Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hei!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-12, 18:44   #1
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Hei!

Hei dere Da er jeg tilbake hos skaldeman,var her i 2010/2011,men datt av lasset da jeg ble gravidgikk ned 12-13 kg sist jeg var med,Så nå skal de 13 av igjen og en del kg til Trenger sårt heiagjeng,for jeg har så alvorlig søtsug at jeg sliter kjenner jeg! Kan man tygge sukkerfrie drops osv? ,må ha noe kjenner jegHar holdt ut i tre dager nå,så klapper meg selv på skuldra

helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 18:55   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hei !!

Opprinnelig lagt inn av helenemor25, her.

Hei dere Da er jeg tilbake hos skaldeman,var her i 2010/2011,men datt av lasset da jeg ble gravidgikk ned 12-13 kg sist jeg var med,Så nå skal de 13 av igjen og en del kg til Trenger sårt heiagjeng,for jeg har så alvorlig søtsug at jeg sliter kjenner jeg! Kan man tygge sukkerfrie drops osv? ,må ha noe kjenner jegHar holdt ut i tre dager nå,så klapper meg selv på skuldra

Kjøp fribildrops på apoteket
Ønsker deg masse lykke til med Skaldemandietten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 19:32   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hei !!

Hold deg HELT unna søtt så kanskje du i større grad enn jeg klarer og berge unna søtsuget?

Ønsker deg lykke til - husk målet ditt, spis bevisst og hold deg opptatt med andre ting enn mat og kosthold... =

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 00:33   #4
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei !!

Ønsker deg masse lykke til,det klarer du

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:04   #5
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sv: Hei!

Takk for svar! Dette skal jeg klare
Jeg gikk på vekta idag,hadde egentlig tenkt å vente til Mandag,men klarte ikke la være Og jeg har gått ned 3kg !! what?! Det er vel veldig bra er det ikke? Jeg startet for 4 dager siden ( Tirsdag) og ned 3 kg alt!! JUBLER

helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no