Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

I gang med eurodiet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-08, 23:06   #1
maik
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 2
maik er på en erverdig vei

I gang med eurodiet

Merket at det ikke er så veldig mange her inne som nettopp har starta med eurodieten, men er kanskje mange som har gode råd

Begynte i fase 1 for tre dager siden og spiser bare eurodiet produkter. Har fortsatt ikke smakt på alt jeg har bestilt, men mye skal allerede kastes! Liker den kyllingsuppen, men desverre ingen andre. Osteomeletten var også den eneste som gikk ned, men liker barene veldig godt Noen som har noen råd om hvordan maten kan bli litt bedre, synes alt har den samme protein/pulver smaken

maik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:16   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: I gang med eurodiet

hei og velkommen

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...0&postcount=14

jeg klarer ikke suppene, noen bruker de som saus på masse grønnsaker.
Omeletten, hadde jeg i ett ekstra egg også overøste jeg den med sopp eller andre grønnsaker.
Men nå tror jeg ikke jeg orker spise noen flere av dem
gikk i fase 1. men.... nå er dte bra

Bare å spørre videre om det er noe, eller om du vil ha ut litt frustraajon, har du kommet til rette plassen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:17   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: I gang med eurodiet

jeg tror det er ett par til som er ganske ferske
og jeg har jo maaaange mnd igjen jeg også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:47   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

Opprinnelig lagt inn av maik, her.

Merket at det ikke er så veldig mange her inne som nettopp har starta med eurodieten, men er kanskje mange som har gode råd

Begynte i fase 1 for tre dager siden og spiser bare eurodiet produkter. Har fortsatt ikke smakt på alt jeg har bestilt, men mye skal allerede kastes! Liker den kyllingsuppen, men desverre ingen andre. Osteomeletten var også den eneste som gikk ned, men liker barene veldig godt Noen som har noen råd om hvordan maten kan bli litt bedre, synes alt har den samme protein/pulver smaken

lukk øya og spis fort , du venner deg mer og mer til smaken
og i suppene ta blomkål og brokoli oppi
men for meg blir dem aldri gode
pannekaker
caramelbar
sjokofrokost
brovnies går bra
har gått på ED etter et halvt år veknedgang 22 kilo
det er et år siden
i dag har jeg begynt i fase 1 igjen lagt på meg 6 kilo de skal vekk

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:50   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: I gang med eurodiet

Jeg syns suppene er lettere å få ned om jeg drikker de av kopp heller enn å spise de med skje (av en eller annen rar grunn)

og kanel, lardemomme og slikt krydder høyner kakao, creme brulee og slikt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 11:23   #6
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

Hei og velkommen!
Smaken forandrer seg faktisk litt etterhvert så det kan være at ting blir bedre eller annerledes neste gang du prøver...
Men det er noe som ikke er godt da.
Og her er rette plass for frustrasjoner ja!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 15:04   #7
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg syns suppene er lettere å få ned om jeg drikker de av kopp heller enn å spise de med skje (av en eller annen rar grunn)

og kanel, lardemomme og slikt krydder høyner kakao, creme brulee og slikt

Helt enig Jeef - jeg synes også at suppene smaker 10 ganger bedre fra kopp. Har de med i termos på jobb hver dag og synes det er riktig så godt. Strange

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 21:40   #8
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

min andre dag på ED sulter ihel hehe
omeletten er pyton ,men den gikk ned når jeg kom fra jobb ,med masse grønsaker oppå

så kokte jeg blomkål sellerirot litt asparges og moste tok opp litt tomat på boks med chili , det smakte nydlig nå i kveld ,men spiste for fort fikk vondt i maven
og nå har jeg innmari lyst på sjokolade,, har ei nydlig sjokolade kake i fryseren ,, vel der skal den bli
har fått nye varer men henter de i morgen , ellers så går jeg løs på en bar eller to

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 21:53   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: I gang med eurodiet

barer er fine å stagge godterisuget med i starten
men det er vel ikke anbefalt å spise mer enn en pr dag da

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:05   #10
lotteev
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 54
Innlegg: 1
lotteev er på en erverdig vei

Sv: I gang med eurodiet

Hvor får man tak i eurodiett?

lotteev er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:34   #11
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

Velkommen hit, og lykke til med ED!

Man finner sine favoritter, jeg har personlig blitt rimelig ensidig i kosten. Veksler mellom 3-4 forskjellige produkter.

Opprinnelig lagt inn av lotteev, her.

Hvor får man tak i eurodiett?

Du må til lege for å få legeerklæring.

Du kan lese mer på www.eurodiet.no og der finner du også et nr. du kan ringe for å finne nærmeste ED lege hos deg.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:52   #12
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: I gang med eurodiet

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

lukk øya og spis fort , du venner deg mer og mer til smaken
og i suppene ta blomkål og brokoli oppi
men for meg blir dem aldri gode
pannekaker
caramelbar
sjokofrokost
brovnies går bra
har gått på ED etter et halvt år veknedgang 22 kilo
det er et år siden
i dag har jeg begynt i fase 1 igjen lagt på meg 6 kilo de skal vekk

har nå min 6 dag på ED vektnedgang på morran i dag ,,3,7kilo
er kjempefornøyd dette er vist den eneste kuren som virker på meg
syns den er beinhard ,men vektnedgangen gir motivasjon

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 00:15   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: I gang med eurodiet

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

har nå min 6 dag på ED vektnedgang på morran i dag ,,3,7kilo
er kjempefornøyd dette er vist den eneste kuren som virker på meg
syns den er beinhard ,men vektnedgangen gir motivasjon


http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15832

må jo reklamere litt for Eurodiett skravletråden vår! ... håper å se dere der! er så hyggelig der inne alle er snille og hjelpsomme

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... Pc-snuppa Generell diskusjon 20 13-07-07 18:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no