Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Vekta står stille

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-12, 23:13   #1
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Vekta står stille

Noen tips mot å få vekta nedover igjen? Har nå gått ned 10 kg siden september ,men nå har vekta stått stille i 2 uker ! Spiser ikke noe annerledes ,så aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:23   #2
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: vekta står stille

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

Noen tips mot å få vekta nedover igjen? Har nå gått ned 10 kg siden september ,men nå har vekta stått stille i 2 uker ! Spiser ikke noe annerledes ,så aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre

Du har gått ned mye på kort tid, gratulerer med det forresten:-) men 2 uker uten vekttap er heeeelt normalt. Gi det litt mere tid, vekttap går som regel litt i rykk og napp. Jeg har vært litt bekymret for å stoppe opp på mine siste kilo etterhvert, men foreløpig går det fint. Et par uker stille har jeg stått flere ganger, men står man stille i et par mnd. Er det jo fort mere trasig. Fortsett som før,så løsner det nok skal du se:-) du kan jo heller titte på evt feil om det vedvarer.

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:45   #3
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sv: vekta står stille

Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.

Du har gått ned mye på kort tid, gratulerer med det forresten:-) men 2 uker uten vekttap er heeeelt normalt. Gi det litt mere tid, vekttap går som regel litt i rykk og napp. Jeg har vært litt bekymret for å stoppe opp på mine siste kilo etterhvert, men foreløpig går det fint. Et par uker stille har jeg stått flere ganger, men står man stille i et par mnd. Er det jo fort mere trasig. Fortsett som før,så løsner det nok skal du se:-) du kan jo heller titte på evt feil om det vedvarer.

Takk for det ! Da skal jeg bare forsette som før da ! Er nok det at jeg er så gira etter å ha mista 10 kg Vil liksom at vekta skal gå nedover like fort

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:02   #4
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: vekta står stille

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

Takk for det ! Da skal jeg bare forsette som før da ! Er nok det at jeg er så gira etter å ha mista 10 kg Vil liksom at vekta skal gå nedover like fort

Kan lett forstå hvordan du tenker, det er lett å bli for ivrig. Jeg tror nok at det løser seg fint snart:-) har jeg hatt to stille uker så får jeg som regel belønning for at jeg har vært flink den 3 uken. Da har jeg som regel gått ned litt mere enn vanlig igjen:-) vi damer samler jo som regel litt ekstra vann i kroppen ut etter hvor vi er i syklusen:-)

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 01:13   #5
nickname-
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Drammen
Alder: 60
Innlegg: 6
nickname- er på en erverdig vei

Sv: Vekta står stille

Hvis du gjør som det sies i ketoøysekuren så bør du spise sink,selen,krom,og magnesium. det skal stimulere forbrenningen og holde blodsukkeret stabilt. Da skal også vektreduksjons stoppene bli kortere, men som andre sier det vil gå i rykk og napp.Det er kansje bedre og gå ned 0,5 kg i uka en og rase ned og ikke helt ha kontroll.

nickname- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 50 karb om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lei av å se at vekta står STILLE Millsi Ketolysekuren 9 28-05-09 14:42
Vekta står jo bom stille! leyla73 Lavkarbo generelt 14 09-09-08 22:35
Vekta står stille :( LilleMill Ketolysekuren 9 01-06-08 21:33
Vekta står stille babe26 Ketolysekuren 10 04-06-07 21:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no