Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-10, 18:34   #101
MiniMe74
Medlem
 
MiniMe74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 59
MiniMe74 er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Dette ser kjempe godt ut, men jeg tror jeg begynner å miste litt oversikten på hva oppskriften er etter denne lange tråden
Hadde blitt kjempe takknemlig om noen kan hjelpe meg med en oppskrift på denne kaken som gir minst karber?

__________________

MiniMe74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 18:51   #102
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Den var god ja
Men jeg likte ikke glasuren. Altfor sterk kokesjokoladesmak.
Men ellers veldig god

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 20:40   #103
somaya
Medlem
 
somaya sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 159
somaya er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg har smakt vanlig fransk sjokoladekake før (da med noen spiseskjeer mel og vanlig sukker) og den er bare dr*tgod. SKal lage meg en lavkarbovariant en dag jeg har skikkelig søtbehov

__________________




Stolt mamma til 4
somaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 01:52   #104
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg må si at denne kaken smaker aller best når den er avkjølt, og kanskje helst etter en eller to dager i kjøleskapet. Og sammen med litt vispet krem.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 08:45   #105
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Jeg må si at denne kaken smaker aller best når den er avkjølt, og kanskje helst etter en eller to dager i kjøleskapet. Og sammen med litt vispet krem.

Det tror jeg på...

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:35   #106
only
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
only er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Om vi bytter ut fruktose mes sukrin, og sjokolade med sukkerfri sjokolade? evt kakaopulver?? Kan man da spise denne på ketolysekuren??

only er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke kutter ut karbohydrater så godt jeg kan Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:17   #107
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Vi Skal ha bursdagsfeiring her i helgen. kanskje jeg skal lage denne da. tenkte på noe ala brownisbunn med fromasj oppå. Satser på det og håper det går ned ,)

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 12:15   #108
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

lage i dag

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:12   #109
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg brukte 1 1/2 plate Cloetta og 1 plate 70 % sjokolade, 70 gram fruktose (i eggedosisen), og 2 pakker Steiva i røra..

Også 1 plate cloetta i glasuren.

MMMMMMMMMMM!! kjempegodt!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 08:45   #110
widowmaker
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
widowmaker er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Opprinnelig lagt inn av Fjonken, her.

Denne oppskriften står i Kokeboken naturlig slank. Det bildet som følger oppskriften får i allefall tenna mine til å løpe i vann. Ingen tvil om at dette må prøves.. Enn så lenge legger jeg bare oppskriften ut her så alle som vil kan få tilgang til den..


2 plater a 125 g mørk kokesjokolade
150 g smør
5 store egg
125 g fruktose
2 ts vaniljesukker

Springform 24 cm i diameter
Stekes i oven ved 160 grader i 50-60 min.

Smør formen og dekk bunnen med bakepapir
Brekk opp sjokoladen og smelt den sammen med smøret på svak varme. Rør kraftig til sjokolade og smør blir til en jevn masse. Avkjøl til romtemperatur.
Skill eggene. Pisk en tykk og lys eggedosis av eggeplommene, og halvparten av fruktosen og vaniljesukkeret. Pisk eggehvitene stive og pisk inn resten av gruktosen til tykk marengs. Rør sammen sjokoladen og eggedosis og vend i de stivpiskede eggehvitene. Fyll røren i formen og stek kaken på nederste rille i ovnen. Sett formen på en rist og avkjøl kaken i formen. Klem ned det sprøe skallet på kaken når den er kald og glaser den med sjokoladeglasur

Sjokoladeglasur:
1 dl kremfløte eller soyafløte
1 plate a 125 g mørk kokesjokolade

Kok opp fløten. Brekk sjokoladen i små stykker og rør den i den kokende fløten så sjokoladen smelter. Gell den over kaken og glatt den forsiktig til. Sett kaken kjørlig så glasuren stivner.


Jeg er på ketolyse om dagen, og tenkte å prøve en litt mere vennlig versjon av nevnte oppskrift. Her er hva jeg lagde den med igår:

3x75 grams plater sukkerfri kokesjokolade
150 gram smør
5 egg
8 strøkne spiseskjeer splenda
2 strøkne skjeer vaniljesukker.

Fulgte fremgangsmåten til punkt og prikke, og droppet glasuren!

Kaka ble en kjempesuksess, og smaker identisk med fransk sjokoladekake. Aner ikke hvor mange karber det ble i hele kaka, men ihvertfall en god del mindre enn i orginal oppskrift! Anbefales!

widowmaker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:01   #111
Silva31
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 3
Silva31 er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg har laget en variant av denne kaka med veldig få karber. Både jeg og mannnen er fornøyde med resultatet.

Jeg brukte
6 egg (1,8g karb),
150g smør
36g 70% sjokolade (0,8g karb)
30g kakao (0,5g karb)
Splenda 15g (6,2g karb)
8 dråper vanilje essens
Totalt 9,3g karb

Jeg har brukt samme fremgangsmåte som i orginal oppskrifta. Steketiden blr 25 min

Glasur
1dl kremfløte (2,9g karb)
44g 70% sjokolade (0,7g karb)
4 dråper vanilje essens

Tilsammen 3,8 karber

kake med glassur gir 13,1 karber

jeg lagde mufins og fikk 18 stk i små former. En mufin med glasur gir 0,7 karber og uten glasur er det bare 0,5!

Denne kaken skal jeg garantert lage igjen.

Silva31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 15:14   #112
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Lagde kaken første gang som det står i oppskriften - men med splenda, ikka sukrose. Syns den var skikkelig pyton VARM...men dagen etter, kald, var den betraktelig (les: en annen dimensjon) mye bedre! Det er det rareste jeg har opplevd.

Kaka gikk ned, men var i tvil på om jeg ville ha den igjen.

Lagde den igjen i går. Med sukrin der det skal være søtning....og med cloetta (en lys og en mørk) sjokolade i stedet for alt det litt bitre, veldig mørke. Lagde også glasur med fløte, cloettasjokolade OG litt sukrinMEKLIS! DET var søren meg en knallgod kake!!! NAM, NAM - ny favoritt - denne og Gerds ostekake ruler!

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 16:50   #113
katrine89
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 4
katrine89 er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Lagde kaka idag jeg også, og syns den smakte godt! Smakte bare på skorper før jeg la på glasur, så hvordan sluttresultatet blir vet jeg ikke helt enda!

katrine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:40   #114
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Hei!

Nå har jeg lest gjennom og lett og lett, så beklager om jeg har oversett, men er det noen som vet hvor mye sukrin man kan bruke her? Har det samme vekt/søthetsgrad om fruktose?

Håper noen vet!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 22:30   #115
jeanette:)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
jeanette:) er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Naaammm!! denne kaken må jo bare være god

__________________



jeanette:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Selvfølgelig!♥ Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:47   #116
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Lagde kaken første gang som det står i oppskriften - men med splenda, ikka sukrose. Syns den var skikkelig pyton VARM...men dagen etter, kald, var den betraktelig (les: en annen dimensjon) mye bedre! Det er det rareste jeg har opplevd.

Kaka gikk ned, men var i tvil på om jeg ville ha den igjen.

Lagde den igjen i går. Med sukrin der det skal være søtning....og med cloetta (en lys og en mørk) sjokolade i stedet for alt det litt bitre, veldig mørke. Lagde også glasur med fløte, cloettasjokolade OG litt sukrinMEKLIS! DET var søren meg en knallgod kake!!! NAM, NAM - ny favoritt - denne og Gerds ostekake ruler!

Hvor mye sukrin brukte du?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 13:14   #117
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Nam- denne skal jeg lage i kveld til besøket i morgen. Lager den med Sukerin, Stevia med vanilije og litt yacon.
Pisket krem til.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 13:14   #118
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hvor mye sukrin brukte du?

Å hjelpe meg, dette spørsmålet var jo til meg og jeg har ikke sett det før nå...Sorry!

Jeg brukte ca 1,5 - 2 dl sukrin. Smak deg frem. Lag røren litt søtere enn du ville hatt den med vanlig sukker. Da blir det bra

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 19:56   #119
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Denne står i ovnen as we speak! Skal ha med i "selskap" i morra!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 11:40   #120
wonderwoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
wonderwoman er på en erverdig vei

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg har lagd denne i dag på følgende måte:
1,5 plate cloetta melkesjokolade
1 plate freia premium 86%
150 g sukrin og sukrinmelis (halvt om halvt)
5 egg

glasur:
1 dl fløte
125 g cloetta melkesjokolade
noen sråper vaniljeessens
1-2 ss whiskey

Hele kaka med glasur blir 60 karber. NAM!!

__________________




wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:47   #121
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg har laget denne kaken mange ganger - eeelsker den
(Bruker splenda og sukkerfri sjokolade)

I dag laget jeg den som muffins med gul krem (som på suksessterte, også med splenda) under glasuren; NAMMENAM!!!!!

Skal ha med meg et par stk til kakelunsj på jobben i morgen

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 19:53   #122
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake ( helt uten mel )

der var det ikke noen svar.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 20:49   #123
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg vet ikke hva du ville ha svar på, Yrla, men artig at du dyttet opp denne tråden nå, jeg lagde den nemlig i går. (For første gang faktisk, det er årevis siden jeg har orket å bake noe særlig )

Skriver ned min erfaring til nytte for meg selv ved senere anledninger og evt andre:

Jeg lagde nok litt av en jukseversjon, der målet ikke var minst mulig karbohydrater, men å lage en skikkelig god sjokoladekake slik jeg husker den fra barndommen, med masse sjokolade i, god og fyldig glasur og Nonstop oppå. Men i og med at jeg ikke tåler hvete noe særlig måtte det bli en uten. Jeg er ikke så glad i veldig mørk sjokolade, så jeg brukte vanlig Dronningsjokolade, som har mer sukker og derfor kuttet jeg søtningsmengden til 100 gram. Det ble mer enn søtt nok. Denne gangen ble det half and half med rårørsukker og sukrin/erythritol, var redd for å ødelegge kaka med sukrinsmak. Merker overhodet ikke noe til at det er halvparten sukrin i denne, så skal eksperimentere med mengden og bruke større andel av den neste gang.

Stekte i ca 45 minutter, da var den på nippet til å begynne å svi seg på toppen, og det hang ikke fast noe røre på strikkepinnen, så tok den ut, og klemte den litt sammen etterhvert slik Carisma anbefaler lenger oppe. Satte den i kjøleskapet og ventet tålmodig til i dag. Pga at jeg hadde for lite sjokolade igjen til glasuren (Dronningsjokoladen er bare 100 g pr plate fant jeg ut ... ) tok jeg en bit uten, og NAM! Den var helt nydelig!!

Den var nok kanskje litt ustekt inni, men egentlig gjorde det ikke så mye, i og med at det ikke er noe mel i den. Den litt bløte konsistensen var faktisk veldig god, og jeg trengte ikke noe glasur oppå denne. Jeg kunne nok vært mindre forsiktig når jeg blandet eggedosisen, marengsen og sjokoladeblandingen, kaka var ikke helt homogen inni. Men alt i alt, veldig god! Denne kan jeg servere til de fleste tror jeg


Sist redigert av Huldr : 18-03-12 kl 20:54.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 22:18   #124
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Jeg tenkte lage halv posjon og ha i muffinsformer og bruke de som konfektbiter siden de er så kaloririke. Jeg er ikke redd sukrin skal gi dårlig smak, det har det aldri gitt når jeg har bakt tidligere, så jeg skal bruke kun det.
Tenkte bruke tagatessesjokoladen, den mørkeste, 125 g,
75 g smør,
3 små egg,
65g sukrin
3 g vaniljepulver

og ikke ha noe oppå

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:35   #125
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Fedons Franske Sjokoladekake (helt uten mel)

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Lagde kaken første gang som det står i oppskriften - men med splenda, ikka sukrose. Syns den var skikkelig pyton VARM...men dagen etter, kald, var den betraktelig (les: en annen dimensjon) mye bedre! Det er det rareste jeg har opplevd.

Kaka gikk ned, men var i tvil på om jeg ville ha den igjen.

Lagde den igjen i går. Med sukrin der det skal være søtning....og med cloetta (en lys og en mørk) sjokolade i stedet for alt det litt bitre, veldig mørke. Lagde også glasur med fløte, cloettasjokolade OG litt sukrinMEKLIS! DET var søren meg en knallgod kake!!! NAM, NAM - ny favoritt - denne og Gerds ostekake ruler!


Helt enig i at sjokoladekaker (pga bitterheten) som har litt beske søtningsmidler, smaker pyton når de er varme. Den beskheten blir rett og slett enormt fremhevet. Synes også at kuldesmaken fra sukrin blir fremhevet, siden kaken faktisk er VARM og da smaker det rarere, enn om kaken er kjøleskapskald.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjeks - helt uten bismak Adriane Bakst 45 28-07-13 20:51
Fedons franske? Summer Kake/dessert og snacks 12 09-07-10 22:09
Legen ville ikke ta blodprøver sånn helt uten videre safran Ketolysekuren 7 05-09-07 19:18
Helt uten korn++? Lotusia Spørsmål og svar 30 20-03-07 05:31
Fedons franske - hvordan skal den se ut? Jordbær Oppskrifter 10 25-02-07 20:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no