Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

God pizzabunnoppskrift

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 20:23   #1
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

God pizzabunnoppskrift

Vil tipse dere om min pizza, enkel og rask å lage.

6 egg
1 box cottage chees
2-4 ss fiberhusk
4 ss kruskakli
2 ss oregano
150 gr revet ost ( jarlsberg, gulostetc....)

Mos eg og cc sammen, ha i fiberhusk og kruskakli, la stå og svelle i ca 5 min.mens du river osten. Bland så i oregano og ost. Fordel på en stekplate dekket med bakepapir, stek nederst i ovnen 200 grader i 2o minutter. Ha på ønsket fyll. Jeg bruker endel firstprice eller landlord sin tacosaus ca 1/2 glass som saus og fyller så på med andre ting etter ønske og smak, har så på masse revet ost og topper det hele med bacon, kjøttdeig eller pepperoni. Supert å bruke denne oppskriften til pizzasnurrer også.
Sjekk ellers bloggen min for flere oppskrifter.

http://etlivplavkarbo.blogspot.com/


Sist redigert av Livsglede : 15-02-11 kl 08:34.
Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:52   #2
prøvermegfram
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 42
Innlegg: 121
prøvermegfram er på en erverdig vei

Sv: Rask og ikke minst VELDIG goood pizza bunn

Høres godt ut... skal lage pizza neste helg å prøve ut denne oppskriften... Hvordan metter denne egentlig?? Tenker hvis man bruker den som vanlig brød, blir man mett av den, eller blir det mer som loff, at det ikke gir skikkelig metthetsfølelse??

__________________
Journalen min Legg gjerne igjen en liten hilsen
prøvermegfram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 08:31   #3
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rask og ikke minst VELDIG goood pizza bunn

Opprinnelig lagt inn av prøvermegfram, her.

Høres godt ut... skal lage pizza neste helg å prøve ut denne oppskriften... Hvordan metter denne egentlig?? Tenker hvis man bruker den som vanlig brød, blir man mett av den, eller blir det mer som loff, at det ikke gir skikkelig metthetsfølelse??

Pizzaen metter godt den, men jeg bruker den kun til pizza og pizzasnurrer, er nok mulig å lage en slags hvitløksbrød av den også, men ville ikke brukt den som brød erstatning. Da ville jeg heller laget et brød. Gå inn på bloggen min å finn oppskrift der på en kjempegodt brød som vi her i huset spiser.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no