Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-09, 21:06   #1
~Buble~
Juniormedlem
 
~Buble~ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo-traktene
Innlegg: 45
~Buble~ er på en erverdig vei
Red face

Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Heisann alle flotte damer og menn


Jeg er en dame på 29 år som har fått nok!!!!
Har hele livet vært overvektig. Kan ikke huske at jeg noen gang ikke har vært på en "slankekur" - men, dette skal bli min siste


Kort fortalt om meg - Jeg er 170 høy og veide på mitt minste 75 kilo, det er 3,5 år siden! (Gremmes når jeg tenker på at jeg da var misfornøyd)
Så møtte jeg drømmemannen og trivselskiloene begynte å snike seg på. Gikk fra 75 kg til 91 kg på 2,5 år!! Så desember 2007 veide jeg altså 91 kilo..........

Så fant jeg ut at jeg var gravid!!! Min største lykke

Kjempe glad og overlykkelig så jeg for meg at jeg skulle bli supervakker gravid, at det skulle gløde av meg og alle skulle se på min flotte spenstige gravid mage. Jeg skulle ha flotte klær og være fint gravid

Sånn ble det ikke - svangerskapet ble tøft. Jeg fikk en mild grad av svangerskapsforgiftning. Ble lagt inn på Ullevål i uke 25 og måtte på jevnlig kontroller etter dette. Opptil to ganger i uken. Jeg este ut - bokstavelig talt. Jeg gikk opp 32 kilo!!!!!!!!! Men, jeg fikk verdens nydeligste gutt den 4. august....så jeg vil ikke klage for mye......


Jeg gikk ned 12 kilo etter fødselen, men nå mandag veide jeg altså 110, 5 kilo - og så mye vil ikke jeg veie!!!!!!! Det er ikke noe ålreit, jeg føler meg ikke vel, jeg skjemmes over kroppen min og blir trist av å se meg selv i speilet. Så nå er det nok!!!!

Mannen min og jeg har derfor begynt på Ketolyse-kuren nå på mandag!
Vi fikk pakken vår på tirsdag, så jeg har nå sittet og nilest igjennom boka til Torkil...... Er vanskelig å prøve å omstille en hjerne som i 15 år har fått innprentet mindre mat - mer mosjon.

Men, jeg håper og tror at dette skal bli veldig bra....Har gått overraskende bra sålangt. Sliter med karbo abstinenser, men regner med at det bare er en fase.....Eller?
Sjekket med stixene og jeg er i følge dem i Ketose....Kuuult(Var sånn mørkrosa)

Gleder meg, men gruer meg til tiden framover.....vil klare det denne gangen, for jeg gidder ikke å brukie resten av livet mitt på å "slanke" meg!!!

Dette ble ikke kort i det hele tatt, men veldig godt å få skrevet det ut!
Gleder meg til å følge dere alle sammen, dette skal vi klare....


For dere som har kommet helt ned hit - takk for at du gadd og lese

__________________
1. Delmål - 105 kg NÅDD 26.8. 2. Delmål - 99,9 kg



~Buble~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.... Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 21:38   #2
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Liten presentasjon!! (Ser at den ble ikke så liten allikevel...)

Velkommen, Buble! Til verdens beste slankekur. Følger du kuren til punkt og prikke (ikke teste ut og tøye grenser) de fire første uken,
så er jeg helt sikker på at du vil se at vekten går nedover - og det uten sult og med kjempemye god og fet mat.
Lykke til!
PS Jeg har startet på den fjerde måneden i ketose - og storkoser meg
Savner ingenting!

__________________
Mål - ned 20 kilo


Sist redigert av LilleM0r : 07-01-09 kl 21:48.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 21:46   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Liten presentasjon!! (Ser at den ble ikke så liten allikevel...)

Velkommen og lykke til

Signerer lillemor: Det er en herlig slankekur Masse god og variert mat.

Karboabstinensene gir seg etterhvert Bare hold ut. Ta gjerne en ostebit viss det blir for ille. Og masse vann.

Følg kuren slavisk i starten, bruk tid på å veie og måle og ikke minst lese varedeklarasjonen på all mat du kjøper. Står det ikke noe, legg det tilbake. Da vet du faktisk ikke hva du får i deg.

Ikke gi deg om det butter litt i mot, noen dager vil være seigere enn andre.

Igjen lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 21:49   #4
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Heisann! Jeg er også 170 høy, så vi skal nok kanskje ligge litt på samme vektnivå til slutt! Veier per idag 93 kg, blir storfornøyd om jeg tar av -10 kg, og ENDA mer fornøyd om jeg kommer meg ned i 65-70kg!

Nå driver jeg ikke med lavkarbo lengre, men det var ganske effektivt! Og noe jeg merket var at etter en stund fristet ikke karbo lengre (og jeg elsker normalt pasta og ris!!), så det var forfriskende og hjelpsomt samtidig forsvandt matlysten også, og det gjorde det lettere å komme seg igjennom dagene. Lykke til! Krysser fingrene for oss begge at 2009 blir et bedre og lettere år!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:14   #5
Susse
Medlem
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 47
Innlegg: 111
Susse er på en erverdig vei

Sv: Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Hei og velkommen. Vi er mange nye her nå som kan støtte hverandre på veien, og så er det jo masse andre trivelige folk her med bøtter og spann av erfaring vi kan "mase" på også.

__________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22778
Susse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:18   #6
Sari
Juniormedlem
 
Sari sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 23
Sari er på en erverdig vei

Sv: Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Lykke til! You can do it!

__________________


Sari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/ketolyse - der omkring.. Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:26   #7
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

Velkommen og lykke til!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:29   #8
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...)

hei og velkommen!
vi skal vel ned sånn ca like mye vi! og vi er like høye!!
lykke til! og følg rådene du får om å følge kuren slavisk i starten! det er veldig lurt!!
og de har så utrolig masse gode råd og mye erfaring disse her inne!! spør i vei om du lurer på noe!!

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no