Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Standardsvar om sug

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-06, 10:50   #1
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Standardsvar om sug

Jag drivs av mitt godissug. Det förstör varje viktminskningsplan. Kan din diet hjälpa, tror du?

Det enklaste sättet att bekämpa godissuget är att äta sig mätt på fet animalisk mat. Alla som provat intygar hur väl det fungerar. Jag har fått mer än tusen mail om det under det senaste halvåret. Det finns säkert människor som misslyckats också, men de har inte hört av sig.
./.

Jag blir avundsjuk när jag läser om hur framgångsrikt ni bekämpar era "sug". Själv känner jag sug varje dag, i magen, och i munnen och i hjärnan. Jag känner hur godis smakar, fast jag inte äter något godis. Vad gör man?

Man håller ut. Först en dag, sen en vecka, och därefter en månad. En vacker dag är man fri. Då tänker man med förvåning på hur det kunde kännas. Jag har varit fri i flera år nu och ganska snart kommer du att vara där också. (Men köper du den där kexchokladen som du står och sneglar på så blir du kvar i träsket.)
./.

Nu är det måndag och den här helgen blev som alla andra. Jag åkte dit igen. Det började med en påse lakritsbåtar. Jag hade varit duktig hela veckan och kunde unna mig det, tyckte jag. Sen var det igång. Det är klart att jag inte går ner när jag håller på så här! Varför är jag så svag?

Det handlar inte om svaghet. Men du underhåller ditt sug varje vecka, därför blir du aldrig fri. Du gör klokt i att inte "unna dig" någonting innan du klarat av mer än hälften av din viktminskning. Sen kan du börja tillfredsställa dina sug om du vill, men då vill du inte det.

Glöm det som har varit och börja med den här veckan. Klarar du den så är det något lättare att klara nästa. Och ännu lättare att klara vecka nummer tre. Efter ett tag går det av sig själv.

Men först måste du klara innevarande vecka!
./.

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 12:59   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Standardsvar om sug

Dette var godt besvart Sten Sture

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:59   #3
Doris
Juniormedlem
 
Doris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 61
Innlegg: 20
Doris har en fantastisk aura rundt segDoris har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Standardsvar om sug

Jeg byttet om godteriet med litt nøtter og tørket aprikos - da jeg fulgte Fedon-dietten. Jeg drakk også et glas rødvin hver kveld -og en liten bit mørk sjokolade. Dette var mer psykisk enn fysisk - men "hellige stund". Mulig vi kvinner trenger mer sånt enn mannfolk?

Jeg ga meg selv "fri" hver lørdag kveld etter klokken 1800 - til å spise hva jeg ville. Og det viste seg at jeg da var flinkere til å la være å spise det jeg ikke skulle ha, likevel

Alt handler om å behandle hodet!

Doris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Standardsvar om dietupplägg ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 22-06-11 22:14
Standardsvar om matmängd ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 22-09-09 12:02
Standardsvar om våg och vikt ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 17-03-06 01:54
Standardsvar om frukost ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 0 16-03-06 10:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no