Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-10, 23:13   #26
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Så flinke dere er alle sammen

Til Sanney: Digger avataren din. Okami er et av mine absolutt favorittspill på Wii

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 23:27   #27
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

hehe, det er Chibiterasu fra Okamiden, nytt spill til DS, ikke utgitt enda jeg har bare spilt okami på ps2 jeg da

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 23:33   #28
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Dæng! Jeg trodde det var Amaterasu jeg.

Men nå skal jeg slutte å OT'e den fine bildetråden deres

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:44   #29
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Jaaa! Da ble det stilt i bildetråden vår!
Her kommer jeg med ukens oppdateringsbilde!

Dette er forskjellen etter fullført uke 1 og fullført uke 3!
I kg er det ikke "mer" enn 2,3 forskjell, men ser jo litt strammere ut? I allefall på avstand!



Skikkelig oppdateringer og min historie sålangt ( Som ikke er avskrekkende lang) ligger i Journalen min!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 10:46   #30
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Kjempebra StineH! Fortsett slik!
Personlig har jeg slitt veldig med å holde meg unna sukker de siste dagene, det er den tiden i mnd nå kroppen bare skriiiiiker etter søtt- så i går endte det opp med at jeg skylte ned i vasken en stakkars 2 litring med is som lå i fryseren- fordi jeg var redd jeg ikke klarte å stå imot suget!

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 13:52   #31
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Kjempebra StineH! Fortsett slik!
Personlig har jeg slitt veldig med å holde meg unna sukker de siste dagene, det er den tiden i mnd nå kroppen bare skriiiiiker etter søtt- så i går endte det opp med at jeg skylte ned i vasken en stakkars 2 litring med is som lå i fryseren- fordi jeg var redd jeg ikke klarte å stå imot suget!

Hihii! Kjenner til den!
Jeg har gitt bort alt jeg ikke kan spise, og måtte kaste 4 liter med ostekakeis med bringebær! Det var DRITkjipt!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:18   #32
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Ååå så kjipt ja...det er jo så godt! Men man kan ikke tenke sånn- bra du kastet det! Fysj og fysj! Is er en av favorittene mine, og nå skal jeg prøve å lage det selv, for første gang...blir spennende- for jeg MÅ bare ha noe søtt. Har prøvd en del sukkerfrie sjokolader, men jeg liker de liksom ikke så veldig godt, og nå har de begynt å vokse i munnen på meg.. men det må da gå ann å finne noe søtt å kose seg med av og til??? Noen tips?

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:08   #33
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Ååå så kjipt ja...det er jo så godt! Men man kan ikke tenke sånn- bra du kastet det! Fysj og fysj! Is er en av favorittene mine, og nå skal jeg prøve å lage det selv, for første gang...blir spennende- for jeg MÅ bare ha noe søtt. Har prøvd en del sukkerfrie sjokolader, men jeg liker de liksom ikke så veldig godt, og nå har de begynt å vokse i munnen på meg.. men det må da gå ann å finne noe søtt å kose seg med av og til??? Noen tips?

Hver gang jeg er fysen lager jeg bringebær is, kjempegodt og tar under 5 min å lage. Har frosne br.bær i en beholder og heller på fløte og litt splenda. Og så moser jeg det sammen til is med en håndblender. Blir som br.bær softis

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:15   #34
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida ). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20091124-19-12-44.jpg (409,0 KB, 772 visninger)
Filtype: jpg IMG_0277.jpg (938,0 KB, 777 visninger)
__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:50   #35
Ullfisk
Nytt Medlem
 
Ullfisk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oppland
Alder: 36
Innlegg: 3
Ullfisk er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Åh, så flinke dere er allesammen
Måtte inn å se. var like ved å gi opp hele kuren, men nå har jeg virkeli fått nytt mot.
Skal også legge ut bilder når jeg har begynt å gå ned

__________________


Ullfisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SouthBeach Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:42   #36
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Du ser fantastisk ut ChristineSixteen! Du har jo gått ned sååå mye! Hvor lang tid har du brukt på det? Og hvordan er huden din etter en slik vektnedgang?
Vil gjerne går ned rundt 40 kg selv, men er litt redd for at huden kommer til å henge rundt meg da ja...
Bringebærisen din skal prøves ja! Prøvde meg på en i går, med egg. Men brukte sukrin og jeg synes ikke den ble søt nok (med ca 4ss) det smakte egentlig bare pisket fløte med litt bringebær- ikke så kjempegodt det! Splenda er kanskje søtere?

Og Ullfisk: du har jo allrede gått ned hele 7 kg! Det er jo en veldig god start!

Ligger på ca 7kg selv, og har fattet nytt mot så de neste 2 ukene (før jeg drar på ferie) skal jeg være superstreng med meg selv. Hvis jeg klarer å gå ned 2 kg da, skal jeg belønne meg med litt ekstra god mat i ferien!

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:00   #37
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Du ser fantastisk ut ChristineSixteen! Du har jo gått ned sååå mye! Hvor lang tid har du brukt på det? Og hvordan er huden din etter en slik vektnedgang?
Vil gjerne går ned rundt 40 kg selv, men er litt redd for at huden kommer til å henge rundt meg da ja...
Bringebærisen din skal prøves ja! Prøvde meg på en i går, med egg. Men brukte sukrin og jeg synes ikke den ble søt nok (med ca 4ss) det smakte egentlig bare pisket fløte med litt bringebær- ikke så kjempegodt det! Splenda er kanskje søtere?

Takk Jeg begynte 4.januar i år, så det har gått veldig raskt. Huden er litt slapp, men forventet meg å bli ett skikkelig skrukketroll Så egentlig strålende fornøyd Magen min må nok opereres vekk når jeg er i mål uansett. Det skal et mirakel til for at huden klarer å trekke seg helt sammen etter 60 kg vektnedgang. Hvis jeg kommer meg dit da

Splenda funker veldig bra, mye søtere enn sukrin. Og så har den ikke den ekle bismaken sukrin har hvis man bruker mye. Lykke til

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:25   #38
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jaaa! Da ble det stilt i bildetråden vår!
Her kommer jeg med ukens oppdateringsbilde!

Dette er forskjellen etter fullført uke 1 og fullført uke 3!
I kg er det ikke "mer" enn 2,3 forskjell, men ser jo litt strammere ut? I allefall på avstand!



Skikkelig oppdateringer og min historie sålangt ( Som ikke er avskrekkende lang) ligger i Journalen min!

Jeg ser det veldig godt i fjeset ditt, og så tror jeg magen har trekt seg sammen? :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:29   #39
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Må bare si at jeg beundrer dere. Virkelig. Lykke til.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:37   #40
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida ). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min

Wow, Christine!!!! Så flott du er blitt!!! hvor er puppene dine blitt av og magen også. Nå blir jeg kjempesjalu. Begynte en måned etter deg og "bare" tatt av 15 kilo (veide 117 kg). Du har vært superflink!!! Tør ikke legge ut bilder, jeg...

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:50   #41
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Kanskje jeg skal legge ut bilde jeg også da. Selv om jeg jo har "jukset" og gått ned det aller meste med pulver på Xtravaganza. Første bildet er i slutten av januar, siste i juni.


__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 14:08   #42
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Kanskje jeg skal legge ut bilde jeg også da. Selv om jeg jo har "jukset" og gått ned det aller meste med pulver på Xtravaganza. Første bildet er i slutten av januar, siste i juni.


WOW helt utrlolig forandring! er pulveret noe du vil anbefale meg? :-)

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 14:09   #43
Silje2011
Juniormedlem
 
Silje2011 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 36
Silje2011 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida ). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min


Wow!

__________________


Silje2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 14:26   #44
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.

Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida ). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min

WOW!
Jeg vil gjerne lese mer, men finner ikke journalen din. Hjelp!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 14:39   #45
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Silje2011, her.

WOW helt utrlolig forandring! er pulveret noe du vil anbefale meg? :-)

Jeg vet ikke nok om deg til å anbefale eller ikke anbefale noe.
Men jeg har vært veldig fornøyd med opplegget på xtravaganza. Med kurs og oppfølging og trening osv. For meg ble det helt riktig. Men det er ikke enkelt å gå på pulver, selv om man er i ketose og dermed har nok energi så blir man veldig lett veldig lei.

Jeg ser at ChristineSixteen har gått ned enda mer på omtrent samme tid med LCHF og hun har kunnet spise mat mens hun gikk ned. Ideelt sett vil jeg si at det er en bedre løsning.

Men for meg funket det fint med pulveret (selv om jeg var lei) og jeg gikk jevnt bra ned. Så jeg kommer sannsynligvis til å begynne på pulver igjen en periode på høsten. Jeg har mer å gå ned, og generell lavkarbo ser ut til å fungere stabiliserende på meg og ikke slankende.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:00   #46
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

WOW!
Jeg vil gjerne lese mer, men finner ikke journalen din. Hjelp!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33311&page=6

Vet ikke om det ble riktig, men prøv denne linken

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:46   #47
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Fantastisk alle sammen!!!
Skal se om jeg tør å vœre like modig som dere som har lagt ut bilder.
Har ikke så alt for mange bilder fra før jeg begynte å gå ned i vekt, det er jo fordi jeg hater å bli tatt bilder av
Skal lete gjennom bildene og se hva jeg finner og deretter vurdere om jeg tør å dele.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:55   #48
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MinAlma, her.

Wow, Christine!!!! Så flott du er blitt!!! hvor er puppene dine blitt av og magen også. Nå blir jeg kjempesjalu. Begynte en måned etter deg og "bare" tatt av 15 kilo (veide 117 kg). Du har vært superflink!!! Tør ikke legge ut bilder, jeg...

Takk ja både puppene og magen har minsket mye, ikke like fornøyd med å miste puppene akkurat men det får så være! Syns du har vært veldig flink jeg da, jeg veide mye mer enn deg når jeg begynte så det er nok derfor jeg har gått ned så mye. Gruet meg litt til å legge ut bilder jeg og siden jeg fortsatt har en del å gå ned, men nå er det bare koselig når jeg får så mange positive tilbakemeldinger

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:57   #49
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Takk for alle de flotte tilbakemeldingene Er virkelig en super gjeng her inne på forumet

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 18:58   #50
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Dere er utrolig flinke alle sammen!

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no