Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-14, 22:09   #22176
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Husker alt ble bedre da vi fikk tabletter istedet for miksturen som han bare spydde ut likevel. Ble knust til pulver og blandet i en ts yoghurt. Smaker ikke godt, men mye lettere. Skylle ned med vann. Mikstur fire ganger om dagen går ikke uansett

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 25-01-14, 22:11   #22177
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Husker alt ble bedre da vi fikk tabletter istedet for miksturen som han bare spydde ut likevel. Ble knust til pulver og blandet i en ts yoghurt. Smaker ikke godt, men mye lettere. Skylle ned med vann. Mikstur fire ganger om dagen går ikke uansett

Nei, jeg har mine tvil om gjennomføringa... I tillegg skal han ha hostesaft fire ganger nå de første dagene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 10:51   #22178
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Junior har fått dobbeltsidig lungebetennelse og må være hjemme hvertfall 10 dager. Kan jeg få sykemelding av legen for å være hjemme med ham? Eller må vi bruke opp alle sykedagene nå? (Jeg var hjemme 2 dager før vi fikk konstatert det også, så isåfall blir det 12 dager... ) vi er to som kan dele, men det er jo likevel et bra innhogg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 11:08   #22179
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Junior har fått dobbeltsidig lungebetennelse og må være hjemme hvertfall 10 dager. Kan jeg få sykemelding av legen for å være hjemme med ham? Eller må vi bruke opp alle sykedagene nå? (Jeg var hjemme 2 dager før vi fikk konstatert det også, så isåfall blir det 12 dager... ) vi er to som kan dele, men det er jo likevel et bra innhogg.

Tidligere kunne man ikke bli sykemeldt grunnet andres sykdom. Vet ikke hvordan det er nå, men du har jo krav på egenmelding? Ev permisjon uten lønn.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-01-14, 11:23   #22180
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vil jo tro at siden både du og junior har lungebetennelse, så vil legen skrive ut sykemelding når du ber om det.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 26-01-14, 11:29   #22181
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Vil jo tro at siden både du og junior har lungebetennelse, så vil legen skrive ut sykemelding når du ber om det.

Sant det! Tenkte ikke på det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-01-14, 12:08   #22182
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Siden du også har lungebetennelse vil du vel få sykemelding uansett i dette tilfellet. Ellers kan man ikke få sykemelding for å være hjemme med sitt syke barn, men man kan få velferdspermisjon fra jobben (evt. uten lønn). Men dere har jo 10 dager per forelder, så det ville jo bare blitt 5 dager på hver av dere (gitt at du var frisk).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 26-01-14, 12:28   #22183
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Siden du også har lungebetennelse vil du vel få sykemelding uansett i dette tilfellet. Ellers kan man ikke få sykemelding for å være hjemme med sitt syke barn, men man kan få velferdspermisjon fra jobben (evt. uten lønn). Men dere har jo 10 dager per forelder, så det ville jo bare blitt 5 dager på hver av dere (gitt at du var frisk).

Legen mente jeg kom til å bli frisk over helga bare jeg fikk kommet i gang med tablettene og ikke trengte sykmelding. Ja, men jeg har som sagt allerede hatt 2 dager, så da blir det allerede 7 av mine dager. Syns det er litt mye allerede i januar.... . Han får lett luftveisinfeksjoner fordi han har trange luftveiene etter at han ble født tidlig, så vi må nok regne med hvertfall en slik runde til i vinter. Betyr det at vi må være hjemme uten lønn alle de andre sykedagene? Siden jeg allerede jobber 80 % kommer jo det til å merkes fort.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 26-01-14 kl 13:15.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 12:31   #22184
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva med pleiepenger fra nav da, eller gjelder det kun om barnet har vært innlagt på sykehus?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-01-14, 12:52   #22185
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hva med pleiepenger fra nav da, eller gjelder det kun om barnet har vært innlagt på sykehus?

Det skal mye til før man får pleiepenger. Lungebetennelse er etter mine erfaringer ikke under disse kriteriene for da skulle jeg ha fått innvilget pleiepenger mange ganger.

Selv dem som hatt barn innlagt på sykehus er heller ikke nødvendigvis godkjent pleiepenger.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-01-14, 13:17   #22186
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg glemte å regne med at det var et par helger involvert, så det blir tilsammen 7 dager borte, det er jo ikke så ille.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 13:28   #22187
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Legen mente jeg kom til å bli frisk over helga bare jeg fikk kommet i gang med tablettene og ikke trengte sykmelding. Ja, men jeg har som sagt allerede hatt 2 dager, så da blir det allerede 7 av mine dager. Syns det er litt mye allerede i januar.... . Han får lett luftveisinfeksjoner fordi han har trange luftveiene etter at han ble født tidlig, så vi må nok regne med hvertfall en slik runde til i vinter. Betyr det at vi må være hjemme uten lønn alle de andre sykedagene? Siden jeg allerede jobber 80 % kommer jo det til å merkes fort.

Kan dere ikke søke om å få flere sykedager på grunn av at han er prematur og blir lettere syk? Det fikk vi da poden var liten, han er hjertebarn og ble regnet som kronisk syk. Ironisk nok er han familiens friskeste.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-01-14, 13:39   #22188
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Kan dere ikke søke om å få flere sykedager på grunn av at han er prematur og blir lettere syk? Det fikk vi da poden var liten, han er hjertebarn og ble regnet som kronisk syk. Ironisk nok er han familiens friskeste.

Han har vært veldig frisk så langt, med unntak av en lungebetennelse i fjor vinter. Men jeg tenker at om dette gjentar seg i år også og kanskje et par ganger så har vi grunnlag for det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 14:19   #22189
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har han ikke astma da? Da har dere krav på det. Selve søknaden er bare en formalitet når han har en av lidelsene på lista. Trenger kun erklæring fra legen, og behandlingstiden er kort. https://www.nav.no/skjema/Skjemaer/P.../Omsorgspenger

Ikke noe poeng i å vente med å søke, dette har dere krav på.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 26-01-14, 14:25   #22190
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde også dobbelt opp med sykedager på grunn av at datteren hadde astma og allergi. Vi brukte det egentlig aldri, men det var en utrolig trygghet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-01-14, 16:45   #22191
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Har han ikke astma da? Da har dere krav på det. Selve søknaden er bare en formalitet når han har en av lidelsene på lista. Trenger kun erklæring fra legen, og behandlingstiden er kort. https://www.nav.no/skjema/Skjemaer/P.../Omsorgspenger

Ikke noe poeng i å vente med å søke, dette har dere krav på.

Nei, han er bare under utredning for det og har ikke fått konstatert det. Sannsynligvis bare trange luftveier det også, siden han bare har det halve året.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-01-14, 16:54   #22192
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Burde uansett være grunn god nok, da han har større sannsynlighet for å være mer syk enn andre barn.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 27-01-14, 21:37   #22193
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det vanlig å bli dårlig etter å ha trukket en tann?
Trakk en visdomstann i formiddag og nå i ettermiddag ble jeg ganske dårlig form. Svimmel, kvalm, uvell.
Må kanskje legge til at jeg har sinnsyk tannlegeskrekk, kanskje det kan være at spenning, stress og at jeg har grudd meg som gjør det?

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 27-01-14, 21:43   #22194
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høres kjent ut, selv om det er lenge siden jeg trakk visdomsjekslene. Slapp av, i morgen er du mye bedre;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
Gammel 27-01-14, 21:49   #22195
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Er det vanlig å bli dårlig etter å ha trukket en tann?
Trakk en visdomstann i formiddag og nå i ettermiddag ble jeg ganske dårlig form. Svimmel, kvalm, uvell.
Må kanskje legge til at jeg har sinnsyk tannlegeskrekk, kanskje det kan være at spenning, stress og at jeg har grudd meg som gjør det?

Har du tatt noe smertestillende

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-01-14, 21:56   #22196
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Har du tatt noe smertestillende

Paracet bare, og det var greit sa tannlegen

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 27-01-14, 21:57   #22197
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Høres kjent ut, selv om det er lenge siden jeg trakk visdomsjekslene. Slapp av, i morgen er du mye bedre;-)

Godt å høre, begynner heldigvis litt senere på jobb i morgen. Satser på at formen er bedre da. Takk for svar

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 27-01-14, 23:37   #22198
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en utfordring til dere:

Smerter i mellomgulv og utover på høyre side langs ribbeinskanten. I perioder stråling, ellers klem-aktig. Mistenkt syrelekkasje, men gastroskopi viser et lite sår i spiserør, men ingen lekkasje. Galleblære og lever friskmeldt og vel så det. I tillegg er brystbenet hovent.
Hatt det til og fra i 20 år og begynner å bli L-E-I!!! Noen som kan komme med inspill på hva det kan skyldes?

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 28-01-14 kl 00:46.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-01-14, 01:28   #22199
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen med IPhone 5 her som vet hvordan jeg får låst skjermen på den måten at den ikke snur seg når jeg snur telefonen?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 28-01-14, 01:40   #22200
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Noen med IPhone 5 her som vet hvordan jeg får låst skjermen på den måten at den ikke snur seg når jeg snur telefonen?


Lille switchen øverst på venstresiden? Som skrur lydløs av/på? Over volumknappene? Den låser vel? Gjør det på min når jeg prøver nå!

(Nehh, gjorde den ikke! Damn, jeg finner det ikke ut jeg heller nå, har aldri prøvd. Instillinger + kontrollsenter? Må være der?)

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no