Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Noen som kan hjelpe og lage denne oppskriften lavkarbo?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-13, 22:47   #1
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Noen som kan hjelpe og lage denne oppskriften lavkarbo?

Og da tenker jeg spesielt på hva jeg skal bruke som søtning, resten gav seg litt selv
Den så hvertfall nydelig god ut!

http://www.bursdagskaker.com/2012/09...ss_10.html?m=0

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 23:17   #2
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe og lage denne oppskriften lavkarbo?

Du har denne oppskriften på forumet

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 00:10   #3
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe og lage denne oppskriften lavkarbo?

Bytt ut melis med sukrinmelis - men bruk gjerne litt ekstra, siden det ikke er like søtt som melis.
Bytt ut vaniljesukker med vaniljepulver.
Bruk sukkerfri sjokolde (finnes søtet med stevia eller tagatesse på helsekost. Styr unna de med maltitol. Siden den skal smelte anbefaler jeg den med stevia)

Sukkeret ville jeg ha byttet ut med en blanding av ymse søtninger: sukrin, sukrin+, tagatesse. Det pleier å bli en vellykket blanding her i gården. Men du må smake til. Sukrin er jo 70-80% så søtt som sukker, tagatesse dobbelt så søtt, og sukrin+...enda mer tror jeg.

Beklager om dette ble litt unøyaktig. Man må bare prøve seg fram.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 01:32   #4
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe og lage denne oppskriften lavkarbo?

Her er oppskrift på supergod suksessterte

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Minske karbohydratene i denne oppskriften? Bakasura Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 26-09-12 02:26
Noen som har prøvd denne oppskriften på peppermyntekonfekt? Yrla Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 29-12-11 22:38
Jeg bare MÅ dele denne oppskriften med dere! (rundstykker) Tøsa! Dr Lindbergs 3 01-04-11 10:28
Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig? marjusen Ketolysekuren 8 28-08-10 19:29
Kan dere se på denne oppskriften? Sense Ketolysekuren 16 12-06-08 01:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no