Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Dette går jo strålende!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-04, 13:01   #1
ingse
Nytt Medlem
 
ingse sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
ingse er på en erverdig vei

Dette går jo strålende!

Nå er jeg snart ferdig med induksjonsfasen, og fy søren så bra jeg føler meg De første dagene var pyton, med kvalme og enormt sukkerbehov, men så kom jeg meg over kneika og da ble alt så meget bedre Har satt meg godt inn i hva jeg kan spise og ikke spise. Å titte innom dette forumet er kjempemotiverende. Her finnes folk som er i samme situasjon som meg, og jeg henter en masse tips og informasjon fra dere "proffene" her inne. Jeg har informert de rundt meg om at jeg følger Atkins' kostholdsfilosofi, og dermed er det ikke noe vanskelig å følge opplegget i det hele tatt. Jeg tror faktisk jeg har inspirert en del av vennene mine til å spise riktigere. Jeg spiser nok også mindre enn før, fordi jeg er blitt så bevisst på hva jeg putter i meg, men jeg går aldri rundt og sulter. Etter snart to uker på Atkins føler jeg meg lettere både i kropp og sjel, og jeg har faktisk gått ned tre kilo. Ikke så mye, men jeg føler at det er en sunn vektnedgang. Jeg er skikkelig stolt, jeg En liten tilstandsrapport for å fortelle hvor kjempefornøyd jeg er!

ingse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins fase 2 Svar med sitat
Gammel 13-06-04, 13:56   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kjempebra ingse!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-06-04, 15:29   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

GRATULERER!!! Så morsomt å høre!
- jeg skal også bli flink igjen snart.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-04, 19:50   #4
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

heisann;O)

Så morro å høre..er det ikke deilig;O)??

Samme her..var veldig hipp som happ de første dagene da jeg startet jeg også..med myyye hodepine etc..og følte meg ikke bra..men det gikk over..og nå for tiden føler jeg meg heeelt super

lykke til videre....

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no