Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-09, 15:50   #151
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Forstår bare ikke hvrofor jeg ikke klerer å holde fokus på kostholdet. I helgen ble det kaker. Og dumme meg kastet ike resten og spiste dermed kake opp til flere ganger i går. Vekten har krøpet oppover. Jeg elsker maten på lavkarbo. Klarer meg utmerket uten brød, poteter, ris, paste.. men så kommer de helgene da, med utskeielser... Blir så irritert på meg selv. Jeg vet det sitter i hode, men klarer altså ikke la vær.

Nå prøver jeg igjen på ny frisk. I dag spiste jeg eggerøre og bacon til frokost. Eggerøre, bacon, tomat og agurk til lunsj. Middagen i dag blir ikke helt lavkarbo, for mannen ville så gjerne prøve en fiskegryte han hadde sett i avisen. Så da blir det fiskefilet, grønnsaker, litt bacon i ildfastskål med sursøt saus over og inn i ovnen i 20 min. Sursøt saus er vel ikke akkurat lavkarbo.........

Men men. Jeg elsker jo fløte og smør og alle disse lovlighetene i denne livsstilen.. problemet er jo at jeg elsker kaker like mye.... Jeg må jobbe med hodet,....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 17:29   #152
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Kjenner det igjen Mokki.

Jeg tror det har noe med at vi er vant med dette fra vi var små.
Det tar tid å endre kostholdet, jeg tror det tar mange år før dette kostholdet er i blodet på samme måte som slik vi spiste tidligere. Vi må på en måte lære alt på nytt av igjen.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 21:10   #153
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Heisann!
Og velkommen til nye

Har hatt en lange dag på jobben i dag, sliten i hode kjenner jeg. Lagde noe nytt når jeg kom hjem i dag fløtegrøt, det var nam. Men meget mektig, fikk litt glatt smak i munnen. Men for meg som elsker grøt var den helt grei!

Kaker! Åh...jeg har luktet på endel av de kaken som ligger her på forumet, tror jeg må prøve å bake de en dag... litt mer lov det er det ikke?

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:42   #154
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

God morgen. da var jentene levert i barnehagen og det er stille og fredelig rundt meg. Skal gjøre skolearbeid frem til jeg skal i praksis kl 14.30 i dag.
Tenkte jeg skulle lage meg noe mat snart. Når jentene spiste frokost tok jeg meg bare en avokado og noe ost. Så nå er jeg sulten...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:08   #155
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Morn!

Jeg er hjemme med Dokka i dag og... Nå har hun vært hjemme siden forrige mandag pga. vannkopper... Det var fortsatt en prikk uten skorpe i morges og hun sukrlet i natt, så vi får holde henne hjemme i dag og. Jeg lengter etter en dag alene, så jeg kanfeks få støvsuge og vaske gulv, for det orker jeg ikke når jeg må r*dde før jeg støvsuger, mens jeg støvsuger, før jeg vasker og mens jeg vasker, fordi ting havner på gulvet hele tiden...
Men jeg har fått brettet en bleievask i dag da, og nå skal jeg henge opp en vask og brette en vask. Så jeg får da gjort noe fornuftig

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:02   #156
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Haha.. Hadde et par skiver med taffelost igjen. Tenkte jeg skulle prøve å lage ostechips av de... Inn i ovnen...
Og så gikk jeg i dusjen. Glemte helt at jeg hadde noe i ovnen
Nå ligger det 5 mørkebrune rundinger på benken min. Tror ikke jeg har lyst å smake.. fnis..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:09   #157
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Au da, det der har jeg gjort noen ganger, putter mat i stekeovnen, setter på timeren på mikron og da den piper aner jeg ikke hvorfor den piper...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 11:44   #158
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Jeg er så utrolig lite strukturert når jeg har fri. Har tusen ting å gjøre, og en stor skoleoppgave jeg knapt har begynt på. Men når jeg har fri så er det mye kjekkere å surfe her, eller lage mat....
Nå sitter jeg her med en smoothies. Tenkte å prøve. Den ble egentlig god, men har mye fløte i og den er nesten litt kvalmende.... Regner med jeg blir stappmett av dette glasset. Er fløte, bringebær, egg, en 0,0% solbæryoughurt og bittelitt splenda. Den ble så himla tykk at jeg tok oppi litt juice selv om det ikke er lov...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:51   #159
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

lite strukturert? har jeg aldri hørt :Per d hele tiden jeg.. men nå er jeg i premisjon da :P

tror jeg skal lage meg fløtegrøt.. elr smoothie.. men jeg vil ikke bruke noe søtt i så jeg vet ikke..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:23   #160
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Heihei alle sammen

I dag har jeg for første gangen på lavkarbo blitt småhekta på ostechips hehe.. har bare lagd med norvegia og krydder tidligere. Synes det har vært greit nok, men ikke noe som har frista noe særlig. Men i dag prøvde jeg sånn kavli skivet ost med paprika som jeg fresa i micron. De ble gode de Så gode at jeg måtte kjøpe mer ost for å ha.. Kjøpte likså gjerne to andre smaker også. Jalepeno og bacon. Bacon smakte mer som baconost på tube, men jalepenoen og paprikan likte jeg best Ble snacks det ja

Malleleo: Jeg pleier å lage smoothie noe gang med kokosmelk(kun prøvd med kjøleskapkaldt), CC, olje og frosne bringebær eller evt bytter ut kokosmelken med fløte, bare litt mindre mengde. De blir gode, og søtning trengs ikke I tillegg blir de veldig mettende (I kokosvarianten er det mindre karber.)
Begge tilfellene kjører jeg CC/kokosmelk - CC/fløte i blenderen først, før jeg blander oppi resten. Blir en tykk god smoothiekonsistens på den..

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 07:54   #161
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

god morgen

disse ostechipsene høres veldig spennende ut... må prøves
denne uken hadde vekten stoppet opp noen som har opplevd dette så tidlig?

men motet holdes oppe og er bestemt på og nå andre del mål (106)...

ønsker alle en kjempe fin dag.... nå er det snart helg også så det blir bra!

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 18:38   #162
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Heisann!

Liten tur innom...har egentlig tusen ting å gjøre i huset, men det var dette med å "skal bare" Men nå kan jeg sitte her mens eldste mann ser på barnetv, så får jeg rydde og brette tøy etterpå.

Uff, var på vekta i går, drit happy....ikke så happy i dag for da var den kiloen på igjen *skal slutte å veie meg hver dag og holde meg til en dag i uka*

Jeg må få surra meg til å lage smothi en dag, men det virker så tungvint om morran (må legge til at jeg står opp kl 6, og må ut av huset med to unger kl 0710).

Kommer inom å ser om noen av dere er her i kveld

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:22   #163
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

I morgen er det veiedag igjen. Nå har jeg vært helt i lavkarboånd igjen siden tirsdag, men før det har jeg klart å gå opp et par kilo. Så klarer jeg å havne på stiltstand skal jeg være glad. Men jeg står på videre jeg....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:39   #164
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hola!

Litt lite pjatting fra min side for tida. Er helt sinnssykt sliten av å måtte jobbe veldig mye på siden av studiene mine (jeg får ikke studielån dette semesteret,nemlig.) så jeg har lite overskudd til noe..

Ingen som har tips til billig lavkarbomat? (Jeg er drittlei alt som heter egg..) Matutgiftene mine har skutt i været siden jeg begynte å spise lavkarbo, og deeeet er litt kjipt.. Nå skal det jo sies at jeg spiste ekte studentmat som pasta, havregrøt, pizza osv....

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:50   #165
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Da er dagens husarbeid unnagjort, og jeg kan lene meg tilbake og bare nyte et nyvasket hus
Har startet et forsøk på å innføre helgevask på torsdag, slik at det er helg når jeg går fra jobb på fredag - gleder meg til i morgen allerede

Men nå er jeg rimelig sliten, for jeg har jo ikke trimmet noe særlig på to uker pga den dumme forkjølelsen . Kjenner det dermed i hele kroppen at jeg har bevegd meg mer enn normalt.
Tenker det blir en tur innom badekaret litt senere i kveld, med bobler og badeand

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:52   #166
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hva er billig da Vaskeklut? Hva er budsjettet du må holde deg på?

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:34   #167
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Jeg må tenke litt på det med billig mat. Men skal prøve å finne noen lure tips etterhvert.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:42   #168
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Hva er billig da Vaskeklut? Hva er budsjettet du må holde deg på?

16-1700 i mnd.. det er egentlig litt urealistisk, men jeg har helt sykt dårlig råd for tiden ligger vel på 2500 ca nå.. får helt sykt elendig betalt i jobben, men forsøker å finne noe annet da, søker i vei! så sitter ikke bare og glor og syter om at jeg ikke får en ny jobb :P bare så synd at søknadsfristen på de jeg har søkt på er om leenge, så jeg får ikke vite noe enda! Hmpf

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:42   #169
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ingen som har tips til billig lavkarbomat?

Søk på f.eks student her inne, eller tilbud.

Ellers kan man jo stacke opp av Kiwi sine Gø' helg tilbud.
Kyllingkjøtdeig og karbonadedeig er billig på Rema. Grønnsaker er billigst på innvandrersjappene. Krydder også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:50   #170
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

bare så synd at søknadsfristen på de jeg har søkt på er om leenge, så jeg får ikke vite noe enda! Hmpf

Ring og mas på de. Da viser du initiativ, og du havner øverst i bunken.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:25   #171
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hei igjen alle sammen.

Ja, som noen kanskje har fått med seg er GBP forkortlsen på Gastric By Pas. Det er en slankeoperasjon man kan få invilget ved en bmi på over 40.

Jeg har vert hos kirurg, er veiet og målet og funnet tung nok.
Jeg står på venteliste.

Halvannet til 2 år ventetid.

Jg gleder meg til operasjonen, for jeg har innsett, etter 22 år på konstant slankekur, at jeg greier ikke bli normalvektig, dvs ca 60 kg på egenhånd.
Så for meg er det livreddende.

Nå er det slanking frem mot søsken icsi i januar som står på tapeten.

Vel,jeg kjente jeg ble frustrert i dag, når vekta var samme som i går..... Ble skikkelig lei meg..... Tåpelig i grunn, for jeg vet jo at man ikke kan gå ned masse hver dag.................
Meeen.

Hvordan er det med veiinga hos dere?
Jeg har kommet inn i en vond sirkel, jeg går på vekta som det siste jeg gjør før jeg legger meg, og det første jeg gjør når jeg står opp......hver eneste dag.....huff, jeg greier ikke la være....... Tåpelig, jeg vet, men....

Og så har jeg bomma litt, jeg har tengt at jeg skal ha MINST 15 karbr, og så er det MAKS 15 karber.....hehe.
Ja så feil kan man ta....

Håper alle har det bra og har hatt en super dag.

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:43   #172
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Jeg har også vært besatt av veie meg hver dag, og se at tallene går nedover. Det jeg har funnet ut at jeg må gjøre nå er rett og slett å gjemme vekta. Etter jeg veide meg på mandag putta jeg faktisk vekta i skapet på gjesterommet. Da ser jeg den ikke når jeg er på badet, og tenker ikke på det på samme måte. Skal kun ta den frem på mandager. Måtte gjøre noe, blir jo rent rar i hodet av det...

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:46   #173
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Man kan få en veninne, eller mann/sambo til å passe på/gjemme vekta også. Og så bare veie seg når den tas fram/når man er på besøk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:12   #174
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

God morgen alle sammen.
Her er jeg og jentene oppe til en lat morgen. Jentene skal i barnehagen men gidder ikke stresse når det ikke er nødvendig....

Vekten i dag (har veiedag om fredagen) viser omtrent samme som sist fredag. Jeg skeiet jo ut hele helgen og mandag så jeg må vel si meg fornøyd. Jeg skal jobbe hele helgen så da er det lett å ikke skeie ut... Så er spent på neste fredags veiing...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 09:02   #175
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

heihei jenter! takk for tipset om smoothie,laga d i forigårs til lunjs laga en liten en da, med 1 egg, en liten dæsj fløte, liten dæsj rømme, og ei halv ts av d lavkarboblådærsyltetøyet.. ble kjempegodt og holdt meg gående i 4 timer!

snikveide meg i dag jeg og ned 1,4 siden tirsdag, men bare 500 g siden mandag uansett kjempefornøyd, siden jeg ikke klarer å holde meg unna litt pepsi max hver dag, svake mennske! sier jeg bare.. men siden jeg var så flink i begynnelsen tåler jeg ikke mer enn ca 5 dl før jeg får skikkelig vondt i mage av lufta tror kanskje jeg kan ha blitt allergisk mot kullsyre av dette kostholdet jeg assa kanskje bare bra d da, så jeg behersker meg..

prøver å ikke veie meg hver dag.. men blir 2-3 hver dag da

nå ståregg og bacon å freser i panna, fyy hvor lei jeg er d! men jeg må tvinge i meg litt mat.. har jo vært oppe siden 06.30.. sånn er d med ei på 8 mnd i hus

ha en fin dag!

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
30+kg


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
30+ kg, en liten gruppe? Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 150 26-09-09 21:56
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 00:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no