Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tur

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-12, 10:03   #1
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Tur

Vi kjører ofte rundt i Norge,spesielt her på østlandet. Men skulle gjerne hatt noen tips om flotte fottur-ruter, ikke altfor harde og krevende. Det er jo så mye vakker natur rundtom i landet som jeg gjerne skulle ha brukt mer, så tips om overkommelige stier, ruter, steder hadde blitt satt stort pris på, helst her på Østlandet da.

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 13:45   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Tur

Vi er ikke spesielt kjent med turstier rundt omkring - men hvis du skulle være i nærheten av Drammen, kan jeg absolutt anbefale Spiralen og Friluftsmuseet der.
Først kjører dere oppover 10 etasjer i fjellet i spiraler, og så er det flere flotte naturstier som går innover, i forskjellige lengder. Fantastisk utsikt, og innover i skogen finner dere Frisuftsmuseet. Det er mange gamle bygnigner som er demontert andre steder, og satt opp der. På lørdager og søndager er det av og til markeder og salgsboder med hjemmelaget mat og håndarbeid etc.
Hvis du googler Spiralen og Friluftsmuseet i Drammen, finner du både informarsjon og masse bilder

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 10:52   #3
ice_br
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 7
ice_br er på en erverdig vei

Sv: Tur

nå på sommeren er det superfint å dra til Skjærhalden på Hvaler og dra på øyhopping i skjærgården! masse fine og moderate turer i flotte omgivelser

ice_br er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo - my way Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no