akkurat det er noe dritt jeg gjerne skulle ha skrelt av meg!

Om du vil merke noe etter en enkelt time? Ikke godt å si, gitt...
Jeg har lett i boka mi uten å finne igjen det jeg har lest om repetisjoner osv... Mener å huske det var 400 reps/min uten belastning?
En standardtime skal i alle fall tilsvare tre timer hard trening.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 15:03   #24
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Bailine

Jeg brukte Bailine etter jeg fikk mitt første barn. Det strammet godt opp på mageskinnet hvertfall. Og litt vondt syntes jeg det gjorde, men var verdt det

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 17:29   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Og slipper vannet fort som bare det.

Det er vel det som er mye av greia med slike apparater, de er mest effektive på lymfedrenasje. Så det man går ned er ofte mye vann, og man føler seg jo strammere når man har mindre vann i kroppen.
(Har ikke gått hos Bailine, men hos konkurrenten jeg ikke husker hva heter)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Muskelstimulator/bailine quebec Generell diskusjon 73 19-09-13 13:12
Bailine StegforSteg Generell diskusjon 1 16-04-10 08:02
Kostholdsråd fra Bailine dani Lavkarbo generelt 2 11-09-09 11:54
Erfaring med bailine? solsikke Ketolysekuren 7 18-05-09 19:30
Noen her som god erfaring med Bailine under slanking? Stellamor Ketolysekuren 4 26-04-09 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no