Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Aprilskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-11, 19:59   #201
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Åååh, jeg var så dum at jeg bestilte meg atkinsbarer fra iherb.com, og nå klarer jeg ikke slutte å spise de, selv om jeg VEEEET jeg får masse luft og rumling i magen av de. Er det mulig å bli så teit da?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:06   #202
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Åååh, jeg var så dum at jeg bestilte meg atkinsbarer fra iherb.com, og nå klarer jeg ikke slutte å spise de, selv om jeg VEEEET jeg får masse luft og rumling i magen av de. Er det mulig å bli så teit da?

Åååå, hvilke er det du har kjøpt?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:08   #203
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Ja, det er fullt mulig. Jeg fikk en pakke en gang jeg skulle ha mensen. Da spiste jeg FIRE barer på rappen :O

Jeg fant igjen matlysten min i en bolle med fullpakket tomatsuppe http://matvraksblogg.blogspot.com/20...omatsuppe.html
Hurra!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:08   #204
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg kan ikke ha slikt liggende Vaskelklut. Da spiser og spiser jeg.



Men HURRA.
Jeg tok en sukkerfri sjokolade og leste på baksiden på karbinnholdet. Kunne spist halve i forhold til men mitt karbnivå og inntak idag....men

JEG LA DEN TILBAKE.

Og det var helt greit.

Er så utrolig glad i meg selv akurat nå.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:11   #205
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Og jeg løy visst. I to og en halv skål med tomatsuppe. Mett!

Så flink du er Minni!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:14   #206
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Åååå, hvilke er det du har kjøpt?

Kjøpte de som heter caramen nut chew bar. OG DE ER SÅ UTROLIG GODE!!!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Ja, det er fullt mulig. Jeg fikk en pakke en gang jeg skulle ha mensen. Da spiste jeg FIRE barer på rappen :O

Jeg fant igjen matlysten min i en bolle med fullpakket tomatsuppe http://matvraksblogg.blogspot.com/20...omatsuppe.html
Hurra!

Uh-oh. Hvordan gikk det? Jeg tør ikke spise mer enn en i frykt for å virkelig bli fastboende på badet Holder med luft i magen altså!

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg kan ikke ha slikt liggende Vaskelklut. Da spiser og spiser jeg.



Men HURRA.
Jeg tok en sukkerfri sjokolade og leste på baksiden på karbinnholdet. Kunne spist halve i forhold til men mitt karbnivå og inntak idag....men

JEG LA DEN TILBAKE.

Og det var helt greit.

Er så utrolig glad i meg selv akurat nå.

Nei, ikke jeg heller tydeligvis Så flink du er som la den tilbake!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:18   #207
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Det gikk overraskende bra. Va god og luftig og sprang en tur på do, men ikke så ille. Spiste en gang en hel plate cavalier og en pose sukkerfri vingummi. DET VAR VONDT! Da hadde jeg syke kramper i magen..Det skal aldri gjenta seg!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:39   #208
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Ååå, de så gode ut!


Var ene gangen vi hadde vært i sverige og jeg hadde hamstret med meg en hau med sukkerfritt godteri, og dum som jeg var heiv jeg i meg en hel hau. Dette var på kvelden, og jeg merket jeg fikk litt luft i magen men tenkte ikke så mye over det.
Våknet midt på natten og trudde seriøst jeg skulle føde! Magen var DIGER og jeg hadde sånne kramper. Satt og lurte på hvordan jeg skulle komme meg opp av senga da det plutselig slo meg at jeg er jo ikke gravid :P Men, helsikke å vondt det var! :S

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:43   #209
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg har en intens matlyst for tiden! Liker det ikke, for det tærer på samvittigheten. På den positive siden fant jeg en kjole i skapet mitt i dag som jeg ikke kan huske å ha kjøpt i hele tatt. Den ser fin ut på, og jeg følte meg sommerslig og fin

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:43   #210
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:57   #211
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?

Den maltitol vet jeg at man evt besøker toalettet med, men usikker med sukralose.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 22:56   #212
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?


Jeg vet ikke hvilke andre nettsider man får kjøpt det på, men de inneholder maltitol ja. Det er derfor man bør være litt forsiktig med de, med mindre man ønsker å tilbringe resten av dagen/kvelden på do

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 07:52   #213
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Veiedag for Frökrn Fryd idag! Og jammen meg var det ikke en fryd å gå på vekten og da! Den stoppet på -1,2kg og det er supermotiverende at den bare fortsetter å fyke nedover!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 08:16   #214
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Aprilskravletråden 30+

Heia Edla

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 08:23   #215
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Nå sjekket jeg min dagbok på et annet forum og jeg har faktisk gått ned 1,6 kg siden forrige fredag! Snikveide meg på mandag og det hadde jeg glemt så fra mandag var det 1,2kg ned. Godt at ferien er over! :P

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 09:45   #216
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

I dag er jeg så glad altså! Måtte bare få si det.

God helg alle sammen! Håper dere får en fortreffelig dag ^^

Nå skal jeg ned til mormor og morfar, de har nemlig bestilt seg en innføring i lavkarbo Og så måtte jeg lære dem å lage lavkarbo vafler. Hehe, søte de

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aprilskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 98 02-05-10 20:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no