Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg har så lyst på fårikål!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-08, 16:25   #1
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei
Question

Jeg har så lyst på fårikål!

Hmm....
Hode kål har jo høy karbsinnhold - 5,2 pr 100 gram.
100 gram koktkål ser jeg for meg som veldig lite, ikke sant?

Men ser at det også i matvaretabellen stå 2,6 i kostfiber, mener å ha lest noe her innom at kostfiber kan trekkes fra ?

Prøver å høre litt med dere om det er så, eller om jeg er på bærtur

Hadde vært så deilig å lagt seg fårikål til middag i morra ja
Kjenner lukta fra nabohuset her nå og det piper og skriker i magen

.kokopeli.

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:31   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: SÅ lyst på FÅRIKÅL! :-(

Kostfiber er allerede trukket fra.
Spis heller mere kjøtt og litt kål

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:32   #3
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: SÅ lyst på FÅRIKÅL! :-(

Signerer Gerd Og kokt blomkål i stedet for poteter
Ikke noe problem

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:12   #4
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Eg har også lyst på

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 07:55   #5
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Helt ærlig!!!

Når det gjelder grønnsaker så står jeg ikke å veier.
Jeg hadde fårikål 3 dager på rappen og spiste akkurat det jeg ønsker og gikk ned, uka etter(forrige uke) som jeg ble mer nøye igjen gikk jeg opp.
Spis fårikål, skulle du gå over grensen er dette pga grønnsaker for en dag..........husk å ikke bli så opphengt i grammene at man ikke kan nyte verden.....og maten

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:36   #6
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Hehe sant det - man må jo kunne nyte litt også selv om man er på et sunnere-livstil valg.

Jeg hadde fårikål i går - og det var helt herlig
Men jeg veide opp kålet for å se hvor mye det ca var, tok nok litt mer enn 100 gram men var veldig fornøyd med mengden av kål jeg fikk og forskynte meg rikelig av kjøttet.

Etter på dro jeg på skauen for å klyve ved og hadde i tillegg jobba ute hele dagen med å demontere store jernstillase rund huset. Så for å si det sånn tror jeg at jeg fikk nok trim for å brenne bort "kålen"(jeg vet det ikke er helt snakk om å brenne bort karbo på den måten da) hihi..

Det var i hvertfall snadder

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:41   #7
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av kokopeli, her.

Hehe sant det - man må jo kunne nyte litt også selv om man er på et sunnere-livstil valg.

Jeg hadde fårikål i går - og det var helt herlig
Men jeg veide opp kålet for å se hvor mye det ca var, tok nok litt mer enn 100 gram men var veldig fornøyd med mengden av kål jeg fikk og forskynte meg rikelig av kjøttet.

Etter på dro jeg på skauen for å klyve ved og hadde i tillegg jobba ute hele dagen med å demontere store jernstillase rund huset. Så for å si det sånn tror jeg at jeg fikk nok trim for å brenne bort "kålen"(jeg vet det ikke er helt snakk om å brenne bort karbo på den måten da) hihi..

Det var i hvertfall snadder

Denne måten har jeg mer sansen for, fårikål er gjerne bare en gang i året, den skal NYTES......
Og man går IKKE opp 12 kilo av 100 g for mye kål en dag, hehe!

Det blir litt som julaften, da er det ribbe, surkål, poteter og riskrem okke som.
Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av, det er det mellom nyttår og jul som er synderen.......men ikke pga litt mye kål en dag.
Hehe, prøvd å skrive dette på en humoristisk måte, men når jeg leser igjennom høres det ut som det værste hurpe-innlegget, haha!
Lar det stå jeg, thihi, føler meg litt hurpe i dag, godt det også

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:53   #8
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Synes du svarte bra jeg

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:46   #9
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Hehe, prøvd å skrive dette på en humoristisk måte, men når jeg leser igjennom høres det ut som det værste hurpe-innlegget, haha!
Lar det stå jeg, thihi, føler meg litt hurpe i dag, godt det også

hehe no hard feelings - følte det ikke noe negativt måten du skrev på

Men grunnen til at jeg er så forsiktig nå - er fordi jeg drasser på en del kilo for mye og har alltid vært overvektig. Prøvd så mye forskjellig slanke(pine)metoder som har gitt lite utslag, og nå med ketolyse så har jeg kvitta meg med 9,6 kilo på 3 uker -som føles helt fantastisk!!

Derfor blir jeg kanskje litt overforsiktig og redd for å ødelegge for ketosen enda i hvertfall (selv om jeg enda drømmer fælt om en stor kebabmiddag med masse pommes og kjøtt og som en gang skal være grunnen til at jeg sprekker hihi).

Men fårikål var nesten bedre enn den kebabmiddagen jeg drømmer om

Ha en strålende dag alle lesere !

.kokopeli.

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:04   #10
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Tja.. blei ikke kjøpt noe forikålkjøtt igår. Istedet havnet ei oksestek i kjøla. Må vel først fortære denne før man går løs på lammekjøtt.
Så til helga ska man ikke se bortfra at man fyller opp kjelen med forikålkjøtt

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:02   #11
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Laget meg fårikål i forgårs. Eller rettere sagt fårmedkål. Kokte kjøttet først og la oppi 200 g kål mot slutten. Liker ikke ihjelkokt kål. Salte, pepre masse. Deilig! Selv uten poteter til! Det blir tross alt bare 10 karber og det er det vel verdt. Ketosen tok ikke skade av det!

  Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:17   #12
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

hmm jeg spiste fårrikål idag uten å tenke på hvor mye karbs det er i kålen... MEN, det gidder jeg ikke å bry meg så mye om heller, GRØNNSAKER er GRØNNSAKER, det er mitt motto ;P Den dagen jeg har dårlig samvittighet pga at jeg spiser grønnsaker er jeg ikke mye frisk :P
Pluss, stixsen er enda rosa (med mindre utslaget viser om noen dager.. har ikke helt forstått det der enda.)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:35   #13
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

hmm jeg spiste fårrikål idag uten å tenke på hvor mye karbs det er i kålen... MEN, det gidder jeg ikke å bry meg så mye om heller, GRØNNSAKER er GRØNNSAKER, det er mitt motto ;P Den dagen jeg har dårlig samvittighet pga at jeg spiser grønnsaker er jeg ikke mye frisk :P
Pluss, stixsen er enda rosa (med mindre utslaget viser om noen dager.. har ikke helt forstått det der enda.)

HURRA FOR DEG!!!

Jeg er så redd for å få igjen en eller annen type spisefortyrrelse at å regne karboer i grønnsaker teller ikke her hos meg lenger(men holder meg unna de som vokser under jorden)........normalt forhold til mat i tillegg til sunn fornuft.
Har ei venninne på ketose, hun spiser uendelig med lovlige grønnsaker i tillegg til vanlig mat, men havner aldri utenfor ketose pga grønnsaker, da handler det om andre ting.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:49   #14
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Skal vel litt til for å få spiseforstyrrelse av telling... Men nå vet ikke jeg. Alt blir så strengt og stress om man teller karbs ! Så lenge jeg går ned i vekt av å få ett (u)visst antall karbs i meg gjennom grønnsaker, så mener jeg det er bra.

Som deg så holder jeg meg unna de "verste" grønnsakene. Men ellers spises alt med god samvittighet. Til og med Bacongullet spiser jeg med god samvittighet! (personlig tror jeg ikke det er så bra, men... jaja, lev livet :P )

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 08:15   #15
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Hehe, nei jeg tror ikke jeg heller at man får spiseforyrrelse av telling, men når man har hatt spiseforstyrrelse tidligere så holder jeg meg unna.
Lettere panikk hvis jeg hadde oversteget 400 kalorier.
Da blir telling helt feil.(men jeg tar en kontrollsjekk nå og da)
Samtidig mener jeg at dette er en livsstil, er det da noe man IKKE skal se på som ett problem er at man spiser for mye kål, da bør man heller se på andre ting.

Jeg vet om mange med denne livstilen som aldri teller grønnsakene i det hele tatt innenfor de 15 grammene karboer.
Altså 15 g karbo pr dag, men grønnsakene er ikke innenfor der, de blir regnet som 0 hos dem.

OG FOLKENS!!!! Fårikål skal nytes, nam-nam!!!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:33   #16
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Åja, ja hvis du har slitt med en slik sykdom før (evt enda), kan jeg fatte at det er vanskelig. Min personlige erfaring er at om man teller blir man tilslutt KOKO, pga at man er drittlei av både telling og dårlig samvittighet.

Jeg har lagt merke til at jeg reagerer på forskjellige karbs også. Jeg kan spise ubegrenset med grønnsaker virker det som, tviler på at jeg er innenfor 15 karbs per dag. Koser meg også med posesaus uten å reagere. Unnet meg kaffe latte (h-melk, fløte og sirup) igår, og stixsen var fortsatt lys rosa. Men når jeg var på kinarestaurant, DA stoppet forbrenninga! Jeg bytta risen med en bolle salat, så må ha vært chop suey sausen jeg reagerte på (spiste kun sausen som var PÅ grønnsakene, det overflødige la jeg igjen..) Etter en halvtime var jeg dautrøtt, vond i hodet og fikk masse luft i magen :O Lite behagelig når jeg satt på kinoen :P

Så det der er litt merkelig! Kanskje det er mer "raske" karbs i kinamat enn i fet melk? Jeg vet ikke.. Men så lenge jeg kan ha latte'n min i fred og med god samvittigheten, er verden et bedre sted å bo

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 09:57   #17
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av, det er det mellom nyttår og jul som er synderen.......

Evt.: 'Det er ikke pølsa man blir tjukk av, - det er sausen.'

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 15:11   #18
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Åja, ja hvis du har slitt med en slik sykdom før (evt enda), kan jeg fatte at det er vanskelig. Min personlige erfaring er at om man teller blir man tilslutt KOKO, pga at man er drittlei av både telling og dårlig samvittighet.

Jeg har lagt merke til at jeg reagerer på forskjellige karbs også. Jeg kan spise ubegrenset med grønnsaker virker det som, tviler på at jeg er innenfor 15 karbs per dag. Koser meg også med posesaus uten å reagere. Unnet meg kaffe latte (h-melk, fløte og sirup) igår, og stixsen var fortsatt lys rosa. Men når jeg var på kinarestaurant, DA stoppet forbrenninga! Jeg bytta risen med en bolle salat, så må ha vært chop suey sausen jeg reagerte på (spiste kun sausen som var PÅ grønnsakene, det overflødige la jeg igjen..) Etter en halvtime var jeg dautrøtt, vond i hodet og fikk masse luft i magen :O Lite behagelig når jeg satt på kinoen :P

Så det der er litt merkelig! Kanskje det er mer "raske" karbs i kinamat enn i fet melk? Jeg vet ikke.. Men så lenge jeg kan ha latte'n min i fred og med god samvittigheten, er verden et bedre sted å bo

Da er du nok veldig lik meg, og lavkarbo handler jo også om å finne ut hva man tåler(altså etter endt kur).
Brød er helt FEIL for meg, men fullkornspasta og fullkornsris i små mengder er ikke ett problem.
Melk reagerer jeg dårligere på enn hvis jeg spiser sjokolade en kveld.

Jeg får ikke målt det med stiks, de har aldri utslag hos meg, hvis jeg da ikke drikker mindre, eneste måten å sjekke om jeg er på rett vei er å kutte ut et par liter om dagen, da kan jeg få resultater på stiksen. Men jeg gidder ikke gå å være tørst(og jeg tørster HELE tiden), derfor blåser jeg i stiksen.
Har testet det på dager med lite drikke å teste posesauser, 0 problem, men tar jeg en brødskive med grovt brød, glem det.......

Jeg har jo vært så heldig at jeg gikk ned mye på lavkarbo og holdt vekten etterpå i 2 år, med unntak av 2-3 kg opp og ned, inntil medisinene gjorde sitt til at det raste opp fra dag en i våres.
I og med at jeg har vært igjennom dette og så har jeg kunnet teste ut mye rart da jeg nådde den vekten jeg ville den gangen.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 15:27   #19
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Det er jo ganske greit, at du vet hva du tåler eller ikke. Jeg er enda i teste fasen.. Brød, pasta, ris å poteter klarer jeg meg fint uten. Men Kaffe Latte.... der har jeg problemer :P
Eneste grunn til at brød hadde vært greit til tider er fordi det er så lettvint ha å med seg..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 16:57   #20
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Det er jo ganske greit, at du vet hva du tåler eller ikke. Jeg er enda i teste fasen.. Brød, pasta, ris å poteter klarer jeg meg fint uten. Men Kaffe Latte.... der har jeg problemer :P
Eneste grunn til at brød hadde vært greit til tider er fordi det er så lettvint ha å med seg..

Jeg også synes brød er det greieste, men flere av brødoppskriftene her inne kommer godt med..........nam!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 15:23   #21
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

hmmmm kjøttet ER nå i GRYTA!!! Gleder seeeeeeeeeeeeeeeg!!!!!

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 18:59   #22
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Å du bedre meg. Det var KANON godt!

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 12:36   #23
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Nettopp fått to lam i frysern. Starta med lammekjøtt i fjord, da jeg nettopp hadde fått diagnosen. Funker kjempefint, så lenge man holder seg unna poteter, og er kjempeforsiktig med kålrotstappe til saltkjøtt.

Måtte prøvesmake ei lammeribbe på lørdag. Suuuupert.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:27   #24
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg har så lyst på fårikål!

Hei

Lager fårikål med spisskål jeg - og da bør en jo kunne spise godt:-)
Og jeg kjenner ikke forskjell på smaken - bare pass på å ikke ha kålen i før på slutten av koketiden.

Utrolig godt - men som en fjellets rype, så savner jeg flatbrød og tyttebær - noe skal det jo alltid være

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fårikål NEI på SB? SivPiv Spørsmål og svar 3 14-10-07 22:50
Fårikål! HP Middag 34 13-09-07 22:03
Fårikål? AltforStor Ketolysekuren 2 11-09-07 07:13
Hva med fårikål ? nystolen Ketolysekuren 10 04-09-07 20:07
Fårikål! geysirland Ketolysekuren 1 21-08-07 17:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no