Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva med bakemix da? (dato)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-08, 14:34   #1
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Hva med bakemix da? (dato)

Jeg har en boks med soyapulver som jeg bruker som bakemix i oppskrifter. Den er ganske stor, og er ca.1/3 igjen. Så nå at den går ut på dato i slutten av denne måneden
Er det noe lurt å bruke av den etter denne datoen...? Kommer jo aldri til å bruke det opp før måneden er over, og er jo såpass dyrt å kjøpe ny

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort

Sist redigert av Elanessë : 21-04-08 kl 14:47.
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:04   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva med bakemix da? (dato)

Jeg har brukt både bakemix og soyaprotein til baking selv om det har gått ut på dato. Tror ikke det er gæli det, blir jo varmebehandla Og jeg har ikke merka noe hverken med smaken eller at baksten har blitt dårligere med det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 15:55   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hva med bakemix da? (dato)

Hei
Bakemiksen og soyaproteinet har en siste salgsdato som tillater bruk 6 ( sannsynligvis 12 ) måneder etter denne dato, forutsatt at det er oppbevart tørt og med lokk på.
Vennlig Hilsen
Torkil



(quote=Elanessë;446854]Jeg har en boks med soyapulver som jeg bruker som bakemix i oppskrifter. Den er ganske stor, og er ca.1/3 igjen. Så nå at den går ut på dato i slutten av denne måneden
Er det noe lurt å bruke av den etter denne datoen...? Kommer jo aldri til å bruke det opp før måneden er over, og er jo såpass dyrt å kjøpe ny [/quote]

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:00   #4
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hva med bakemix da? (dato)

Ah dette hørtes bra ut Tusen takk dere

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 01:54
Hva gjør man med dager som i dag da? Lollypop! Ketolysekuren 9 02-09-07 01:16
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no