Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fase 1. Nybegynner

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-13, 22:49   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Fase 1. Nybegynner

Da er jeg i min 2 dag på Eurodietten og det går greit. Blir iallefall mett og at jeg kan spise grønnsaker hjelper mye på det med smaken.
Men jeg lurer på om jeg har gjort en liten feil i dag?
På ei liste jeg fikk med så står det litt om tilberedning og tips til smaksvariasjon på denne dietten.
Nederst på listen står det at om jeg ønsker en smaksvariasjon så kan jeg tilsette biter av rent kjøtt. De andre i familien hadde wook med kyllingfilet og masse grønnsaker, og da tok jeg noen få biter kylling og broccoli og hadde oppi grønnsaksuppen. Ble det med kyllingen helt feil?

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 22:58   #2
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Fase 1. Nybegynner.

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Da er jeg i min 2 dag på Eurodietten og det går greit. Blir iallefall mett og at jeg kan spise grønnsaker hjelper mye på det med smaken.
Men jeg lurer på om jeg har gjort en liten feil i dag?
På ei liste jeg fikk med så står det litt om tilberedning og tips til smaksvariasjon på denne dietten.
Nederst på listen står det at om jeg ønsker en smaksvariasjon så kan jeg tilsette biter av rent kjøtt. De andre i familien hadde wook med kyllingfilet og masse grønnsaker, og da tok jeg noen få biter kylling og broccoli og hadde oppi grønnsaksuppen. Ble det med kyllingen helt feil?

Det går sikkert bra så lenge du klarer å begrense deg. Er du i tvil er det bare å sende en e-post til Eurodiett å spørre.

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1? Troll-I-Ord Eurodiett 4 21-09-10 23:51
Nybegynner,startet fase 1 7mars. fornebu Fase I 0 18-03-10 14:31
Matlisten for fase 2 (og fase 3) Vektplatå Fase II 0 14-02-10 22:11
Ed fase 2 kilo Eurodiett 2 11-07-08 15:29
Nybegynner på Fase 2 kake? Tøffa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 04-02-07 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no