Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Babymatdietten

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 21:30   #26
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Babymatdietten

At noen virkelig vil seg selv så vondt som å SPISE noe så ekkelt som ferdig babymat (både smaks- og konsistensmessig) når det fins så mye deilig lavkarbomat som er en fryd for både sjel og kropp. For ikke å snakke om vekta. Verden er snål.

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:30   #27
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Målet mitt er absolutt ikke å bli undervektig. Jeg har alltid veid 54-55 kg inntil ifjor. Jeg er selv på 54-55 ikke TYNN, men slank med "litt ekstra". Vi er bygd forskjellig og har forskjellig benbygging, så der tar du sannelig feil.
Jeg føler meg KJUKK nå, har mye rundt magen, armene, ansiktet og lårene.

Tar nok ikke feil hvordan du enn snur og vender og ser på det!
BMI på 19 er pr def undervektig, ikke mine ord, nei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:31   #28
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men jeg skjønner ikke poenget med å spise dette i tillegg til vanlig mat? Hvorfor da ikke heller se på sammensetningen av denne maten?

Ja, du kan spørre om det. Jeg ville ALDRI spist babymat om jeg ikke syntes det var GODT. Og jeg gjør det som sagt fordi jeg har en VELDIG hektisk måned fremfor meg, jobber 14 timer om dagen nesten (i juni) og løper fra det ene til det andre. Er veldig lett å innta for mye da når jeg ikke kan tenke så mye på hva jeg burde spise. Babymat vil hjelpe meg med å kontrollere inntaket. Man kan jo si at det er latskap også.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:31   #29
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Takk, du har skjønt meg riktig.


Til dere andre, beklager veldig hvis dette ble veldig feil på forumet her. Skjønner det slik at dere følger lavkarbo, har tenkt på det og vurdert det, men er altfor glad i knekkebrød, brød osv. (spiser ikke brød så ofte dog pga dårlig mage).

Prøv f.eks. disse knekkebrødene neste gang du baker!
Lavkarbo er ikke bare egg og bacon

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:32   #30
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tar nok ikke feil hvordan du enn snur og vender og ser på det!
BMI på 19 er pr def undervektig, ikke mine ord, nei!

Men herregud, jo du tar feil. Disse BMI kalkulatorene stemmer nok ikke helt. Jeg sier jo at selv med 55 kg så er jeg ikke slank slank. Folk er forskjellig bygd genetisk, du burde lese litt mer om dette før du presenterer deg med en så arrogant holdning til dette.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:33   #31
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Skjønner det slik at dere følger lavkarbo, har tenkt på det og vurdert det, men er altfor glad i knekkebrød, brød osv. (spiser ikke brød så ofte dog pga dårlig mage).

Det finnes masse gode lavkarbovarianter av både brød og ikke minst knekkebrød, skal slett ikke se bort fra at det hadde vært snillere både mot mave og vekt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:33   #32
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Prøv f.eks. disse knekkebrødene neste gang du baker!
Lavkarbo er ikke bare egg og bacon

tusentakk! skal absolutt teste disse

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:34   #33
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det finnes masse gode lavkarbovarianter av både brød og ikke minst knekkebrød, skal slett ikke se bort fra at det hadde vært snillere både mot mave og vekt

Ja, har skjønt det. Jeg synes det høres merkelig ut at det skal være mulig å gå ned på en slik diett. Føler bare jeg hadde følt meg ekkel ved å dytte i meg fett. Men dette er nok fordi jeg ikke vet nok om livsstilen.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:36   #34
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

tusentakk! skal absolutt teste disse

Ohh...dette er definitivt de beste knekkebrødene jeg vet om, og jeg er et skikkelig knekkebrødmenneske
Anbefales!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:36   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

(spiser ikke brød så ofte dog pga dårlig mage).

Det er vel hvertfall et tegn på at du bør vurdere det litt mer

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:37   #36
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

At noen virkelig vil seg selv så vondt som å SPISE noe så ekkelt som ferdig babymat (både smaks- og konsistensmessig) når det fins så mye deilig lavkarbomat som er en fryd for både sjel og kropp. For ikke å snakke om vekta. Verden er snål.

Jeg elsker babymat. Både middagene og grøten.

Men, jeg spiser det selvsagt ikke nå. Jeg er blitt helt koko av denne karbogrublingen. I natt drømte jeg at jeg kysset en mann, og så kom jeg på at han nettopp hadde spist brød. Jeg fikk helt hetta. Og så våknet jeg. Har også drømt at jeg har pustet inn brødsmuler.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:38   #37
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er vel hvertfall et tegn på at du bør vurdere det litt mer

Jeg blir veldig oppblåst når jeg spiser brød, blir man det av babymat mener du?

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:38   #38
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Jeg elsker babymat. Både middagene og grøten.

Men, jeg spiser det selvsagt ikke nå. Jeg er blitt helt koko av denne karbogrublingen. I natt drømte jeg at jeg var på fest og klina (gift, og i en alder av 36 år..) med en finfin fyr. Men brått så slo det meg at han nettopp hadde spist brød. Jeg fikk helt hetta. Og så våknet jeg. Har også drømt at jeg har pustet inn brødsmuler.

Fantastisk

Jeg ler meg ihjel...

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:39   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Føler bare jeg hadde følt meg ekkel ved å dytte i meg fett. Men dette er nok fordi jeg ikke vet nok om livsstilen.

Jeg har aldri i løpet av de seks åra jeg har levd lavkarbo dyttet i meg fett. Men heller det enn å dytte i meg mat som sier til kroppen : "Lagre all energi nå!" Det ernemlig det brød og knekkebrød (og babymat på glass) gjør i kroppen din. Åpner opp for lagring av alt den får i seg til dårligere tider. Og om man holder det stabilt og det ikke kommer dårlige tider hva skjer da? Jo enda mer lagres.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:41   #40
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.

Jeg blir veldig oppblåst når jeg spiser brød, blir man det av babymat mener du?

Knekkebrød, brød, ferdigmat, babymat. Alt som inneholder karbohydrater, spesielt i form av stivelse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:43   #41
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Fantastisk

Jeg ler meg ihjel...

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:43   #42
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymat dietten-Oppstart MANDAG 6 JUNI 2011

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har aldri i løpet av de seks åra jeg har levd lavkarbo dyttet i meg fett. Men heller det enn å dytte i meg mat som sier til kroppen : "Lagre all energi nå!" Det ernemlig det brød og knekkebrød (og babymat på glass) gjør i kroppen din. Åpner opp for lagring av alt den får i seg til dårligere tider. Og om man holder det stabilt og det ikke kommer dårlige tider hva skjer da? Jo enda mer lagres.

Er ikke helt enig med deg her.

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:45   #43
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Hva er poenget med å spise knekkebrød med pålegg OG barnemat, hva med å bare spise knekkebrød med pålegg? Er det noe magisk i barnematen som gjør at man går ned?

Dersom du faktisk ikke skal holde denne barnematdietten slavisk kan du like godt spise vanlig mat, for poenget med den er jo å spise små mengder, gå i totalt kaloriunderskudd og sulte kroppen. Om du spiser nok barnemat PLUSS annen mat så følger du jo ikke denne dietten og kan jo heller slanke deg på en fornuftig måte?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:46   #44
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Enig med Bøtt! Spesielt fordi jeg i tillegg alltid tenker på denne når jeg ser bildet ditt

Sorry, litt off topic her

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:47   #45
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymatdietten

Jenta har bestemt seg for å spise babymat. La henne få spise babymat. Vi tror ikke hun kommer til å forgå av den grunn, gjør vi?

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:48   #46
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Hva i alle dager har BellaIsa skrevet her som kvalifiserer henne til rødprikking?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:48   #47
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Enig med Bøtt! Spesielt fordi jeg i tillegg alltid tenker på denne når jeg ser bildet ditt

Sorry, litt off topic her

Fnis. Det der er jo meg.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:49   #48
BellaIsa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 59
BellaIsa er ny på veien

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Hva er poenget med å spise knekkebrød med pålegg OG barnemat, hva med å bare spise knekkebrød med pålegg? Er det noe magisk i barnematen som gjør at man går ned?

Dersom du faktisk ikke skal holde denne barnematdietten slavisk kan du like godt spise vanlig mat, for poenget med den er jo å spise små mengder, gå i totalt kaloriunderskudd og sulte kroppen. Om du spiser nok barnemat PLUSS annen mat så følger du jo ikke denne dietten og kan jo heller slanke deg på en fornuftig måte?

Jo, jeg gjør jo det.

Jeg spiser babymat fordi jeg synes det er godt. Har gjort det av og til tidligere også(ikke for å slanke meg).

BellaIsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Følger ingen.. Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:49   #49
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Jenta har bestemt seg for å spise babymat. La henne få spise babymat. Vi tror ikke hun kommer til å forgå av den grunn, gjør vi?

Forgå gjør hun neppe, men hun risikerer dessverre å bli syk.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:50   #50
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hva i alle dager har BellaIsa skrevet her som kvalifiserer henne til rødprikking?

Det lurer jeg også på??

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no