Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-10, 14:29   #1
Tøsa!
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 101
Tøsa! er ny på veien

Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Kommer jeg til å legge på meg eller kommer vekta bare til å stå stille?
Det er UMULIG å spise lavkarbo på et sykehus...
De har jo bare brødskive og poteter jo

__________________



Tøsa! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:42   #2
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Det går jo an å spørre pent om de har noe alternativt (fortell dem at du blir dårlig i magen av mye karbo). I værste fall så går du kanskje litt opp igjen på høykarbo (som jeg regner med at det skulle stå i overskriften), men da er det jo bare å begynne på'n igjen når du er ute derfra.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:13   #3
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Er du alergisk for noe spesielt tar de hensyn til det. Så da skulle det vel ikke være vanskelig å lavcarbo på et sykehus.
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:39   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Er du alergisk for noe spesielt tar de hensyn til det. Så da skulle det vel ikke være vanskelig å lavcarbo på et sykehus.
Mvh Grovsnus

Tja, riksen fikk ikke til de det. Jeg ba om ketogen kost og fikk mat uten protein og fett og bare salat og masse brød. Og de burde i aller høyeste grad vite hva ketogen kost er..

Jeg klarer ikke bare å bli mett på sykehusmat minus potet og brød.. Ofte er middagene farsemat.

Man kan være heldig og få riktig og god mat, jeg har ikke fått det og endt opp i en megastor psykisk sprekk( dvs sammenbrudd og ender i sjokoladehylla og fråtser i sjokolade). For å si det sånn, jeg har vært inn og ut av sykehus med minstejenta i snart 4 år og hver gang går det skeis, begynner å lure på om jeg er et svakt menneske?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:42   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Har nettopp vært innlagt på sykehuset i 4 dager. Jeg kunne av og til velge suppe istedet for brødskiver. Resultatet av endel brødskiver var ikke vektoppgang, men mye luft i magen!! Holdt den stakkars romkompisen min våken store deler av natta grunnet fjerting og snorking.. Jeg begynner alltid snorke når jeg spiser høykarb..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:48   #6
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Det er vanskelig på sykehus, men siden du først er innlagt er det kanskje andre ting som er viktigere enn om det blir en liten oppgang på vekta. Velg mest av det du tåler best.
Av en pussig grunn får alle på sykehus druer og sjokolade av sine besøkende? Om noen vil gjeste deg kan du kanskje be om noe som er bedre for deg?

Ønsker lykke til og god bedring!

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 18:56   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Ta med eget brød og bare spise pålegget du får servert? Be om ekstra grønnsaker til middagen? Jeg også blir så fisfull og rar i kroppen av høykarbomat
Ei uke går uansett fint - du har som andre sier viktigere ting å konsentrere deg om - bare hold deg unna det verste maten og prøv å planlegg hva du evt kan ta med selv. Ei uke går fort - ønsker deg lykke til ihvertfall!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 19:06   #8
Tøsa!
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 101
Tøsa! er ny på veien

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Hadde det vært jeg som var pasienten så hadde jeg nok spurt, men får meg ikke til å kreve noe spesialkost når jeg er pårørende Er med min sønn.

__________________



Tøsa! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 19:10   #9
Tøsa!
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 101
Tøsa! er ny på veien

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Det går sikkert bra. Fire skiver grovbrød for dagen og ikke noe karber utenom det.
Det blir da lavkarbo da? Blir vel sånn ca rundt 50 karbs....

__________________



Tøsa! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 19:53   #10
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hva skjer hvis jeg tar ei uke på lavkalori nå?

Man kan jo bestille mat vel? Eller kjøpe noe nede i cafeen? Da jeg lå på sykehus bestilte jeg pizza fra Dolly.... ;D Gikk riktignok ikke på lavkarbo da men hihi

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skjer hvis man spiser salte nøtter og drikker kaffe? Tindra Spørsmål og svar 8 21-04-09 08:53
Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut? Monajenten Ketolysekuren 5 26-01-09 20:36
Hva skjer hvis ... hildabakk Spis deg ned i vekt med Skaldeman 13 02-06-07 01:04
Lav GI vs lavkalori Trolljenta Lavkarbo generelt 1 26-05-06 12:08
Hva skjer hvis man ikke spiser noe? Drømmepie Spørsmål og svar 6 09-10-05 16:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no