Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Dere som handler på Iherb

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-12, 08:27   #1
Spiren2012
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 11
Spiren2012 er på en erverdig vei

Dere som handler på Iherb

Hva handler dere der? gi meg gjerne bilde av produktet
er ny i lavkarbo og synest dei hadde veldig stort utvalg men værre når man ikke vet hva man skal bestille der ifra.


Sist redigert av Spiren2012 : 03-10-12 kl 08:46. Årsak: slett
Spiren2012 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 10:42   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dere som handler på Iherb

Sjekk denne tråden.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 17:33   #3
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Sjekk denne tråden.

Den tråden der er etterkvart so lang at det går ikkje an å starte å lese seg gjennom, iallefall ikkje for en som er ny
Eg bestilte frå Iherb for første gong denne veka, og eg starta på den tråden...
Leste meg halvveis, og brukte uendelig med tid. Der er ganske mykje utenomsnakk og derfor litt mykje å pløye gjennom

Eg kan no linke til dei tinga eg kjøpte
Stevia english toffee
Vanilla stevia, alcohol free
Xanthan Gum
Whole ground flaxseed meal

Har tenkt å kjøpe
Lakrisrotpulver
Cacao nibs
Kakaopulver
Yaconsirup


Sist redigert av Mariann S : 03-10-12 kl 22:49. Årsak: La til tre tenkt å kjøpe produkt.
Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 18:54   #4
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg har noen faste ting jeg handler, som Udo's choice, bakepulver, såper som bla denne og denne .

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 20:45   #5
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg kjøper mye kokosolje, selvsagt! Har kjøpt flere merker og har vert like fornøyd med alle. Så bare kjøp den som er rimeligst den dagen Denne f.eks. Har også kjøpt koksmel til baking, supert å ha i skapet! Og mandelmel (finner ikke linken i farta). Sukrin (Erythriol) til søting. Også mange ulike flytende stevia. Har kjøpt stevia sukketer også en gang, men de likte jeg ikke, de var for store til en kopp te så det blei alt for søt! nok med en kvart for min del. Vaniljeekstrakt. Magnesiumdropper isteden for tabletter. Også noen kjempe gode te. Nøtter. Og masse annet nyttig og unittig. Neste pakke som skal bestilles har jeg tenkt å prøve ut noen proteinpulver. En pea protein pulver kanskje? for se... Også må du huske å skaffe deg en rabattkode Alle som har handlet der før har en som gir deg minst 10$ på 40$ bestilling Så spørr vennene dine som har handlet eller ev. se på Facebook sia til iHerb der legger dem også en kode. Greit å spare litt peng Og pass på å bestille for under 1,8 kg så betaler du bare 6$ i frakt.



Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Den tråden der er etterkvart so lang at det går ikkje an å starte å lese seg gjennom, iallefall ikkje for en som er ny

Er så eni, så enig!!! Blir så lei av å bli henvist til gamle tråder! noe har blitt nytt, noen har nye erfaringer, noe har utgått osv. Min mening generelt at et levende forum må bare ha masse nye tråder hele tia! Selv om de er om de samme gamle temaer. Det er jo altids noe nytt å si om det uansett

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 20:48   #6
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Whole ground flaxseed meal

oida! den der så ut til å være bra billig. Hvordan er den? er ikke det bare linfrømel? er den tør at den oppbevares fint? Jeg har prøvd å male linfrøene selv og oppdaget at de er så fuktige (mye fett i seg?) at de ligger ikke godt ferdigmalte. Det ferdigmalte melet harsknet veldig fort. Så jeg maler ferskt hver gang.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 20:52   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.



Er så eni, så enig!!! Blir så lei av å bli henvist til gamle tråder! noe har blitt nytt, noen har nye erfaringer, noe har utgått osv. Min mening generelt at et levende forum må bare ha masse nye tråder hele tia! Selv om de er om de samme gamle temaer. Det er jo altids noe nytt å si om det uansett

Nå er det jo ikke snakk om en gammel tråd.. Det er en tråd som har vært aktiv lenge og som fortsatt er det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 20:57   #8
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå er det jo ikke snakk om en gammel tråd.. Det er en tråd som har vært aktiv lenge og som fortsatt er det.

tja.. den er startet for over 2 år sia!! den har 2350 innlegg idag. Joda, aktiv? men er det nødvendig? man kan jo like greit gi svar til den som spørr her og nå fremfor å måtte blad gjennom innlegg i 3 timer uten ev. å bli noe klokere.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 22:13   #9
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

oida! den der så ut til å være bra billig. Hvordan er den? er ikke det bare linfrømel? er den tør at den oppbevares fint? Jeg har prøvd å male linfrøene selv og oppdaget at de er så fuktige (mye fett i seg?) at de ligger ikke godt ferdigmalte. Det ferdigmalte melet harsknet veldig fort. Så jeg maler ferskt hver gang.

Som du kanskje såg, so er det mi første bestilling frå iHerb, so dette kjøpte eg fordi det var so billig for å prøve.
Skal gi tilbakemelding eg når eg har hatt det ei stund

Og Nellie: ja det er ein tråd som er aktiv fremdeles, men for en ny iHerb-kjøper er den alt for uoversiktlig

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 22:53   #10
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Som du kanskje såg, so er det mi første bestilling frå iHerb, so dette kjøpte eg fordi det var so billig for å prøve.
Skal gi tilbakemelding eg når eg har hatt det ei stund

Supert om du husker på å fortelle hvordan det gikk Har jo ikke tenkt over at det var uprøvd av deg enda, hehe. Sorry! Ivrig her

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 23:17   #11
Målselv
Medlem
 
Målselv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Målselv
Innlegg: 96
Målselv er på en erverdig vei

Sv: Dere som handler på Iherb

Heisann! Dersom du blir spurt om du har en rabattkode kan du bruke denne:*fjernet* . Jeg bestillte varer for litt siden, og venter i spenning på denne. Har bestilt div protein / lavkarbo barer. Kommer unna med under 2/3 av det jeg må gi på butikken her. Dette til tross for porto.

__________________




Sist redigert av Gerd : 03-10-12 kl 23:32. Årsak: Kode fjernet i henhold til forumregler.
Målselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 23:19   #12
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

tja.. den er startet for over 2 år sia!! den har 2350 innlegg idag. Joda, aktiv? men er det nødvendig? man kan jo like greit gi svar til den som spørr her og nå fremfor å måtte blad gjennom innlegg i 3 timer uten ev. å bli noe klokere.

Men det er da stadig noen innom der og lurer på tips uten å lese gjennom hele tråden. Man kan jo lese noen sider bakover og se om det er noe interessant også.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 03:11   #13
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

tja.. den er startet for over 2 år sia!! den har 2350 innlegg idag. Joda, aktiv? men er det nødvendig? man kan jo like greit gi svar til den som spørr her og nå fremfor å måtte blad gjennom innlegg i 3 timer uten ev. å bli noe klokere.

Hvis vi følger den tankegangen så kommer jo det samme til å skje med denne tråden dersom den fortsetter å bli brukt - så vil neste person komme og synes at denne tråden har blitt for uoversiktlig, og så vil det bli startet enda en. Og så videre. Så har vi plutselig massevis av tråder om akkurat det samme, og DET blir fort uoversiktlig, det

Skjønner at den tråden blir i lengste laget, men man må jo begynne et sted også da. Og som Supera har nevnt, så må man kunne bla litt tilbake og lete. Jeg ser ikke egentlig problemet, da den tråden går på akkurat det samme. Hvorfor er det verre med en tråd hvor man legger inn hva man kjøper som er lang, i motsetning til en kort en?

Det finnes jo forøvrig søkefunksjoner i trådene, dersom man leter etter noe spesifikt

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 11:45   #14
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg har handlet på iherb ufattelig mange ganger Jeg har prøvd stevia dråper i både vanilla creme, english toffee, hazelnut, berries og sitronsmak! Liker egentlig alle

Ellers kjøper jeg ingredienser til å lage min egen sjokolade: yaconsirup , rå kakaopulver, kokosolje, carobpulver og kakaosmør.

Mirakelnudlene er stor favoritt, og samme er risen! De lukter pyton, men etter du vasker de og tilsetter de maten så gir de ingen smak.

Proteinpulver med browniessmak, vanilje, sjokolade og peanøttsmør. Vanilje og sjokolade er kjempegode å bruke i drikkevarer og baking, mens brownies og peanøttsmør er best egnet til baking og ikke drikkevarer (synes jeg)!

Og selvfølgelig sukrin , peanøttmel og fiberhusk er greit å ha til bakingen

Har også prøvd sjokoladedip og den smaker pyton alene, men er kjempegod blandet med f.eks. tyrkisk yoghurt!
Tacokrydderet smaker ikke direkte taco, men er godt

  Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 21:54   #15
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Hvis vi følger den tankegangen så kommer jo det samme til å skje med denne tråden dersom den fortsetter å bli brukt - så vil neste person komme og synes at denne tråden har blitt for uoversiktlig, og så vil det bli startet enda en. Og så videre. Så har vi plutselig massevis av tråder om akkurat det samme, og DET blir fort uoversiktlig, det

Skjønner at den tråden blir i lengste laget, men man må jo begynne et sted også da. Og som Supera har nevnt, så må man kunne bla litt tilbake og lete. Jeg ser ikke egentlig problemet, da den tråden går på akkurat det samme. Hvorfor er det verre med en tråd hvor man legger inn hva man kjøper som er lang, i motsetning til en kort en?

Det finnes jo forøvrig søkefunksjoner i trådene, dersom man leter etter noe spesifikt

nå blei denne tråden veldig off topic da. Istedenfor å svare til trådstarteren diskuterer man hvorfor/hvorfor ikke Men det gjør jo ikke noe da. Eller? Det er jo helt greit å søke og finne svar i gamle tråder osv. Gjør ikke meg noe. MEN jeg syns det er mye bedre forumkultur å svare direkte til trådstarteren enn å bare henvise til noe som har blitt skrevet før. Henvinsing er jo greit i og for seg. Men et "levende" samtale er jo bedre Og for min del så gjør det meg ikke noe å svare omså i 20 like tråder. De blir for uoversiktelige å leite gjennom, greit nok, men den som spørr får jo da svar på sine spørsmål. Det er jo nesten som om når man spørr en venn om hvordan en ting er og få til svar at det er jo bare å se gjennom bøkene på bibiliteket, for der var det mange gode svar. Ville man ikke heller hatt et svar fra vennen med en gang Og får man resposn på sine tråder føles det straks lettere å være på forumet, som en del av felleskapet. Men for all del, de som ikke liker å svare flere ganger på samme spørsmål trenger jo ikke å gøre det. Så de som liker det gjør det de som ikke liker det gjør det ikke. Ikke sant?

Beklager at temaet blitt dratt så langt Nå lister jeg meg stille ut og kommer tilbake om jeg har noe mer å fortelle

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 15:43   #16
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg synes Ingrid har en fin oversikt på bloggen sin: http://www.ingridsblogg.no/?p=408072

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 16:01   #17
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Bjella, her.

Jeg synes Ingrid har en fin oversikt på bloggen sin: http://www.ingridsblogg.no/?p=408072

Ja, kjempeflott oversikt

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 16:32   #18
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Ja, kjempeflott oversikt

Den liker jeg godt også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 04:36   #19
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

nå blei denne tråden veldig off topic da. Istedenfor å svare til trådstarteren diskuterer man hvorfor/hvorfor ikke Men det gjør jo ikke noe da. Eller? Det er jo helt greit å søke og finne svar i gamle tråder osv. Gjør ikke meg noe. MEN jeg syns det er mye bedre forumkultur å svare direkte til trådstarteren enn å bare henvise til noe som har blitt skrevet før. Henvinsing er jo greit i og for seg. Men et "levende" samtale er jo bedre Og for min del så gjør det meg ikke noe å svare omså i 20 like tråder. De blir for uoversiktelige å leite gjennom, greit nok, men den som spørr får jo da svar på sine spørsmål. Det er jo nesten som om når man spørr en venn om hvordan en ting er og få til svar at det er jo bare å se gjennom bøkene på bibiliteket, for der var det mange gode svar. Ville man ikke heller hatt et svar fra vennen med en gang Og får man resposn på sine tråder føles det straks lettere å være på forumet, som en del av felleskapet. Men for all del, de som ikke liker å svare flere ganger på samme spørsmål trenger jo ikke å gøre det. Så de som liker det gjør det de som ikke liker det gjør det ikke. Ikke sant?

Beklager at temaet blitt dratt så langt Nå lister jeg meg stille ut og kommer tilbake om jeg har noe mer å fortelle

Grunnen til at den ble off topic er vel at den helst ikke burde brukes i det hele tatt.. :P Med fare for å fremstå som fryktelig vrang må jeg nesten bare få nevne at det er god forumskikk å bruke eksisterende tråder der det er mulig, og det er av hensyn til flere ting. For eksempel er det mye lettere for de som leter å finne informasjon om et tema hvis det ikke er ørten ulike tråder om samme sak..

Alle kan selvfølgelig ikke vite at vi oppfordres til ikke å lage nye tråder der aktive tråder allerede finnes, men da må man jo få lov til å fortelle dem det da. Så da vil jeg bare presisere at det absolutt ikke var meningen å virke lite hyggelig eller avvisende! Og jeg beklager om jeg skrev slik at det kunne oppfattes sånn

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 09:02   #20
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Skjønner at den tråden blir i lengste laget, men man må jo begynne et sted også da. Og som Supera har nevnt, så må man kunne bla litt tilbake og lete.

Det finnes jo forøvrig søkefunksjoner i trådene, dersom man leter etter noe spesifikt

Bla litt tilbake i over 2000 innlegg???

Søke etter noke spesifikt??? Er det det nye iHerb-brukere gjør, vi veit jo ikkje kva som finnes en gang.

Opprinnelig lagt inn av MAR, her.

Grunnen til at den ble off topic er vel at den helst ikke burde brukes i det hele tatt.. :P Med fare for å fremstå som fryktelig vrang må jeg nesten bare få nevne at det er god forumskikk å bruke eksisterende tråder der det er mulig, og det er av hensyn til flere ting. For eksempel er det mye lettere for de som leter å finne informasjon om et tema hvis det ikke er ørten ulike tråder om samme sak..

Hadde eg komt inn i den gamle tråden og spurt KVA dokke kjøper på iHerb, ville eg fått som svar - LES gjennom tråden
Og den er LANG og uoversiktlig.

Klart eg får svar om eg spør etter noke spesielt

Og eg hadde iallefall ikkje funne linken til den bloggen, men den vart lagt inn her no, enkelt og greit

God forumskikk er også å ikkje skrive, om ein ikkje svarer på det TS spør om

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 12:44   #21
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dere som handler på Iherb

Bare slett mitt innlegg, men føler bare for å gi min støtte til MAR og andre som mener at en tråd om et tema er nok. Om så kan nye forumdeltagere bare legge inn et spørsmål om et produkt/anbefaling i den gamle eksisterende tråden, og der få et svar. På sikt vil det bli veldig rotete med "ørten" Hva -kjøper-du-fra-iherb-tråder.....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 13:09   #22
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Bla litt tilbake i over 2000 innlegg???

Søke etter noke spesifikt??? Er det det nye iHerb-brukere gjør, vi veit jo ikkje kva som finnes en gang.



Hadde eg komt inn i den gamle tråden og spurt KVA dokke kjøper på iHerb, ville eg fått som svar - LES gjennom tråden
Og den er LANG og uoversiktlig.

Klart eg får svar om eg spør etter noke spesielt

Og eg hadde iallefall ikkje funne linken til den bloggen, men den vart lagt inn her no, enkelt og greit

God forumskikk er også å ikkje skrive, om ein ikkje svarer på det TS spør om

Bla litt bakover som i å lese de siste 5 sidene kanskje. Det er stadig noen som er innom tråden og sier at den er så lang at de gidder ikke å lese hele tråden og lurer på om noen har noen tips. Siden dette er lavkarbo.no blir det ofte anbefalt vanlige lavkarboprodukter som mandelmel, kokosmel, sukrin (erythritol), stevia og sånt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 23:22   #23
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

oida! den der så ut til å være bra billig. Hvordan er den? er ikke det bare linfrømel? er den tør at den oppbevares fint? Jeg har prøvd å male linfrøene selv og oppdaget at de er så fuktige (mye fett i seg?) at de ligger ikke godt ferdigmalte. Det ferdigmalte melet harsknet veldig fort. Så jeg maler ferskt hver gang.

Tusen takk Moogie,for flotte informasjoner,kjempebra

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 02:09   #24
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Søke etter noke spesifikt??? Er det det nye iHerb-brukere gjør, vi veit jo ikkje kva som finnes en gang.

Hadde eg komt inn i den gamle tråden og spurt KVA dokke kjøper på iHerb, ville eg fått som svar - LES gjennom tråden
Og den er LANG og uoversiktlig.

Klart eg får svar om eg spør etter noke spesielt

En rask skumlesning av den første siden i originaltråden viser at følgende blant annet tas opp:
- det forklares hva iherb er
- hvordan man forholder seg til bestilling (vekt, frakt, toll og de ulike fraktmetodenes fordeler/ulemper)
- hvilke typer varer som med økonomisk/andre fordeler kan bestilles derfra
- forlag til produkter som tilsvarer produkter man får kjøpt dyrt i norske butikker/helsekost
- tilbakemeldinger og produktanbefalinger

- .. og blar dere bare én side lengre frem finner dere til og med en av førstebestillingskodene (som dere ikke ville kunnet legge ut i denne tråden, da det ikke er tillatt å publisere dem)



Jeg tror rett og slett ikke at jeg skjønner hva det er du er ute etter, hvis ikke noe av dette, generelle tips/anbefalinger eller å søke etter spesifikke ting hjelper deg.


Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

God forumskikk er også å ikkje skrive, om ein ikkje svarer på det TS spør om

Igjen: Alle kan selvfølgelig ikke vite at vi oppfordres til ikke å lage nye tråder der aktive tråder allerede finnes, men da må man jo få lov til å fortelle dem det

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:51   #25
Liiiil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 8
Liiiil er på en erverdig vei

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg bestiller mye kokosnøttolje. Det er et fantastisk produkt som kan brukes til mye forskjellig, ikke bare matlagning. Her er en noen eksempler på hva kokosnøttolje kan brukes til: http://gomestic.com/gardening/five-g...r-coconut-oil/

Jeg pleier å bestille fra iherb.


Sist redigert av Gerd : 06-12-12 kl 18:29. Årsak: fjernet kode i henhold til forumregler.
Liiiil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkombinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor handler dere klær? Nix Generell diskusjon 16 21-07-12 00:01
Dere som bestiller mandelmel fra iHerb ... Magika Lavkarbo generelt 6 05-07-12 21:48
Hvor handler dere billig? Runegutt Spørsmål og svar 10 26-04-12 23:47
Dere som handler på iherb.com susabella Lavkarbo generelt 5 19-07-11 22:44
Hva handler dere i Sverige? Frk Cornelia Lavkarbo generelt 2 13-07-11 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no