Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-12, 17:49   #1
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Ny lavkarboklubb med Hexeberg

http://www.budstikka.no/nyheter/hexe...lubb-1.7197729

Noen som vurderer å melde seg inn?
http://www.lavkarboklubben.no/index.php?page=create
Syns kanskje det var litt dyrt, blir nok ikke første jeg melder meg inn i, kanskje etterhvert? Trives jo her, men kjekt å kunne spørre eksperter også :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 18:18   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Synes også det var litt dyrt, men har planer om å melde meg inn for å se omfanget

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:13   #3
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Har veldig lyst å melde meg inn, men venter litt for å høre andres erfaring først...

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:30   #4
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Nope, alt for dyrt

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:40   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Ja det var stive priser og jeg er allerede med i en side, så vi får se.. om den tar helt av så kanskje.. Men foreløpig er jo dette forumet supert

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:43   #6
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Trives også supergodt her, og trenger intet mer

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:25   #7
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Det ser egentlig ikke ut til at de tilbyr noe jeg trenger til den prisen, så jeg lar nok være foreløpig...

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 07:50   #8
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Greit nok som et alternativ til VGs vektklubb, som jeg også har betalt en del kroner til. Men jeg synes jeg har fått såpass bra tak på dette nå at jeg ikke ser noen spesiell grunn å betale såpass mye for å fortsette som nå. Det er vel mest beregnet på nybegynnere som har problemer med å sette seg inn i dette på egen hånd?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:03   #9
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Så driftige ekteparet Hexeberg skulle være, da.. :s synes egentlig ikke prisen er så ille. Nå spiser ikke jeg etter lavkarbo, da

(Hvis dere lurer på hvorfor jeg er her inne er det fordi jeg synes det er interessant, og pga. alle de gode oppskriftene uten sukker.. )

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:40   #10
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Ser ikke ut til at de tilbyr noe som jeg ikke kan finne her, i bøker og på diett.no så jeg tviler på om jeg kommer til å betale for den tjenesten. Men kan nok sikkert være bra for en nybegynner.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:54   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Bortsett fra nettmøtene er det jo ikke noe der man ikke kan finne gratis på nettet? Hadde jeg hatt behov for å gå mye ned i vekt og vært desperat hadde jeg nok kanskje vært troende til å melde meg inn, men ikke nå.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 09:41   #12
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

699 kroner for et års medlesmsskap er jo billig, forutsatt selvfølgelig av at man har nytte av tjenestene de tilbyr.

Mange er veldig usikre på egen vurderingsevne, spesielt når egen fornuft tilsier noe helt annet enn de offentlige kostholdsanbefalinger. Da kan nok mange finne det trygt og godt å kunne rådføre seg med sin egen spesialist i indremedisin.

Jeg syns det er et godt initiativ.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:35   #13
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Det er faktisk akkurat samme priser som VG's vektklubb. Blir spennende å se om de kommer til å beskylde Hexeberg for å skvise penger ut av folk, slik de har gjort før

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 13:05   #14
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Synes det er et flott tiltak og en motvekt til høykarboalternativene.

Det er mye uvitenhet blant folk flest, bl.a. Pga avisenes oppslag, så her er enda en mulighet for folk flest for mer kunnskap og glede av lavkarbo.

vi har alle en jobb vi lever av, så hvorfor skal ikke leger ha det?

Synes Hexeberg også skal få kreditt for å spre budskapet hun har brukt sitt yrkesliv på å forske på

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 16:41   #15
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

Jeg føler meg helt selvgående på lavkarbo nå, men jeg har likevel velgt å melde meg inn. Jeg synes det er et veldig bra tiltak som jeg gjerne vi støtte opp rundt
Er så glad selv for at jeg har oppdaget dette kostholdet, så jeg gleder meg over alle som gjør en jobb med å spre de gode sidene med det til andre. Så får jeg selv heller prøve å støtte opp rundt det på den måten jeg kan

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 11:16   #16
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

er det andre enn meg som har problemer med pålogging i dag?

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 11:46   #17
Hege-mor
Nytt Medlem
 
Hege-mor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 4
Hege-mor er på en erverdig vei

Sv: Ny lavkarboklubb med Hexeberg

En stund siden denne stråden var aktiv.... lurer på om det er noen som har vært eller er medlem, og kan dele sine erfaringer på godt og vondt.

__________________
Hege-mor

Lavkarbo for helse og velvære!
Hege-mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dr. Hexeberg Tidl. medlem LCHF 40 29-09-11 18:25
Hexeberg vs Lindberg chrysmynta Dr Lindbergs 3 24-06-11 22:16
Dr. Hexeberg? Ju9ta Lavkarbo generelt 1 19-04-11 17:38
Matkurs av Dr. Hexeberg rst024 Lavkarbo generelt 9 13-04-11 10:18
Nettmøte med Hexeberg! Akeleie Nyheter / media 0 12-07-10 13:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no