Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-09, 23:48   #1
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Easy Life høst 09

Noen som har lyst til å dele sine Easy Life erfaringer, mål og resultater ?

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 15:39   #2
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Jeg er gjerne med! Begynte på easylife for 1uke siden... Går greit med pulver nå, er alltid pes å komme inn i ketose -men nå har jeg det fint Tenker jeg går på pulver til jeg har nådd målet mitt som er 25kilo... så får jobben med å stabilisere begynne etterpå er jo det som er værst....

vet ikke hvor lang tid dette vil ta, men har jo hele livet foran meg til å forandre ting på så holder motivasjonen oppe!

er herlig å få oppfølging på kost og trening samtidig... Jeg synes at dette hører sammen

Noen andre som går på kurs, eller har gått på kurs tidligere? spennende å høre om resultat

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 00:02   #3
martine1977
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 9
martine1977 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Har gått på Easy-Life siden mai-09. Gått ned 26 kilo

Har et mål om å gå ned 20 kilo til, men det går SAKTE nå ifht hva det gjorde i begynnelsen.

Jeg spiser nå lavkarbo mat og forsøker å holde litt igjen på fettet/kaloriene også Drikker kun pulver som frokost nå, fordi det er lettvindt.
Trening er blitt en stor del av livet mitt nå, mot tidligere ingenting.

Jeg er veldig fornøyd med meg selv og får daglig kommentarer på hvor fin jeg er blitt og hvor flink jeg er som har greid dette!

Stå på og hold ut på pulver en god stund. Følg rådene du får på kurskveldene ang mat og kos deg med trening fremover!

martine1977 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife-livstilsendring. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 09:13   #4
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Dette høres jo kjempe bra ut! Mitt mål er å gå ned 25kg på kurset, håper jeg klarer det! er på min andre uke med pulver, og har allerede begynt å tenke på hvor lenge jeg klarer dette..........

Ikke værst at du har gått ned 26 kg, det er jo kjempe bra, inspirerende å høre!!

Lykke til videre, er alltid de siste kilo som er de værste... men hvis en gir det tid og ikke gir opp så vil resultater komme til slutt.......

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:58   #5
Prada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 10
Prada er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hallo!

Jeg startet på Easy Life i går

Nå lurer jeg bare på om jeg skal velge pulver eller mat....
Og om det i tilfelle er lurt å bytte ut alle eller bare noen av måltidene med pulver?
Jeg skal ned 30 kg, men er litt skeptisk til dette med pulver.

hva annbefaler dere?

MVH
Kristin

__________________


Prada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 14:09   #6
martine1977
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 9
martine1977 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Prada; Vanskelig å anbefale noe til noen, men for min del funka det godt med pulver.
Jeg holdt ut på pulver til jeg hadde gått ned ca 20 kilo. Det gikk rimelig raskt(ca 3mnd) og deretter erstatta jeg et og et måltid med lavkarbomat.
(Husker ennå godt det første måltidet mitt...laks bakt i ovnen med masse gode urter!!)
Jeg syns det var lettere å finne motivasjon og å holde seg til "opplegget" når jeg kun gikk på pulver...
Nå lever jeg på lavkarbo/redusert kalori og fett + et pulvermåltid(frokost).
Er sklidd litt ut nå og sliter med motivasjonen. Jeg går ikke ned i vekt og spiser til stadighet ting jeg ikke burde... min last er rødvin og SJOKOLADE!
Jeg har fortsatt å trene flittig og har tenkt å hanke meg selv inn nå!

martine1977 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife-livstilsendring. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 16:02   #7
Birgit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 9
Birgit er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Hei.. jeg har aldri gått på pulver.. men jeg følger Atkins diett plan. Dette er kjempelett synes jeg... og jeg anbefaler dere som har vært så flinke å prøve dette.
Man klarer å holde seg borte fra å skeie ut, fordi man vet at det tar 3-4 dager før man kommer i ketose igjen... og det er det ikke verdt. Jeg holder på 3. uken nå... skal veie meg på mandag... har gått ned 1,6 første uken og 1,4 andre uken. Er storfornøyd... ALDRI SULTEN og sugen på noe.
Prøv det... det funker som bare rakkern
Lykke til....

Birgit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 17:07   #8
Nitea
Nytt Medlem
 
Nitea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
Nitea er på en erverdig vei
Angry

Sv: Easy Life Høst 09

Jeg startet også på Easylife kurs 15.9, og er inne i min 4 dag med kosterstattere. Iflg. boken skal jeg komme inn i ketose fra dag 4, men jeg er bare nedtrykt, sulten, irritert og venter på denne fantastiske følelsen av å føle meg mett og ha energi. Hodet føles som om det bobler over av en rar, ubehagelig følelse. Jeg har ingen energi, bare å vaske opp er et ork. Dag 1 var ganske ille, dag 2 var ok, dag 3 var grusom og jeg var sulten og uten energi hele dagen. Så altså i dag hvor jeg hadde store forhåpninge at det skulle gå bedre, men dengang ei. Jeg drikker vann i mengder og er over 3 liter. Dessuten er det grusomt og måtte fly på do hvert 15 minutt (værst når jeg er på jobb) Noen som har samme erfaring som meg, at det tar lengre tid enn 3 dager for å komme i ketose?

Nitea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 21:08   #9
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

er 50-60 g karbo tilsammen i 3 poser med kosterstattere, dette kan være for mye for noen for å komme inn i ketose... Noen må ned i så lite som 20g karbo daglig for å komme i ketose... Kanskjer dette kan være grunnen? men, de sier at det kan ta opptil 5dager for å komme inn i ketose også.. Jeg ville snakket med kursleder hadde jeg vært deg, er grusomt å gå rundt og være sulten i så mange dager. Du kan også kjøpe keto stiks på apoteket for å være sikker på at du ikke er i ketose

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:54   #10
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Easy Life Høst 09

hvordan smaker pulveret

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 02:15   #11
Tilla
Juniormedlem
 
Tilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 66
Innlegg: 15
Tilla er på en erverdig vei
Talking

Sv: Easy Life Høst 09

Godt synes jeg. Liker best jordbær og grønnsaks- smaken. Min mann liker
godt sjokoladen også. Vaniljen er ikke noe særlig, men smak og behag......
Begynte på kurs i jan. 09. og var ferdig i juni med 1. halvår

Tilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 08:22   #12
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Så mange flinke det er her!!!
Nitea: Hold ut det blir bedre og bedre
Skal innrømme at jeg allerede etter dag 4 tok ett måltid pr. dgn. med karbohydrat fattig mat, men det er fordi jeg jobber endel natt og føler at jeg bare må ha i meg ett eller annet.
Så jeg anbefaler jo ikke andre til å gjøre det da men...
Jeg beholder iallefall ketosen og jeg er nå stortsett godt opplagt, går ikke å er sulten eller fysen.
Tisser fryktelig ofte og det er litt slitsomt, det værste er at jeg sikkert kunne ha drukket mer vann ( ligger vel på ca. 2,5 liter i dgn. nå)

Jeg gikk ned 3 kg første uken og er super fornøyd, denne uken har jeg nok ikke gått ned like mye, har snik veiet meg og vekta sier minus 0.4 kg. Det gjenstår å se på veiedagen m kurset i morra

Kom igjen folkens, dette klarer vi

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 08:24   #13
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

hvordan smaker pulveret

Jeg syntes pulveret smakte lite godt de første dagene.
Nå drikker jeg jordbærshaken som om det skulle vært milkshake, bare den er riktig blandet ut m vann.

Sjokoladen og vaniljen syntes jeg fortsatt smaker vondt og grønnsakssuppa er helt ok

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 09:56   #14
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Jeg liker også best jordbæren, så spiser jeg en bar til dagen Nå etter første uken så har vi begynt å innføre proteiner og fett utenom pulveret, dvs vi kan spise en kyllingfilet, noen reker etc... er spent på om jeg har gått ned noe denne uken -håper virkelig det... Har trent 3 ganger og gått tur de dagene jeg ikke har trent -så satser på at det gir resultat!!

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 10:22   #15
Nitea
Nytt Medlem
 
Nitea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
Nitea er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Takk for oppmuntring og erfaring. Tror kanskje det skjer noe i kroppen nå, er sulten ennå, men ikke så ille som i går formiddag. Er veldig gira på dette, og er fast bestemt på at jeg skal klare meg. Mulig jeg er begynt å nærme med ketose. Testet ånden min på min mann i dag og han bekreftet at det luktet annerledes, helt jævlig annerledes som han sa, mens han demostrativt brakk seg . Det er vel første gang i mitt liv som jeg er glad for dårlig ånde....hehe. Litt skummelt fordi jeg ikke kjenner det selv, og kommer til å holde meg på god avstand når jeg snakker med folk.

Synes jordbær og sjokolade er ok, suppen er grei, men kjenner nå at etter disse få dagene så begynner jeg å bli lei denne. Fikk prøve vanilje på første kurskveld, men det var for meg ikke drikkenes.
Snart klar for å begynne å trene håper jeg

Nitea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 19:12   #16
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Begynner om knappe 2 uker, på EasyLife, altså. Wheee

frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 22:58   #17
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

Jeg liker også best jordbæren, så spiser jeg en bar til dagen Nå etter første uken så har vi begynt å innføre proteiner og fett utenom pulveret, dvs vi kan spise en kyllingfilet, noen reker etc... er spent på om jeg har gått ned noe denne uken -håper virkelig det... Har trent 3 ganger og gått tur de dagene jeg ikke har trent -så satser på at det gir resultat!!

Jøss får dere lov til det allerede!!! Det gjør ikke vi, men jeg gjør det allikevel

Jippi, hadde gått ned 1,2 i dag Veldig fornøyd, gikk ned 3 kg forrige uke, så nå er jeg 4,2 kg lettere enn start

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 09:28   #18
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei
Red face

Sv: Easy Life Høst 09

Ja, vi får lov å spise litt proteiner og nå skal vi også innføre litt fisk.. Instruktøren mener at vi ikke trenger å pine oss selv når vi kan gjøre det lettere med å spise litt proteiner... Så da kan jeg spise middag med familien, og det er jo litt deilig!

Planen er at vi skal være i ketose til vi har gått ned alle de kilo som vi skal gå ned, så begynner jobben med å stabilisere med kosthold -energibalanse etc....

Kjekt at det er flere som følger easylife kurs, dette klarer vi folkens!!

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 00:11   #19
helenysa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
helenysa er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy Life Høst 09

Lurer på hvor en får tak i Easy-life pulveret? går det ann å bestille det på nett? Eller må en være med på kurset?

helenysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 10:42   #20
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av helenysa, her.

Lurer på hvor en får tak i Easy-life pulveret? går det ann å bestille det på nett? Eller må en være med på kurset?

Såvidt jeg vet, og husker av det kurslederen sa, så er det bare Life treningssenter-kjeden som selger det, og da bare til dem som er på kurs. Mulig noen har noe til overs, hva vet jeg? Starter opp neste torsdag, tenker veldig på smak, siden jeg er av de som spyr om smaken ikke "sitter". Hvis de pulverene smaker nogenlunde som de er beskrevet, så tror jeg at jeg går for jordbær og grønnsaker..

frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:29   #21
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

Ja, vi får lov å spise litt proteiner og nå skal vi også innføre litt fisk.. Instruktøren mener at vi ikke trenger å pine oss selv når vi kan gjøre det lettere med å spise litt proteiner... Så da kan jeg spise middag med familien, og det er jo litt deilig!

Planen er at vi skal være i ketose til vi har gått ned alle de kilo som vi skal gå ned, så begynner jobben med å stabilisere med kosthold -energibalanse etc....

Kjekt at det er flere som følger easylife kurs, dette klarer vi folkens!!

Helt enig med din kurs leder ;o) min er veldig streng, men mener det sikkert godt da.

I dag har jeg spist en nydelig grønnsaksgrateng m bacon fy fy
Men det er en lavkarborett og jeg holder meg i ketose så da får jeg lov av meg selv

Jepp, vi klarer dette!!!

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:32   #22
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Såvidt jeg vet, og husker av det kurslederen sa, så er det bare Life treningssenter-kjeden som selger det, og da bare til dem som er på kurs. Mulig noen har noe til overs, hva vet jeg? Starter opp neste torsdag, tenker veldig på smak, siden jeg er av de som spyr om smaken ikke "sitter". Hvis de pulverene smaker nogenlunde som de er beskrevet, så tror jeg at jeg går for jordbær og grønnsaker..

Det er bare de som går på kurs som får kjøpt pulveret desverre.

frifuggel: Jeg anbefaler deg til å holde ut smaken i starten, den blir faktisk bedre altså, dvs du venner deg til den. Prøv deg frem med mengde vann du syntes er best. Tar jeg en halv pose m jordbær m ca 2 dl vann og rister godt, så føler jeg at jeg drikke vanlig jordbær shake ( nesten )

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:34   #23
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Høres deilig ut med grønnsaksgrateng... vi får ikke lov å spise grønnsaker da, så det tør jeg ikke - er redd jeg hopper ut av ketosen siden det er såpass mye karbo i pulveret...

Går greit med meg, men synes at det er fint å vite at en skal på kurs hver uke i øyeblikk der en har lyst å gi opp. Kan ikke gi opp, for dette skal jeg klare . har faktisk ikke noe valg. Gjør det for meg selv og for helsen min!!

hvordan går det med dere andre? Hvor lenge er planen at dere skal være på pulver??

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 19:43   #24
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life Høst 09

Joda, er ikke SÅ avhengig av at smaken sitter, ikke sånn med en gang. Vet jo at om det er bare en (el to) forskjellige smaker å velge mellom, så venner man seg til. Men, tenker som så at sjokoshake er jeg absolutt ikke glad i, så derfor satser jeg på jordbær, og muligens grønnsaker Vet også at om den absoluttikke sitter, så kommer den opp igjen. Jordbær er for å kjøre litt safe..

frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:40   #25
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Easy Life Høst 09

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

Høres deilig ut med grønnsaksgrateng... vi får ikke lov å spise grønnsaker da, så det tør jeg ikke - er redd jeg hopper ut av ketosen siden det er såpass mye karbo i pulveret...

Går greit med meg, men synes at det er fint å vite at en skal på kurs hver uke i øyeblikk der en har lyst å gi opp. Kan ikke gi opp, for dette skal jeg klare . har faktisk ikke noe valg. Gjør det for meg selv og for helsen min!!

hvordan går det med dere andre? Hvor lenge er planen at dere skal være på pulver??

Når jeg spiser sånn type mat så drikker jeg mindre pulver da for ja det er endel karbo i pulveret også.
Men jeg anbefaler ikke andre å gjøre som meg, det blir litt gambling med ketosen ( så sjekker stixen ofte).

Hør på instruktøren deres, spes. i starten ;o)

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 21:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 18:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 23:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 16:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no