Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Store barn / unge ungdommers kosthold

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 13:42   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Store barn / unge ungdommers kosthold

Jeg jobber på et bibliotek og hadde foreldrene sett hva deres håpefulle kjører i seg hver eneste dag etter skolen hadde de antagelig blitt bleke!

Det går i sjokolade av aller billigste sort, gjerne 2 100-gramsplater, billige coockies, enorme poser med råbillig potetgull/ostepops og halvannen liters brusflasker av billigmerkene til butikkene. I tillegg til chips og av og til pizza fra sjappa vegg-i-vegg. Dette er unger i alderen 10-13 år og jeg er litt matt over at de har penger til alt dette!?

Har selv unger på 11 og 13 og den yngste har aldri med seg penger på skolen, den eldste har en slant som han har i tilfelle han må ta buss ett eller annet sted eller om han vil kjøpe seg en matbit i kantina.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:51   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store barn / unge ungdommers kosthold

10- 13år?
Altså barneskolebarn?
Min datter er 12 og har begynt siste året på barneskolen. Vet de sniker seg i butikken her også, men vi bor litt på landet og her er bare Rema og alle kjenner alle! Blir liksom bare bittelitt her og der iom at de ikke har penger til noe annet. Med mindre de sniker med seg lommepengene og det tør ikke min i hvert fall. Og med litt uflaks kunne hun jo møte meg eller en annen mamma i butikken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store matpakketråden for barn Iset Barns kosthold 12 06-10-10 15:33
Er ketolyse farlig for barn og unge? Kiss12 Kostholdsfilosofier 4 12-03-09 22:30
Sukker under svangerskapet gir store barn Dorothy Artikler 12 15-08-07 21:48
Barn og kosthold i lokalavisa Marianne Barns kosthold 7 11-01-05 18:35
Barn og lavkarbo kosthold Summer Barns kosthold 41 02-03-04 05:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no