Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-08, 03:28   #1
Christina
Nytt Medlem
 
Christina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
Innlegg: 5
Christina er på en erverdig vei
Smile

Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Jeg er ny her på forumet, men har gått på Ketolysekuren før, så er ikke helt fersk i den sammenheng. Forrige gang jeg fulgte kuren leste jeg endel her inne, men registrerte meg ikke. Den gangen ga jeg dessverre opp for tidlig på grunn av sykdom, men nå skal jeg igang igjen!

Skal tilsammen ned 25 kilo og vil helst være kvitt de første 15 før den 1. mai. Da begynner jeg nemmelig på jobb igjen etter ett års mammapermisjon.

Ser dere lager blogger her inne! Så gøy! Jeg skal lage meg en sånn, også kan de av dere som vil vite mer om meg lese der!

Men det jeg skulle spørre om da!... Jeg vil ha en pang-start og skal nille (jeg sa jo at jeg hadde lest mye her inne ) de to første ukene, med start på mandag. Noen som vil være med??? Hadde vært fint å ha noen å gjøre det sammen med så det ikke blir så tungt å komme igang!

Jeg skal registrere vekt mandag morgen og veie meg hver mandag etter det.

Venter spent!

Christina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 04:00   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Det er lurt å bruke journal og få folk til å følge deg sånn! (En pm til moderator her kan få flytta denne tråden til Min Journal på medlemsområdet!)

Jeg niller sånn omtrent enda, finner det veldig enkelt (minus Cola light og kaffe ), og det deilige er jo at blodsukkeret er HELT FLATT.
Deilig deilig! Nå står kyllinglår med rosmarin og surrer i ovnen, det kan jeg spise hver dag om jeg vil, med skinn! nam nam...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 04:49   #3
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det er lurt å bruke journal og få folk til å følge deg sånn! (En pm til moderator her kan få flytta denne tråden til Min Journal på medlemsområdet!)

Jeg niller sånn omtrent enda, finner det veldig enkelt (minus Cola light og kaffe ), og det deilige er jo at blodsukkeret er HELT FLATT.
Deilig deilig! Nå står kyllinglår med rosmarin og surrer i ovnen, det kan jeg spise hver dag om jeg vil, med skinn! nam nam...

Lager du det nå? Midt på natten? Eller kaller du det morgen? Jeg er på nattevakt, nemlig, så jeg kaller det absolutt natt.., og de to tyngste timene. Snart bare en tung igjen. Det er hardt fra 4 til 5 og 5 til 6. 6 til syv er litt lag, men ikke så gal. Gleder meg til å finne dynen om 4 timer =)

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 07:50   #4
Franskloffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 49
Innlegg: 36
Franskloffen er ny på veien

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Nå lurer jeg fælt på hva nilling er?

__________________

Franskloffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 08:00   #5
Gunhild
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 86
Gunhild er en juvelGunhild er en juvelGunhild er en juvel

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Opprinnelig lagt inn av Franskloffen, her.

Nå lurer jeg fælt på hva nilling er?

Lurer jeg på også

Borstsett fra det så er jeg gjerne med jeg (tror jeg....) Er med på det meste som er "gæli" jeg... haha

__________________
Mange klemmer fra Gunhild
Gunhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 10:42   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Jeg bor for tiden i Honolulu, feil side av planeten, serru!

Og nilling er atkins induksjon etter boka. Se Atkinsforum induksjonen, masse klistra tråder med hva og hvordan!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 10:48   #7
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Om jeg husker rett så kan man sammenligne iduksjonen til atkins og Ketolye. Om det er det så er jeg gjerne med jeg også!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 12:59   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Hvis flere deltar i samme tråd kan den ligge enten under Atkins (det blir vel det riktigste) eller Ketolyse.

Er det en personlig journaltråd kan den ligge under journaler.

Trådstarter velger om dette er hennes journal eller om det skal være fellestråd.

For ordens skyld: Nilling er IKKE det samme som ketolyse. Nilling er Atkins Induksjon "by the book" - ingen unntakl, ingen utskeielser, ingen bær, ingen nøtter, og lite/ingen søtstoff. Ingen ferdige lavkarbovarer som barer eller sukkerfritt snop.

Står ikke matvaren på lista til Atkins skal den IKKE spises.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 13:04   #9
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

[quote=Christina;386106]

Noen som vil være med??? [quote]
I'M IN......

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 15:13   #10
Christina
Nytt Medlem
 
Christina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
Innlegg: 5
Christina er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Megvel: Tror jeg drøyer den journalen littegranne... Har startet blogg, og det får holde foreløpig. Var ikke meningen å skrive et typsik journalinnleg. Skrev for å høre om noen ville være med å nille til uka, men ble til at jeg skrev litt om meg selv også, siden jeg er ny her

Franskloffen og Gunnhild: Les mer om nilling her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=nilleuke
og si ifra hvis dere er med fra mandag av!

Lindabtn: Kult at du er med! Da er vi iallefall to!

Christina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 09:53   #11
jamaica
Medlem
 
jamaica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nordland/gran canaria!
Alder: 57
Innlegg: 75
jamaica er ny på veien

Sv: Hei! Forumfersking søker noen å nille med!

Jeg er med! Starter nemlig opp igjen for fullt i dag, og da er det greit å nille! Gleder meg!!!

__________________


jamaica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sss Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... Pc-snuppa Generell diskusjon 20 13-07-07 17:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no