Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Sommerutfordringen 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-12, 14:03   #226
Stinepusen
Juniormedlem
 
Stinepusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 17
Stinepusen er på en erverdig vei

Sv: Sommerutfordringen 30+

Her vil jeg også være med

Setter meg som mål å være nede på 108 innen 31 august.

Altså 10 kg ned

__________________


Stinepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf uten svin melk og gluten Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 23:49   #227
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Sommerutfordringen 30+

Hadde veiedag i går, men ingen nedang selv om jeg har kjørt streng diett med ketolyse hele tiden. Ja ja heller ingen oppgang så bedre lykke neste gang. Har sikkert fått muskler etter mye trening

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 13:23   #228
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sommerutfordringen 30+

Fuck, fuck, fuck!!!

Nå har jeg holdt på i straks 4 uker. Den siste uken har ikke føltes "riktig" så etter litt overveiing ble jeg enig med meg selv om å gå på vekten for å sjekke hvor i landet jeg ligger. (Har ikke veid meg på nesten to uker - Egentlig veiedag på mandag)

Hva sa vekten?
Etter to uker sa den 139,5 - Som er 3,5 kg ned
Etter 4 uker sa den 142,6 - Som er OPP igjen de 3,5 kg + 100 gram til...

Jeg trodde helt ærlig jeg skulle dø!

Så nå har jeg satt opp en superstreng diett som består av lite kalorier og lite karbohydrater. Jeg er så drittlei at jeg spyr snart...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:01   #229
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Sommerutfordringen 30+

Klemmer på Stinemor Kan det være at du er sånn i menstruasjonssyklusen at du samler vann i kroppen? Jeg er sånn rett før jeg får mensen. Med en gang mensen kommer raser jeg ned igjen

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 15:01   #230
Daurama
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 128
Daurama er på en erverdig vei

Sv: Sommerutfordringen 30+

Etter en laaang lang "pause" (kan vel strengt tatt ikke kalles pause men mer en kollaps :-/) er jeg klar for skjerpe meg! Det gikk så bra. Ned 30 kg men opp 17 kg på 1 år.. Jeg skjemmes! Men, ny motivasjon og ny giv! Jeg er klar!!!!!

__________________



Delmål 1: -10 kg 1.4.16
Daurama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 18:32   #231
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Klemmer på Stinemor Kan det være at du er sånn i menstruasjonssyklusen at du samler vann i kroppen? Jeg er sånn rett før jeg får mensen. Med en gang mensen kommer raser jeg ned igjen

Det kaaan faktisk være mensen.. Men den har liksom ikke vært så mye å regne med (enda). Ikke kommet skikkelig igang med den siden fødselen. Så jeg kan nesten ikke bero meg på at det er det som er grunnen heller.

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 09:36   #232
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sommerutfordringen 30+

Da var veiedagen her, og intet positivt nytt.

Start: 146,2 kg
9. Juli: 139,5 kg
23. Juli 139,9 kg

Og +0,4 kg i denne utfordringen...

Dvs opp 400g de siste to ukene. Nå skal jeg gå å pine meg selv på sykkelen.

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 23:31   #233
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sommerutfordringen 30+

Hei. Jeg er med på en utfordring privat som heter operasjon julegris 2012. Den går ut på å gå ned 11 kg frem til jul, dvs 0.5 kg i uka. Litt lite, kanskje, men i aller høyeste grad vanskelig nok for meg å oppnå. Jeg har kastet meg på, og har behynt å blogge om dette. Jeg er kjempemotivert og har satt i gang, selv om jeg snart skal 3 uker til syden. Jeg lurer på om noen herfra ønsker å hive seg på? Det er jo ikke en sommerutfordring og det er ikke meningen å kuppe denne tråden, men jeg tenkte altså at gjengen som allerede hadde kastet seg på en utfordring kanskje hadde lyst til å slå følge gjennom høsten?

Hilsen Synsegulla

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 15:41   #234
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sommerutfordringen 30+

velkommen hit Daurama Du klarer det nok igjen

Her går det treigt... fortsatt ikke nede igjen på minstenotering, men jeg går nå ikke oppover.. nå er det tilbake på ost og kalkunskinke i noen uker, får se om det hjelper. Har blitt litt vel mye bær og fløte i det siste.

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 13:17   #235
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Sommerutfordringen 30+

Ok, siden målet om å komme meg på et tosifret tall ble nådd forrige mandag, har jeg grublet meg fram til et nytt mål. Jeg har bestemt meg på å prøve meg på 95kg til 1. september. Jeg vet at det er litt drøyt, men jeg prøver. Ikke så farlig hvis det ikke går. Men jeg håper jo selvfølgelig.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:50   #236
yvonneH
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1
yvonneH er på en erverdig vei

Sv: Sommerutfordringen 30+

Hei

Jeg er ny her inne. I 2011 var mitt første møte med lavkarbo. Var fornøyd å etter å ha gått ned 10 kg var jeg nesten fornøyd. Nå etter 1 år har jeg gått opp alle de kg igjen. Å jeg er IKKE fornøyd!!!! Så jeg vil gjerne henge meg på denne tråden selv om jeg ikke har 30kg som jeg må ned. Men det er ikke langt i fra 30 jeg skal ned......

Dere somn har lagt t blder her er bare råtøffe! Å til stor inspirasjon. Håper jeg greier å være like tøff som dere om litt

yvonneH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 11:10   #237
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Ok, siden målet om å komme meg på et tosifret tall ble nådd forrige mandag, har jeg grublet meg fram til et nytt mål. Jeg har bestemt meg på å prøve meg på 95kg til 1. september. Jeg vet at det er litt drøyt, men jeg prøver. Ikke så farlig hvis det ikke går. Men jeg håper jo selvfølgelig.

Da har det jo blitt 1,8 kilo ned denne uka og jeg har bare 3,1 kg igjen til dette målet er nådd. Regner med at det kommer til å være overkommelig.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:57   #238
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sommerutfordringen 30+

Her går alt på tvers, men jeg har begynt igjen I DAG :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 01:22   #239
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Sommerutfordringen 30+

Jeg er ti kilo over minstenotering nå Så nå må jeg ta meg sammen. Har dere en ny utfordring? En høstutfordring? Eller fortsetter dere bare her?

Veiing i dag 85,1 kg

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 02:05   #240
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg er ti kilo over minstenotering nå Så nå må jeg ta meg sammen. Har dere en ny utfordring? En høstutfordring? Eller fortsetter dere bare her?

Veiing i dag 85,1 kg

Jeg syns egentlig det bare er greit å fortsette. Vi skal jo bare motivere hverandre og skryte litt, og syte litt. Og det er jo ikke tidsbegrenset. Men, vi kan jo høre hva andre synes. Det er jo egentlig bare å lage en ny tråd "Høst/vinter utfordringen 2012" - hihi, så vi har litt mer tid på oss.


Det kan jo egentlig være en grei ting egentlig, en ny utfordring til f. eks nyttår? Eller blir det for langt fram i tid?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 11:04   #241
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jeg syns egentlig det bare er greit å fortsette. Vi skal jo bare motivere hverandre og skryte litt, og syte litt. Og det er jo ikke tidsbegrenset. Men, vi kan jo høre hva andre synes. Det er jo egentlig bare å lage en ny tråd "Høst/vinter utfordringen 2012" - hihi, så vi har litt mer tid på oss.


Det kan jo egentlig være en grei ting egentlig, en ny utfordring til f. eks nyttår? Eller blir det for langt fram i tid?

Jeg personlig har et mål om å få på meg dongerishortsen min til jeg skal reise på ferie til latinamerika 5. desember! Men alle kan jo lage sine egne mål i en høst/vinterutfordring Tipper det er 8-10 kg til shortsen passer.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no