Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Å, digg sjokolade

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-07, 01:10   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Å, digg sjokolade

I dag har jeg funnet MELKE sjokolade med bare 2KH for syv store tykke ruter! Og den er tilogmed GOOOOOOD. Fifty 50 heter den. Her i USA, er en diabetikersjoko....

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 02:21   #2
67kilo
Medlem
 
67kilo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 56
Innlegg: 178
67kilo er på en erverdig vei

Sv: Å, digg sjokolade

I usa

__________________
: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16264

Uke 1:-0,6kg, Uke 2:-0,2kg, Uke 3:-2.3kg Uke 4: +1,1
67kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:59   #3
leni
Juniormedlem
 
leni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11
leni er på en erverdig vei

Re: Å, digg sjokolade

sender du et par oppover?

__________________
leni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 14:16   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Å, digg sjokolade

Så heldig for deg da

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 14:24   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Å, digg sjokolade

Kjøpte og en slik i USA, men spiste den ikke. Den jeg kjøpte hadde 18 karber pr serving size (40 gram / 7 ruter). Så det er kanskje ikke den samme ? Da er blir det jo 2 og noe karber pr rute ......

http://www.fifty50foods.com/chocolat...colatebar.html

Men Butterscotch sukkertøyet var knallgodt og hadde 0 karber (14 pr serving minus sukkeralkoholene som også var 14). Fikk ikke vomdt i magen av dem heller !

http://www.fifty50foods.com/hardcandy/butterscotch.html

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 03:43   #6
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei
Smile

Sv: Å, digg sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Kjøpte og en slik i USA, men spiste den ikke. Den jeg kjøpte hadde 18 karber pr serving size (40 gram / 7 ruter). Så det er kanskje ikke den samme ? Da er blir det jo 2 og noe karber pr rute ......

http://www.fifty50foods.com/chocolat...colatebar.html

Men Butterscotch sukkertøyet var knallgodt og hadde 0 karber (14 pr serving minus sukkeralkoholene som også var 14). Fikk ikke vomdt i magen av dem heller !

http://www.fifty50foods.com/hardcandy/butterscotch.html


Men Nille da, les les les
Ser ut til at sjokoladen du har lagt inn link på har

Serving size 40gr (7 ruter)

Totale karbohydrater 19gr
Herav fiber 1gr
Sukkeralkoholer 17gr

Da skulle det vel være 1 gr igjen vel - eller tar jeg helt feil ??

Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 11:44   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Å, digg sjokolade

ahh.... da var det ikke samme, for det var ikke sukkeralkoholer i min - det var bare mindre sukker ..... Hadde ikke internett side da - og plukket feil nå !
Sorry !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
Freia med ny 70% sjokolade nøtta Lavkarbo generelt 67 28-05-07 12:33
Delikat varm sjokolade sufflè Siljevanilje Kake/dessert og snacks 2 17-11-06 22:31
Sjokkis er digg themonk Generell ernæringsdebatt 16 11-07-05 18:41
7 gode grunner til å spise sjokolade! Summer Livets lyse side 0 17-09-04 11:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no