Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lefser?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-11, 00:35   #1
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Lefser?

Lurer på om noen har prøvd å lage lefser i lavkarbovariant. Slike tykke med smør, sukker og kanel? Bruker å ha det til jul, og det hadde jo vært flott med noen i lavkarbo som jeg kan spise

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 00:42   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lefser?

Finnes en "tortilla"-lefse oppskrift som er ganske god, kanskje den kan være aktuell med litt søtning i ?

Du finner den her - uten hvitløkskrydderet da kanskje

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 00:45   #3
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lefser?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Finnes en "tortilla"-lefse oppskrift som er ganske god, kanskje den kan være aktuell med litt søtning i ?

Du finner den her - uten hvitløkskrydderet da kanskje

Ja de kan kanskje brukes som tynnlefser, men jeg tenker mer på sånne tykke lefser....heter kanskje hardangerlefser/mørlefser. Kanskje jeg kan finne ut min egen oppskrift

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tacolomper/lefser-oppskrift? Tutta87 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 19-02-11 22:56
Laktosefri Tortilla lefser & Pizzabunn? nyx Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 12-02-11 14:55
Hvor kan jeg kjøpe Mama Lupes tortilla-lefser? MoaMoa Ketolysekuren 18 13-11-08 15:23
Taco ... Hva gjør man når man har lyst på f.eks lefser? :) watta Middag 3 08-09-08 22:19
Lefser stinasol Spørsmål og svar 3 10-09-06 17:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no