Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-13, 13:37   #901
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ble positivt overrasket over nyheten om en fiskeburger med kun 1 g karbohydrat pr 100 g og 80% fisk. Grove fiskeburgere fra Lofoten. men hvor selges disse? Noen som har testa de ennå? Er de gode?http://www.vektklubb.no/artikkel/mat...urger-20208214 jeg fant svaret selv på hvor å kjøpe de. Omtrent over alt unntatt rema og rimi. http://www.lofotprodukt.no/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 18:34   #902
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg kommer ikke inn på alle jouranlene som jeg leser, får beskjed av Google Chrome at siden som jeg ønsker å åpne har virus Å vis jeg ønsker å gå videre på siden vil jeg skade mine passord. Opplever dere dette

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 19:05   #903
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Jeg kommer ikke inn på alle jouranlene som jeg leser, får beskjed av Google Chrome at siden som jeg ønsker å åpne har virus Å vis jeg ønsker å gå videre på siden vil jeg skade mine passord. Opplever dere dette

Kan du sende meg lenker til noen? Det bruker ofte å være blinkende gif-bilder som er hotlinket fra andre nettsteder som utløser advarslen.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 18:08   #904
morgodhjerta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 3
morgodhjerta er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei!
Jeg er helt ny her og prøver meg med ett spørsmål jeg ikke finner svar på fra tidligere. Jeg har vært i ketose i 5 dager, bruker urinsticks kjøpt på apoteket som måler både ketoner og glucose. I dag slo det også ut på glucose i urinen min. Ble litt skremt, hva betyr det, er dette normalt?
Formen er moderat, småvondt i hodet, slapp og giddesløs ellers tipp topp

morgodhjerta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 20:57   #905
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av morgodhjerta, her.

Hei!
Jeg er helt ny her og prøver meg med ett spørsmål jeg ikke finner svar på fra tidligere. Jeg har vært i ketose i 5 dager, bruker urinsticks kjøpt på apoteket som måler både ketoner og glucose. I dag slo det også ut på glucose i urinen min. Ble litt skremt, hva betyr det, er dette normalt?
Formen er moderat, småvondt i hodet, slapp og giddesløs ellers tipp topp

Hvor mye slo det ut på ketoner?
Du skal jo ikke ha sukker i urinen, og i hvert fall ikke på ketolyse, men om det var mye ketoner, kan stiksen bli forvirret og slå ut på begge deler som en slags "falsk" positiv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:32   #906
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei

Eg lurer på kva bok eg bør kjøpe for å få gode oppskrifter og nokon gode råd? Kostholdet mitt er LCHF med under 20g karbohydrater per dag. Har holdt på i snart 2 uker.
Lurer og på om bøkene til Dahlberg inneholder oppskrifter med ingredienser som er lett å få tak i på vanlige dagligvarehandler. Bor på landet og har derfor ikkje tilgang til butikker av alle slag.

Skal ned 10-14 kg

MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 20:56   #907
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Hei

Eg lurer på kva bok eg bør kjøpe for å få gode oppskrifter og nokon gode råd? Kostholdet mitt er LCHF med under 20g karbohydrater per dag. Har holdt på i snart 2 uker.
Lurer og på om bøkene til Dahlberg inneholder oppskrifter med ingredienser som er lett å få tak i på vanlige dagligvarehandler. Bor på landet og har derfor ikkje tilgang til butikker av alle slag.

Skal ned 10-14 kg

Nå vet ikke jeg helt hvordan oppskriftene til Dahlberg er, men du klarer deg fint med det du kan finne i vanlige dagligvarebutikker på lavkarbo. Om du vil ha tak i andre ting som f.eks mandelmel, så kan mye slikt bestilles på nettet.

Dahlberg sine bøker skal være bra ellers har du jo Ketolyseboka til Andersen, Kostdoktorn - Eenfeldt sin Matrevolusjonen er også bra. Det er lurt og lese seg opp ja, så du forstår hva som faktisk foregår i denne prosessen. Ellers er det jo mange nydelig oppskrifter her inne på forumet med helt vanlige ingredienser.

Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 14:01   #908
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei er helt ny her inne og har et spørsmål jeg lurer på?? Står her hjemme og lager pølse av sau og vet ikke hvor mye karbohydrater det blir i den pr 100 gram noen som kan hjelpe meg med det??

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 14:15   #909
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bonde, her.

Hei er helt ny her inne og har et spørsmål jeg lurer på?? Står her hjemme og lager pølse av sau og vet ikke hvor mye karbohydrater det blir i den pr 100 gram noen som kan hjelpe meg med det??

Da må du nesten fortelle oss hva ingrediensene er. Sauekjøtt i seg selv (i likhet med alt annet rent kjøtt) inneholder ikke karbohydrater.
Ellers er matvaretabellen.no en nyttig side.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 15:33   #910
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

hei igjen, ja det er kun brukt sauekjøtt som vi har slaktet selv..har salt og litt nellik, ingefær og pepper i..

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 15:44   #911
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bonde, her.

hei igjen, ja det er kun brukt sauekjøtt som vi har slaktet selv..har salt og litt nellik, ingefær og pepper i..

Da er det så og si null karbohydrater i. Høres fantastisk godt ut, forresten!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 16:00   #912
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ble positivt overrasket over nyheten om en fiskeburger med kun 1 g karbohydrat pr 100 g og 80% fisk. Grove fiskeburgere fra Lofoten. men hvor selges disse? Noen som har testa de ennå? Er de gode?http://www.vektklubb.no/artikkel/mat...urger-20208214 jeg fant svaret selv på hvor å kjøpe de. Omtrent over alt unntatt rema og rimi. http://www.lofotprodukt.no/

Ser dette er et gammelt innlegg, men spør for det. Finnes ikke disse burgerne lenger? Kan ikke finne noen på sidene til Lofoten med bare 1 gr pr100 gram

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 14:36   #913
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei
Smile

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

heisan. er for tiden veldig matlei og spiser lite grønnsaker..kan jeg kjøpe supermat og få meg de næringsstoffene som man får fra gr.saker gjennom den?? og er det nødvendig med vitamintilsjudd hvis man spiser supermat??

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 21:56   #914
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Ser dette er et gammelt innlegg, men spør for det. Finnes ikke disse burgerne lenger? Kan ikke finne noen på sidene til Lofoten med bare 1 gr pr100 gram

Jeg så de med 80% fisk sist jeg var på mega trodde jeg, men husker ikke om karboinnholdet stemte, men det er samme pakke det har vært lenge.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 22:32   #915
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Hei

Eg lurer på kva bok eg bør kjøpe for å få gode oppskrifter og nokon gode råd? Kostholdet mitt er LCHF med under 20g karbohydrater per dag. Har holdt på i snart 2 uker.
Lurer og på om bøkene til Dahlberg inneholder oppskrifter med ingredienser som er lett å få tak i på vanlige dagligvarehandler. Bor på landet og har derfor ikkje tilgang til butikker av alle slag.

Skal ned 10-14 kg

Dahlberg? Blander du ikke Sofie Hexeberg og Annika Dahlqvist nå? Hexeberg har oppskrifter med vanlige ingredienser du finner på Rema i alle fall. Det tror jeg Dahlqvist har også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 19:21   #916
Y84
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2013
Innlegg: 2
Y84 er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg har gått på lavkarbo i noen mnd nå. Går veldig sakte ned. Jeg liker å trene men de siste ukene har jeg fått sinnsykt vondt å trene, prker ikke det samme på trening mer. Men det som er utrolig kjedelig er at jeg har ikke ner energi. Jeg hørte at skulle ma. Ned de sisre kiloene skulle man også telle kcal også. Hva gjør jeg galt? Jeg elsker lavkarbo maten, men orker ikke være helt tappet for energi. Skal jeg slutte å telle kcal, men vil jeg ikke legge på meg igjenn da?? Hjelp
Endre Rapporter

Y84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 20:35   #917
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

heisan noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mye karbohydrater det er i frost krekling??

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 23:14   #918
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Finner det ikke noe sted, men mener å huske å ha sett at det er ca 3.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 23:24   #919
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bonde, her.

heisan noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mye karbohydrater det er i frost krekling??

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...ost/sku-168402

I alkohol måles sukkerinnholdet pr. liter. I frost krekling er det 175g pr liter.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 00:24   #920
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...ost/sku-168402

I alkohol måles sukkerinnholdet pr. liter. I frost krekling er det 175g pr liter.

Der ser du hvor lite jeg kan om alkohol. Trodde frost var dårlig norsk for frossen, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 00:38   #921
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Der ser du hvor lite jeg kan om alkohol. Trodde frost var dårlig norsk for frossen, jeg!

Frost er såååå gøtt... Liker best den med solbær.... Men full av sukker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 10:25   #922
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Litt fortvilt her jeg sitter..har levd på lavkarbo siden sommeren 2013 og synes det er helt greit. gikk ned noen få kilo i begynnelsen , men nå begynner vekta å gå andre veien. Holder meg til underkant av 20 karbo om dagen og spiser som regel 2 til tre måltider om dagen. Trimmer og holder meg i aktivitet , så hva gjør jeg galt??

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 13:15   #923
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ikke godt å si. Hvor ligger du på BMI skalaen, og hva spiser du egentlig?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 14:30   #924
bonde
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 7
bonde er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

til frokost blir det mest eggeomelett med salami og jarlsbergost eller en cottage cheese med to ss rømme, soyaflokker og kanel og sukrin. Middag går i laks og blomkålmos, kylling rent kjøtt osv.. blir jeg sugen på noe om kvelden skjærer jeg opp osteskiver som jeg spiser ilag med salami

bonde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 20:11   #925
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ser du spiser mye meieriprodukter som ost, rømme, CC. Mange opplever slike produkter som showstoppere. Hvis du har en BMI over 25 og ikke går ned på dagens kosthold ville jeg ha kuttet ut melkeproduktene for en periode og sett om det har ønsket effekt. Spis heller mer kjøtt, fisk, egg og grønnsaker. Og nok fett selvsagt, men ikke fra meieriprodukter (unntatt smør, det pleier å gå greit).

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 05-01-12 00:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 22:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 23:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no