Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Leiker i utdrikningslag?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-11, 09:00   #1
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Leiker i utdrikningslag?

Jeg og ei til skal sammen være forlovere og har spikret sammen en fin kveld med bruden og hennes nærmeste venner. Vi har to hovedaktiviteter i løpet av dagen (en på formiddagen og en på ettermiddagen), men det vi sliter litt med er "de små overraskelsene" underveis og leiker utover kvelden når vi har kommet frem der vi skal være resten av kvelden

Noen som har tips?

Jeg vet jo om spm quis om bruden som blir filmet og sånn, pakkeleken hvor bruden skal gjette hvem gaven er fra, den hvor en skal skrive x-er opp på ballonger som skal sprekkes osv.. det er bare det at dette er blitt så vanlig! Og jeg hadde alle disse i mitt utdrikningslag, så har liksom lyst å gjøre noe nytt Bruden var dog ikke min forlover, men hun var i utdrikningslaget mitt så synes det blir så "kopiert" på en måte....

Hjelp

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:02   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Leiker i utdrikningslag?

Ei jeg kjenner fikk alle eksene til bruden til å lage en video hvor de gratulerte og ønsket henne lykke til, og kom med en "avsløring" om bruden hver. De var på et hotell, så de fikk låne konferanserommet og viste det på storskjerm. Var visst stor suksess

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:33   #3
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Leiker i utdrikningslag?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ei jeg kjenner fikk alle eksene til bruden til å lage en video hvor de gratulerte og ønsket henne lykke til, og kom med en "avsløring" om bruden hver. De var på et hotell, så de fikk låne konferanserommet og viste det på storskjerm. Var visst stor suksess

Takk, men hun her har ikke mange x-er Gifter seg med barndomskjæresten -vært sammen siden de var 15... Nå er de 31 tror hun har en som hun var sammen med i to uker før hun dumpet han til fordel for han som nå skal bli hennes mann....

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 20:45   #4
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Leiker i utdrikningslag?

Jeg var i utdrikningslag for to uker siden og vi lagde quiz til bruden med stor suksess!

Alle de inviterte venninnenne hadde på forhånd lagd 5 spørsmål (noen var litt på kanten og utløste mye latter og gode historier utover kvelden!) om seg selv, og så skulle bruden gjette hvem av venninnene dette var. Gjettet hun feil måtte hun drikke. Vi tok ett og ett spørsmål nå og da, og tøyde den laaangt utover kvelden. Bruden var storfornøyd med alle de artige utsagnenen og historiene som dukket opp. Full ble hun også!

Vi hadde også med oss gaver til henne, men ikke i form av at hun skulle gjette hvem gavene kom fra. Gavene var en liten hilsen og hyllest til henne, med "nødvendigheter" som hun måtte ta med inn i ekteskapet. Hun fikk bl. a jif-flasker, engangshansker, sexy truser, øreproppper, kondomer, hodepinetabletter, kjærligheter på pinner, bok med ordtak etc etc...

Lykke til! Utdrikningslag er gøy!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:31   #5
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Leiker i utdrikningslag?

ZUMA: Takk!! Dette var supert, da har vi noe Takk igjen Gleder meg masse, blir nok en trivelig dag

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-14, 12:56   #6
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Leiker i utdrikningslag?

Noen flere ideer her? Jeg har eksakt samme spm som trådstarter! :O
Bare at min brud er gravid, så drikkeleker blir liksom litt dumt :/
Vi skal være i oslo hele dagen å har ingen "base" siden ingen av oss bor der. Men vi skal innom forskjellige steder. Vi trenger noen aktiviteter rundt lunsj og middagsbordet. Spørsmål til brudgommen er så oppbrukt og kjedelig. Noen andre ideer please?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utdrikningslag - Forslag? Bell Generell diskusjon 11 15-04-07 20:19
Utdrikningslag MHM Livets lyse side 3 01-05-05 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no