Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Å skrekk og gru!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-11, 11:04   #1
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Å skrekk og gru!

Jeg byttet til Fedon fra Ketolyse for ca tre uker siden og har gått opp to kilo! :O Vet ikke om jeg klarer å bite tennene sammen og fortsette. Jeg har stått bom fast på ketolysen siden jul, men jeg gikk ihvertfall ikke opp. Blir helt tussete. Jeg har jo enda mye å gå ned, men når virker det som om en kjempevegg kommer rett i fanget mitt. Har slanket meg i halvannet år og ikke hadt store problemer med motivasjonen, men nå må jeg virkelig jobbe med huet mitt.. Huff, det ble sutrete, men jeg ser oppriktig svart på tilværelsen nå.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:40   #2
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: å skrekk og gru!

jeg kjenner ikke så godt til verken ketolyse eller fedon, men sender deg en god klem og ønsker deg lykke til

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:05   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Å skrekk og gru!

Når man går over fra ketogent til ikke-ketogent kosthold skal man vel regne med ca 2 kilo ekstra i vannvekt, så jeg ville ikke fått panikk riktig enda. Gi det litt mer tid og la kroppen få venne seg til det nye regimet. Har du målt deg med målbånd?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:31   #4
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å skrekk og gru!

Nei jeg har ikke målt meg.. Jeg angrer litt på det. Kanskje jeg skulle ebgynne med det. Ihvertfall med tanke på at jeg er blitt mye flinkere til å trene. tenkte også at det kanskje er vann, men jeg fikk liksom angsten lell..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til SKREKK og ADVARSEL! Vibeke-67 Lavkarbo generelt 1 11-01-10 10:08
Skrekk i London janmesi Lavkarbo generelt 1 08-03-06 21:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no