Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-08, 12:46   #1
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei
Talking

Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Nå har jeg bestemt meg for å prøve meg på ketolyse istedenfor south beach. Ketolyse har et litt større støttesystem og har vitaminer og slikt, så tror det er større sjangs for å klare det. Er en jente på 22 som har gått ned 17 kg for ca 2 år siden. Grunnen til at jeg gikk opp var at jeg flyttet hjemmefra, og aldri spiste noe sunt. Gikk opp nesten 30kg på et halvt år! Nå vil jeg ned til ca 60kg.

Har bestilt startpakken på ketolyse.no + en slik bakemiks, da jeg er veldig gla i alle slags brødvarer, og tror det etterhvert vil hjelpe meg å klare dette. Regner med jeg får pakken i løpet av uken,og vil starte kuren opp mot helgen,da jeg kanskje blir litt dårlig de første dagene? Tror også det er lurt å ha lest gjennom boka før jeg starter?

Tenker å starte om en uke, fredag 31. oktober. Noen flere som skal starte nå?

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 12:48   #2
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på ketolyse, starte rundt 1 november. Noen flere?

Gikk forresten ned med trening og sunt kosthold, ikke med noen kur eller diett.

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:51   #3
Lines
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 26
Lines er på en erverdig vei

Sv: Ny på ketolyse, starte rundt 1 november. Noen flere?

Hei! jeg er også helt ny her, bestilte meg ketolyse pakken igår! Gleder meg til å få den og å starte opp. Har akkurat lest litt i tråden om (planlagta)sprekker i kuren. Ikke noe jeg planlegger men er ikke til å unngå i førjulstider, div. bursdager osv. Godt å lese at det ikke rr helt krise om man tar seg en kveld med middag ute/øl/vin osv. Jeg tar tilskudd av fett iform av Udos Choice. Vet noen av dere hvordan dette er i forhold til Ketolyse kuren? Og har forstått ut ifra å lese endel innlegg her inne at det er bedre med seterrømme/kremfløte osv. istedet for magrere varianter?Pga av fettmengden man skal opp i eller? Og er det en tråd her inne som handler om hva en typisk dag på ketolysekuren inneholder?

Lines er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 13:01   #4
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på ketolyse, starte rundt 1 november. Noen flere?

Ja enig, det hadde vært fint, et sted hvor man skriver hva som er bedre enn andre ting f.eks. Er litt vanskelig å omstille seg fra "slanke tenking" til ketolyse tenking

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 13:53   #5
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Ny på ketolyse, starte rundt 1 november. Noen flere?

Alt det grunnleggende står i boken. Anbefaler absolutt å ha lest den, minst en gang, før man starter!

Nei, det er ikke lurt med sprekker på ketolysekuren, så det må være en misforståelse. En sprekk ødelegger mer på denne kuren enn på vanlige slankekurer, fordi forbrenningen "stilles om til et annet drivstoff" med ketolyse. Du ødelegger altså for flere dager hvis du tar en vanlig kveld ute på byen. Kroppen din liker det ikke. Og for hver gang du sprekker blir det vanskeligere å komme tilbake i ketosen.

Men det er ikke så vanskelig å velge annerledes på restaurant, så man kan fortsatt gå ut: Spis f.eks. biff (uten poteter eller saus, men med smør/rømme), brokkoli/blomkål og drikk moderate mengder lavkarboøl/vin.

Jada, det er mer fett på denne kuren. Styr unna light-/lett-varianter av forskjellige produkter, de inneholder som regel mer karbohydrater.
Og ja, Udos choice er nok bra.

Det er mange her med blogger/journaler som viser typiske dager. Men det er nok lurt å ta utgangspunkt i Torkils bok først og lage deres eget opplegg. Hvis dere likevel vil kikke på en typisk ketolyseblogg kan dere f.eks. se på Fungirls matblogg:
http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=...categoryid=547

Håper dere vil trives og få gode resultater på ketolysekuren. Men les boka, det er den som er grunnmuren. Forumet er et nyttig supplement!


PS. Og nå skal jeg, som sliter på et forferdelig langt platå, jammen gå og få tilbake boka som jeg har lånt bort … Og lese den en gang til!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:22   #6
Bæremæ
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 38
Bæremæ er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

begynte for ca 3 uker siden og har gått ned 5 kg ca siden da, helt super kur
jeg ble ikke dårlig i første dagene, men det varierer nok fra person til person...
Når det gjelder å skjeie ut så er det vel forskjellig fra person til person hvor mye dem tåler før dem detter ut av ketose. Jeg f.eks hadde meg en kveld ute på byen og datt ikke ut av ketose,mens ei jeg kjennte drakk et glass cola å datt ut

og JA, les boka, ellers er det bortkastet

Bæremæ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:16   #7
Lines
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 26
Lines er på en erverdig vei
Talking

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Takk for tilbakemeldinger! jeg skal absolutt lese boka, har kjøpt hele start pakka og venter ivirg på posten
Har heller ikke planlagt å sprekke, men jeg personlig syns tanken på å gjennomføre dette blir mye lettere av å vite at ikke alt er ødelagt om jeg tar meg en kveld ute på byen. Prøver å forberede meg så godt jeg kan til jeg får boka i hus

Lines er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:47   #8
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Eg begynte for en uke siden og er super fornøyd så langt! Ikke litt så vanskelig å holde seg til som eg trodde. Litt problematisk da vi skulle sette oss ned med en film på lørdagskvelden, men eg klarte det! Lagde dipp og haka grønsaker så gikk det litt betre. Vi får bare prøve å hjelpe hverandre og motivere hverandre så godt vi kan så klarer vi å nå målet vårt alle sammen!

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:22   #9
appelsiner
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Gol
Innlegg: 14
appelsiner er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

hei!!
jeg er også ny her og begynte denne uken, ikke helt sikker på om jeg gjør det riktig, men prøver..
er selv 23 og vil ned 10-15 kg.. synes jeg har prøvd alle slankekurer, noen med suksess... men har hørt dette virkelig er effektivt..
synes det er rart og kunne spise så mye fet mat, motsatt fra alt annet..

vi får hjelpe hverandre og gi itt tips på oppskrifter osv.

lykke til!!

appelsiner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 11:50   #10
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Men en ting som er litt vanskelig. Jeg skal på julebord (som sikkert alle andre skal?), hva skal jeg spise der? Jeg spiser egentlig ikke kjøtt, så har jo alltid levd på tilbehøret til hovedretten. Driver å leser boka nå og prøver å sette meg inn i stoffet, derfor skal jeg ikke "begynne" før mandag. for jeg vil ha all info inne før jeg begynner. Men hvordan skal jeg gjøre det på julebord? Ift mat og drikke?

(Er ikke den typen som er ute og drikker, så sånn sett hadde det jo vært koselig å gjort det på julebordet, men regner med det kommer til å ødelegge alt, og det er det jo ikke verdt! På julebordet har jeg starta på ketolyse kuren for ca 5-6 uker)

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 21:17   #11
studinnen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
studinnen er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Jeg er også ny her, begynte i dag.
Er faktisk veldig lik det Ella-A beskrev, trodde nesten du snakket om meg et sekund der. Gikk ned ca 20 kg for et 5 år tilbake. Holdt meg veldig stabil helt til ca 1 1/2 år siden, da ble det lite trening, masse tvtitting og godiskvelder i sofaen. arg
Gikk ned med fedon, trening og lite karbs, kjørte mitt eget løp mer eller mindre. Kjøpte ikke noe bok, bare leste på nett og unngikk potet, pasta, ris, brød.

nå nærmer jeg meg 80 tallet med stormskritt og lovte meg selv og ikke havne over den streken, så nå kom motivasjonen fram da jeg kom over denne dietten gleder meg. jeg tror det blir kjempe bra. jeg vil ned 10kg, de 5kg etter det, er bare en bonus
så da har startskuddet gått, prøvde stix i stad og den var ikke hvit. men midt i mellom på skalaen allerede
jeg kommer sikker til å mase hull i hode på de som er garvet i gamet her inne, så jeg bare beklager før alvoret begynner
snart er det helg. nyt den!!

studinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 22:14   #12
Gåte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 1
Gåte er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Hei. Jeg slenger meg på. Har tatt av 20 kg på ketolyse i år (fra mars måned). Under 100 kg, ENDELIG, wohooo! MEN karboene tok meg til slutt, så jeg må rett og slett begynne igjen med kuren. Aldri mer over 100 kg!

Så i morgen begynner jeg. 15 kg til klarer jeg glatt og er dermed nede i 80 kg. Om motivasjonen holder

Gåte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:30   #13
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

Men en ting som er litt vanskelig. Jeg skal på julebord (som sikkert alle andre skal?), hva skal jeg spise der? Jeg spiser egentlig ikke kjøtt, så har jo alltid levd på tilbehøret til hovedretten. Driver å leser boka nå og prøver å sette meg inn i stoffet, derfor skal jeg ikke "begynne" før mandag. for jeg vil ha all info inne før jeg begynner. Men hvordan skal jeg gjøre det på julebord? Ift mat og drikke?

(Er ikke den typen som er ute og drikker, så sånn sett hadde det jo vært koselig å gjort det på julebordet, men regner med det kommer til å ødelegge alt, og det er det jo ikke verdt! På julebordet har jeg starta på ketolyse kuren for ca 5-6 uker)

Om du er heldig så er det ikke bare tallerkenrett, men sånn at en forsyner seg selv og da er det jo mye en kan spise. Og så slipper en dårlig samvittighet for at en spiser fet mat. Gleder meg til julebordene jeg. Og så sjekker du i boka hva du kan drikke, brennevin går stort sett bra og vanlig rødvin har heller ikke mye karbo. Bare pass på; mange tåler alkohol mye dårligere når de er i ketose. Har oppdaget det selv. Kos dere på matkur.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 15:20   #14
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Så bra det er flere som skal starte! Jeg har hatt så mye som har skjedd, så jeg skal handle alt inn imorgen, og starte på tirsdag (jobber fra kl 14 til 23.30 imorgen så kan ikke starte på en slik dag,når jeg ikke har matvarer hjemme idag.. :/)

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 15:30   #15
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

går brennevin bra? på ketolyse?

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 15:39   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Joa, det går "bra". Du går ikke ut av ketose pga. av alkoholen, men fettforbrenninga settes på vent til alkoholen er ute av kroppen.
Du må blande med lightbrus.
Man tåler alkohol dårligere når man er i ketose
Torkil skriver i boka at ikke alkohol bør nytes de første 4 ukene...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 19:45   #17
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Det skal gå bra, for jeg tenkte jo bare på julebordet, som ikke er før midt i desember Og jeg er ikke noe stordrikker, har vært "ute" to ganger dette året, for å si det sånn

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 13:40   #18
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Heisann! Får jeg slenge meg på her hos dere?

Jeg startet på Ketolysekuren i dag jeg! Har bestilt boken og venter spent på å få den i posten, men hadde i tolmodighet til å vente til den kommer med å starte, så nå er jeg inne og smugkikker på hva andre på kuren spiser og holder meg til det så lenge.

Selv bærer jeg på 40kg for mye, og håper å få kvitta meg med så mye som mulig så fort som mulig. Jeg har pcos, og har fått streng beskjed av legen at jeg må ned i vekt. Har prøvd uttallige kurer før, men nå ser det ut som om det er håp for meg også!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 13:47   #19
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Jeg vil bare ønske alle velkommen inn hit. Jeg er ingen garvet ketolyser, men har holdt på i snart 6 uker.

Og ja, jeg tåler alkohol mye dårligere....hehe..men sprit blandet med cola zero og is var godt!

Neste planlagte fest er 15 nov, da skal vi ha høstfest her hjemme.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 23:12   #20
Nybegynneren
Juniormedlem
 
Nybegynneren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 20
Nybegynneren er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Heisann

Jeg vil også være med her. Som nicket mitt sier så er jeg "nybegynner" Dvs jeg har slanket meg mange ganger før, både med GR og legemidler, men etter å ha gått ned mange kilo har det sneket seg på enda flere i årenes løp
Jeg bestilte full pakke fra nettbutikken til Torkil og venter i spenning på boken og alt det andre. Må medgi at jeg har begynt forsiktig i dag, håper jeg klarer meg til boka kommer...

Jeg har lest mye på nettet de siste dagene, og jeg ser at det er mye inspirasjon å hente jeg kommer til å være flittig bruker og håper på masse støtte fra andre "medketolysere" etterhvert

Nybegynneren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketosekuren. Start 5 november 2008. Ny start 9 november 2009. Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:26   #21
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

helt fersk jeg også, begynnte i går.
Føler meg litt forvirret enda, men prøver å lese så godt jeg kan.
26 år å begynnte å legge på meg etter mitt første barn.
har fått diagnosen PCO så jeg må ned for å få til å bli mamma igjenn.
Så jeg er supermotivert i vertfal.

Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 12:03   #22
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

helt fersk jeg også, begynnte i går.
Føler meg litt forvirret enda, men prøver å lese så godt jeg kan.
26 år å begynnte å legge på meg etter mitt første barn.
har fått diagnosen PCO så jeg må ned for å få til å bli mamma igjenn.
Så jeg er supermotivert i vertfal.

Litt i samme båt vi da, Myrull. Jeg fikk også konstantert PCOS i år, i sommer faktisk, og det kom litt som et slag i trynet at det kan være vanskelig for meg å få barn om jeg ønsker det. Så selvom jeg bare er 20, og ikke ønsker barn riktig enda fikk jeg beskjed om at jeg måtte ned i vekt. Fort. 40kg er mye å ta av, så forhåpentligvis har jeg klart det før babyønsket tar helt over meg. Hater denne PCOS'en altså, men jeg skal pokkern meg vise dem at jeg skal få det til!
Masse lykke til med nedgangen din også, skal bli moro å følge med på alle og se hvordan det går! Gøy at vi har startet sånn ca samtidig alle mann her inne på tråden

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:29   #23
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Så moro at du også er fra trøndelag pjusket

er det noen av dere som sliter med svimmelhet og at dere kanskje blir litt krass? snappet mot kjæresten i hele dag, og er liksom litt sulten på en måte,men vet ikke om det er for jeg vil ha brød. Er jo brødoman deluxe! Ikke noe problem å spise brød til alle måltid en dag nei..

Har jo bare min første dag idag..

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:44   #24
Ojala
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 19
Ojala er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Henger meg på her jeg og... Helt ny i gamet (3.uke) , og merker foreløpig stor forskjell på energi, men ingen på vekt dessverre... Får håpe det kommer etterhvert! Hadde bare lyst til å ønske alle sammen lykke til!! Sammen skal vi nå målene våre!!! Stå på!!

Ojala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Utforsker" (hva er det ultimale for meg??) Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 14:24   #25
gutiina
Nytt Medlem
 
gutiina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1
gutiina er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Jeg starter sånn skikkelig i morra, men er sånn halvveis i dag
Målet er å ta av seg 30 kg, så vi får se hvordan det går..
Akkurat NÅ driver jeg og lager meg en stor bolle med kyllingsalat som jeg skal spise av gjennom dagen.. Naaajs

Ønsker alle andre nye her inne, og meg selv lykke til.
Skal bli spennende det her altså!!!


gutiina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Første råd når du starter på ny diett, Ketolyse/Atkins/skaldeman, osv Distrea Lavkarbo generelt 6 21-08-08 17:10
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 09:48
Nybegynner i ketolyse, hvordan starter jeg? kristindama Ketolysekuren 4 02-01-08 16:39
Noen som har tips til induksjonsplan? Starter 04/06/07 Icerus Induksjonen 5 31-05-07 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no