Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-11, 19:18   #26
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av monelle, her.

Jeg har det på samme måte med tv Det er blitt veldig mye mindre interessant den siste tiden Jeg vil heller suge til meg alt jeg kan av informasjon. Men det er et tveegget sverd, merker jeg. Blir litt forvirret av å skulle forholde meg til forskjellige meninger og filosofier. Så nå skal jeg lese Skaldeman en gang til, for jeg er egentlig ganske overbevist om at det er det som er MIN vei til en sunn og slank kropp Men kommer fortsatt til å besøke bloggen til Lena Beatrice http://lenabeatrice.net/ hun er kjempeflink og fornuftig!

Jeg har begynt å ta ekstra mye tran, C-vitaminer og en vitamineral. Men får vel aldri vite om det faktisk har noen hensikt

Jeg vil også ha en sånn vekt-dings som dere har. Men jeg må taste inn en pin-kode? Hvordan får jeg tak i noe sånt?

Tips om ticker er lagt ut ser jeg Og takk for ditt tips om blogg, skal sjekke ut! Så artig at det dukker opp så mye svar på denne lenka, trodde nesten jeg var "alene" her jeg når jeg startet! ;D

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:21   #27
monelle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 9
monelle er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Takk skal du ha Camomilla!

__________________


monelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:57   #28
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hei.
Jeg spiser Skaldemannmat og trives med det. Har holdt på siden 1.januar. Savner ikke søtt og er heller ikke sulten mellom måltidene. Jeg spiser når jeg blir sulten, så antall måltid varierer mellom 2 og 4 pr døgn.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 11:07   #29
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Som småbarnsmamma er jeg alltid på utkikk etter kjappe (lavkarbo) løsninger på matfronten. Igår kveld hadde jeg egentlig tenkt å lage kjøttboller, men det er jo ikke til å stikke under en stol at det er tidkrevende greier. Løsningen ble å dele en halv rull med hakket kjøttdeig i skiver, krydre og steke på middels varme. Voila - billig, enkelt og raskt, og jeg hadde en skive til frokost og har med to til lunsj i dag. Sammen med coleslaw Kunne kanskje smeltet litt ost på for bedre fettprosent, men det får bli når jeg har enda bedre tid

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:15   #30
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Smart! Må prøve å lage coleslaw i helga! Høres godt ut! Og så skal jeg prøve meg på å lage bernaise i morgen kveld. Har laget kalde majoneser men ikke saus så blir spennende om jeg får til en god en! Deilig med bakt pakrika, kylling og karribernaise.. Klar for helg nå kjenner jeg!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:22   #31
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Smart! Må prøve å lage coleslaw i helga! Høres godt ut! Og så skal jeg prøve meg på å lage bernaise i morgen kveld. Har laget kalde majoneser men ikke saus så blir spennende om jeg får til en god en! Deilig med bakt pakrika, kylling og karribernaise.. Klar for helg nå kjenner jeg!

Åh, ja! Det hørtes godt ut! Så kjekt at me har fått liv i denne tråden her! Nå må me vere flinke til å oppdatere og slenge innpå her dersom me for eksempel oppdagar ting som fungerer ekstra godt osv.

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 19:18   #32
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Så en oppskrift på kjapp "juksebearnaise" - tror det var i en av Fedons bøker - for noen år siden; varm majones i en kjele (pass på at det ikke koker) og tilsett bearnaise-essens og estragon. Har ikke prøvd det selv, men det må jo testes Har ikke greid å få tak i bearnais-essens, noen som vet hvor det finnes?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 20:32   #33
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Fiffig, må testes ja! Har sett slik essens på større matbutikker som Meny etc. men med estragon og litt karri så blir det antagelig smak nok!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:21   #34
enges
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 1
enges er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

hei alle sammen!
tenkte jeg skulle hive meg med her siden jeg absolutt er en tungvekter på skaldeman begynte å pusle litt med dette for en 3-4 mnd siden,bestilte spis deg ned i vekt av skaldeman og rotet litt til å begynne med men nå går jeg på strengt 50+ regime og har gått ned over 20 kg. og det uten å være sulten en gang! har stor tro på dette og det funker som gull for svære karer

enges er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf/skaldemann Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:35   #35
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Nå har vekten min begynt å tikke nedover igjen etter et par ukers opphold
Og jeg har kun kost meg med god, fet mat hele uka og ikke noe stressing.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:05   #36
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

HURRA! Så bra! Jeg ble så lykkelig da jeg gikk ned to kilo forrige uke etter å ha gått ned en i uka (selv om er storfornøyd med det altså!) og "jukset" og gikk på vekta i dag. Den hadde gått opp fra 122,5 til 122,8 .

Var nok en del vann det jeg gikk ned forrige uke men håpet på en kilo allikevel denne uka da, men men, får se hva det blir... Spiste kyllingvinger med en del salt krydder i går så får håpe det er vann og at jeg blir kvitt det før mandag!

Har 5 kg til før jeg når 117,5 som jeg veide før jeg fikk barn så det er min første milepæl. Kjenner jeg er litt utolmodig for å komme dit! Veide det i flere år så å komme under det blir stort (ja, eller smått da i forhold til 134 som jeg var på det største )

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 15:52   #37
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Det er så bra, folkens!!
Jeg har vært relativt bevisst på maten denne uka, på en ikke-bevisst måte, hvis det går an. Jeg er også i ferd med å lære meg hva sulten og mett er, samt at jeg ikke MÅ spise opp all maten på tallerkenen eller i gryta. Det i seg selv er et stort skritt i riktig retning for meg.
Har dog ikke vært på vekta, og skal ikke før 1.mars, og er litt spent på en helgetur bort, men kjører på med ny motivasjon.

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 13:41   #38
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hei folkens!
Så flott med så mange her i tråden!
Og så bra vektnedgang du har hatt, Snorkfrøken! Du ligger litt foran meg nå ja. Men, jeg har i allefall gått litt ned igjen, sånn at jeg er ned på de 6 kg jeg mistet på eurodietten i allefall. Så nå stemmer tickeren min igjen! Jeg har faktisk økt på med ekstra fett i det siste, og tror kanskje det har hjulpet. Og så har jeg funnet ut at jeg kanskje trenger litt grønnsaker... Trener så masse for tiden, for driver og trener opp rygg, så i tillegg til zumbaen trener jeg nå 5 dager i uken. Og da må vel kroppen ha nok energi også.
Og kanskje har jeg gått opp litt i muskelvekt...

I dag har jeg vært veeldig sløv, sov lenge og vaar egentlig ikke sulten når jeg sto opp. Så nå har jeg akkurat spist en porsjon av Skaldemans stroganofgryte, laget med kjøttdeig. Nam! Anbefales!

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 14:07   #39
Jill
Juniormedlem
 
Jill sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 22
Jill er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

slettet


Sist redigert av Jill : 27-02-11 kl 17:41.
Jill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lchf Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 00:49   #40
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Fiffig, må testes ja! Har sett slik essens på større matbutikker som Meny etc. men med estragon og litt karri så blir det antagelig smak nok!

Har prøvd på Meny her, han mente det fantes, men fant det ikke Kanskje Ultra har - skal se om ikke jeg får tatt meg en tur dit når formen er bedre

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 11:12   #41
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Takk Becky! Og gratulerer med nedgang til deg og dere andre også Det rusler og går rette veien Tror Ica har slik essens også, de litt større butikkene iallefall... Ble ikke noe bernaise på meg i helga, så tror jammen jeg skal prøve meg i dag! Deilig med grillet paprika/brokkoli og kjøtt til

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 23:57   #42
trønderpija
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 66
trønderpija er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Slenger meg innpå Skaldemann-gjengen her!

I utgpkt skulle jeg gå på ketolyse - men føler meg ikke helt motivert der..

Og er for glad i kjøtt!!!!!

Men jeg føler at jeg ikke har gått ned stort siden da...
Siden jeg prøvde å spise mye kjøtt - men kanskje jeg må ha mere fett i? som smør eller cocosa - eller you name it?

Hva bruker dere å ha til ulike måltider?

__________________
Min lille journal

Mitt mål er ca 65-70 kg..
Sist veiing torsdag 3/2 - 96,4 kg
trønderpija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 00:09   #43
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Jeg er ingen ekspert, men de fleste måltider har godt av en liten fettkvote ekstra for å komme opp i Skaldemans fordelingsnøkkel (nå er jeg HELT blank på hvordan det regnes ut, men det er forklart i bøkene hans). Tror vel kanskje unntaket er naturlig veldig fett kjøtt, som ribbe, kjøttkaker tilsatt spekk eller ister, nakkekoteletter og sånt. Biff trenger en fyldig saus eller kryddersmør, kylling og magert svin trenger en dæsj ost i tillegg.

Som tilbehør har jeg laget spinatstuing (såååå god), coleslaw og floridasalat fra Skaldemans kokebok, veldig godt alt sammen. Ellers bruker jeg mye brokkoli, men tenkte jeg skulle prøve meg på blomkålmos snart Sopp, løk, CF og kremfløte går det også endel av. Løk er det endel karber i, men det skal jo ikke sååå mye til for å sette god smak

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 00:15   #44
trønderpija
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 66
trønderpija er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg er ingen ekspert, men de fleste måltider har godt av en liten fettkvote ekstra for å komme opp i Skaldemans fordelingsnøkkel (nå er jeg HELT blank på hvordan det regnes ut, men det er forklart i bøkene hans). Tror vel kanskje unntaket er naturlig veldig fett kjøtt, som ribbe, kjøttkaker tilsatt spekk eller ister, nakkekoteletter og sånt. Biff trenger en fyldig saus eller kryddersmør, kylling og magert svin trenger en dæsj ost i tillegg.

Som tilbehør har jeg laget spinatstuing (såååå god), coleslaw og floridasalat fra Skaldemans kokebok, veldig godt alt sammen. Ellers bruker jeg mye brokkoli, men tenkte jeg skulle prøve meg på blomkålmos snart Sopp, løk, CF og kremfløte går det også endel av. Løk er det endel karber i, men det skal jo ikke sååå mye til for å sette god smak

Høres bra ut! *spring å hamstre svinekjøtt for 29,- på Rema1000) og ingrediser !!
Er igang med skaldemann - (har alt spist 3 svinekoteletter nettopp) - så så fort jeg får lønn blir det Gå ned ivekt med Skaldeman og GI-0 bøkene i hus! Blir jo mer blandet Skaldeman og LC/HF.......

__________________
Min lille journal

Mitt mål er ca 65-70 kg..
Sist veiing torsdag 3/2 - 96,4 kg
trønderpija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:54   #45
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

I dag fant jeg en fantastisk sommerbluse på Kappahl, som passet i størrelse MEDIUM/40-42
Jeg har ikke kunne kjøpt det på flere år nå.
Dette blir en fin sommer og vår føler jeg!

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:20   #46
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hurra! Gratulerer! Mitt mål er str. 44, og føler for første gang på årevis at det vil skje! Fikk strålende nyheter i dag om at mitt noe forhøyede fastende blodsukker var helt normalt så en snikende fare for diabetes er borte. Er så glad!

Trønderpia:Vedr. utregning av Skaldemans kost så bør man ha 70-75% fett, max 5% karbo og resten protein. Man skal spise ordentilige måltider, bli mett men ikke overmett. 2-4 måltider, gjerne mange i starten, og så er man på 2-3 ettersom hvor aktiv man er Maten passer stort sett på en askjett i stedet for tallerken, om man lurer på mengden.

Min mat er omtrent:
Lunsj (lar fettbålet brenne til da ) : 2-3 egg rørt med smør/fløteskvett eller ost, bacon/skinke eller røkelaks.

Middag: et kjøttstykke som laksebit (125 gr), to kyllinglår eller et bryst, en kotelett e.l. og 150 gram blomkål/brokkoli gjerne som pure med smør og fløteskvett (20 gram ca.) eller en salat med olje/eddik-dressing.

EV. kvelds er rester etter middag eller en tunfiskrøre, - eller et glass rødvin og ost, oliven og spekeskinke om helg

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:

Sist redigert av Snorkfroken76 : 01-03-11 kl 18:20. Årsak: mer info
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:54   #47
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Noen her som vet om det er okey å ta f.eks cottage cheese med litt naturel yougurt og bringebær til en kjapp frokost på skaldeman?
Med en skvett fløte oppi.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 23:09   #48
California Girl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
California Girl er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hei
Har startet igjen på Skaldeman. Skal ned ca 15 kg. Startet for en uke siden, og har ikke merket noe på vekta ennå. Trener 5-7 ganger i uka, både cardio og styrke. Bl.a. Jillian Michaels. Fint å lese om andres opplevelser og får masse inspirasjon og oppskrifter!
Godt med litt pep talk, når det butter!

California Girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:38   #49
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Noen her som vet om det er okey å ta f.eks cottage cheese med litt naturel yougurt og bringebær til en kjapp frokost på skaldeman?
Med en skvett fløte oppi.

Hei!
Han er veldig streng på frukt og bær i vektreduksjonsfasen, men om bringebær er det beste å "synde" med om man ønsker det Legg inn totalt antall karbo osv på diett.no og se om måltidet tilsammen har karbo under 3 gram, eller iallfall under 5%, fett over 70% og resten protein.

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:40   #50
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av California Girl, her.

Hei
Har startet igjen på Skaldeman. Skal ned ca 15 kg. Startet for en uke siden, og har ikke merket noe på vekta ennå. Trener 5-7 ganger i uka, både cardio og styrke. Bl.a. Jillian Michaels. Fint å lese om andres opplevelser og får masse inspirasjon og oppskrifter!
Godt med litt pep talk, når det butter!

Wow, så flink til å trene! Er så smått igang igjen jeg også. I går kveld skrudde jeg av tv og pc og satte meg på ergometersykkelen og tok en styrkeøkt. Hva skjer!? Det har jeg ikke orket på evigheter! I morgen skal jeg innlede helgen på Sats. Deilig og ha ork igjen! Skulle gjerne hatt Jillian med meg på Sats forøvrig!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Å gå fra lavkarbo til "normal" mager diett? Floater Spørsmål og svar 13 28-12-10 00:41
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 11:55
Flere som opplever "rar" smak på blomkålen? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 23-10-10 15:24
Noen som har sett "Rett diett" på FEM? Janis Lavkarbo generelt 15 13-08-09 22:51
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 22:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no