Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tagatose - søtningsmiddel

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-11, 16:36   #26
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Krever Funksjonellmat alltid kr 100,- i porto ? Selv om man bare vil teste en av sjokoladene for å se om en liker smaken ???

Levering
Vår nettbutikk kan kun levere til adresser i Norge. Vi benytter Postens servicepakke og beregner kr. 100,- per forsendelse i frakt, uansett hvor mye du bestiller. Du vil få en epost med sporingsinformasjon om pakken. Har du oppgitt mobilnummer, vil du også få en SMS når pakken ankommer ditt postkontor. Dersom dine varer veier under 350 gram og du ønsker de tilsendt som brevpost uten sporing, så legg inn en melding til oss i ordren din. Vi beregner da fraktkostnadene manuelt etter Postens satser. Vi sender ut varer 1-2 ganger per uke, vanligvis tirsdag og fredag.

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 17:28   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

interessant. laget av melkesukker og inneholder 1,5 kcal pr gram men søter dobbelt så mye som sukker og kan brukes av diabetikere og er sunt for tarmen.


Sist redigert av Yrla : 14-08-11 kl 17:37.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:08   #28
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Fant dette: http://www.tagatose.com/

Det står at en på 60 kg skal holde seg under 15g dgl. Et kvart gram pr kg, altså. Mer enn det fører vel til for løs mage. Andre ting?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:11   #29
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Fant ikke noe på ebay. Noe sted man kan kjøpe sukettene?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:12   #30
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Har fått prøver på melkesjokoladen og den mørke sjokoladen, og begge var enkelt og greit gode. Kommer forøvrig i en nettbutikk nær deg når som helst, og sikkert i de fleste helsekostbutikker også.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:45   #31
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Suann, her.

Levering
Vår nettbutikk kan kun levere til adresser i Norge. Vi benytter Postens servicepakke og beregner kr. 100,- per forsendelse i frakt, uansett hvor mye du bestiller. Du vil få en epost med sporingsinformasjon om pakken. Har du oppgitt mobilnummer, vil du også få en SMS når pakken ankommer ditt postkontor. Dersom dine varer veier under 350 gram og du ønsker de tilsendt som brevpost uten sporing, så legg inn en melding til oss i ordren din. Vi beregner da fraktkostnadene manuelt etter Postens satser. Vi sender ut varer 1-2 ganger per uke, vanligvis tirsdag og fredag.

Så bra!!!! Da slipper jo smaksprøven å bli så fryktelig dyr......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 10:01   #32
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Her er en annen plass å køpe produktene:

http://tagatose.no/tagatose-produkter/ (edit: ser jo nå at denne et linket til funksjonell mat, litt trøtt her i dag ja)

Edit: noen som har erfaring med å karamellisere dette? Jeg vil ha karamellpudding og sukrin er helt ubrukelig!!

Nok en edit: Fant dette på den siden jeg har linket til:

Sitat:

I motsetning til mange sukkererstatninger kan Tagatesse karamelliseres, slik at bruksområdet utvides enda mer.

Må prøves, jeg ble ikke helt klok på hva karbeinnholdet per 100 gram egentlig er?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 24-08-11 kl 10:12.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 11:46   #33
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Tagatose har en kaloriverdi på bare 1,5 kcal per gram, 60% mindre enn vanlig sukker og fruktose, som gir 4 kcal per gram.Da er vel de fra karbo, tenker jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 12:03   #34
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Næringsinnhold pr. 100 g:
Energi: 275 kcal (effektivt 138 kcal, da Tagatesse brukes i halv mengde av vanlig sukker)
Protein: 0,0 g
Karbohydrater: 79,8 g
- herav Tagatose 39,9 g
- herav sukkeralkoholer 39,9 g
Fett: 0,0 g
Kostfiber: 20,1 g

Ingredienser: Tagatose (39,9%), isomalt (39,92%), fiber: inulin og oligosakkarider, sukralose (0,02%).

Såvidt jeg kan se er det da ikke særlig kh i denne og det kan jo stemme ettersom GI er 2.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 12:41   #35
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

http://www.vkm.no/eway/default.aspx?...0:6655:1:::0:0


Vi tåler ikke mer enn 29 g før vi blir kvalme eller får magevondt, står det.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:15   #36
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

http://www.vkm.no/eway/default.aspx?...0:6655:1:::0:0


Vi tåler ikke mer enn 29 g før vi blir kvalme eller får magevondt, står det.

Det er kanskje pga. inulinen den inneholder...mange som trenger en tilvenningsperiode til det.....

Hvordan er det med isomalt...noen som reagerer på det?

Edit: Nei, nå ser jeg - det er nok ren tagatose det refereres til, og ikke sammen med tilsetningsstoffene.....Rapporten fra vkm er noe løs syns jeg, men det kommer vel mer siden...selv om de sier rapporten er endelig...

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 22-10-11 kl 22:28.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:38   #37
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Ja tagatosen forer de gode bakteriene.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 14:08   #38
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Noen som har prøvd å karamellisere med tagatose? Har lyst å lage krokan!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 20:25   #39
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Det skal visstnok være enda lettere å karamellisere tagatose enn vanlig sukker, iflg trådene her inne. Det er mange som har laget karameller og brente mander med det

Gode gud, jeg kjøpte en pose Tagatesse i dag. Det smaker jo ordentlig sukker! Laaang ettersmak, ikke noe metall- eller kjølesmak

Noe sånt har jeg lett etter lenge! Jeg er frelst....

Merker at det er laget fra melkesukker, faktisk, det har en lett karamellundertone, men jeg synes det smaker helt herlig

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 09:58   #40
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Noen som vet om dette er å få kjøpt i helsekostbutikk? Skulle gjerne prøvd det i bakst til påske, redd det tar litt for lang tid å bestille på nett.

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:13   #41
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Jeg kjøpte på Life i går
75,- kr for 500 gram.

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:23   #42
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Supert, da skal jeg gå innom i dag.
Får gjester i helga, det blir spennende å bake

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:57   #43
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Ingredienser: Tagatose (39,9%), isomalt (39,92%), fiber: inulin og oligosakkarider, sukralose (0,02%). Isomalt søter halvparten av sukker og har halvparten av sukkererets kalorier, mens tagatesse søter dobbelt så mye som sukker og har 1,5 kcal pr gram. Isomalt har en GI på 9 og tagatesse en GI på 2. Det er tydelig at isomalt er det som får kaloriinnholdet til å bli litt høyt. Dumt de ikke fant noe annet å bruke.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:45   #44
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Jeg er egentlig ikke så opptatt av hvor mange kcal det gir men heller netkarber, ser det er mange teorier ute å går hvordan dette skal regnes ut. Tydeligvis kan man ikke uten videre bare trekke fra polyolene og tagatosen siden noe av det faktisk tas opp i kroppen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 20:21   #45
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg er egentlig ikke så opptatt av hvor mange kcal det gir men heller netkarber, ser det er mange teorier ute å går hvordan dette skal regnes ut. Tydeligvis kan man ikke uten videre bare trekke fra polyolene og tagatosen siden noe av det faktisk tas opp i kroppen.

det står her http://tagatose.no/
at 15-20%opptaes

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 07:30   #46
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det står her http://tagatose.no/
at 15-20%opptaes

men det er bare for tagatosen og ikke noe om de resterende ingrediensene.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:07   #47
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

men det er bare for tagatosen og ikke noe om de resterende ingrediensene.

det er jo nesten bare isomalt som er det resterende, og den har et opptak fra 0-14% . Isomalt består av mannitol (som gir 1,6 kcal pr g) og sorbitol.http://www.beneo-palatinit.com/cn/Fo..._Article_1.pdf
problemet med å fastslå oppkaket av karbohydrater er at det varierer fra person til person og kanskje også varierer i forhold til måltid til måltid.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:34   #48
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

det er jo nesten bare isomalt som er det resterende, og den har et opptak fra 0-14% . Isomalt består av mannitol (som gir 1,6 kcal pr g) og sorbitol.http://www.beneo-palatinit.com/cn/Fo..._Article_1.pdf
problemet med å fastslå oppkaket av karbohydrater er at det varierer fra person til person og kanskje også varierer i forhold til måltid til måltid.

Selvfølgelig vil det variere det forstår vel alle, her er et snakk om å finne et gjennomsnitt slik som all merking av matvarer gir. Hverken antall kh eller kcal (og spesielt kcal) er 100% nøyaktig mål. Men uansett hvor jeg leser så blir det sagt at tagatose gir 0 nettkarber (hvor mye kcal er ikke så viktig) men samtidig blir det sagt at kroppen tar opp tagatose/isomalt blir det jo feil. Samtidig er det jo feil det som ligger som godkjente matvarer på diett.no der alle kh er regnet med. Nå vet jeg jo heldigvis at man skal være obs på diett.no for det er mye feil der, er nok best at jeg regner litt på dette og legger inn varen selv i diett så blir det ihvertfall et litt bedre forholdstall.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:49   #49
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

det stemmer nok ikke at ikke noe av tagatesse opptaes. at du skal regne ut selv er jo hva jeg prøver å hjelpe deg med!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 04:24   #50
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Tagatose - søtningsmiddel

Bumper denne opp, for jeg klarer heller ikke å bestemme meg for hva jeg skal tro om karbototalen her.
Er det noen som har noen sort-hvite svar, eller er det fortsatt litt sånn piffpaff?

__________________


Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat
Svar

Emneord
søtningsmiddel, tagatose


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søtningsmiddel isabella Spørsmål og svar 6 12-11-08 14:02
Søtningsmiddel Feline Spørsmål og svar 11 05-02-06 16:07
Søtningsmiddel Zoë Induksjonen 9 21-04-04 10:50
Søtningsmiddel rsy Induksjonen 3 12-02-04 13:48
Søtningsmiddel deeluxe Induksjonen 9 29-01-04 00:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no