Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

NOEN som har disse bøkene?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-06, 00:19   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

NOEN som har disse bøkene?


"... den perfekte diett for dem som elsker mat"
Nigella Lawson
Når du følger dr. Atkins' kostholdsprogram, kan du glemme å telle kalorier og allikevel oppleve at kiloene renner av deg mens du stadig blir friskere og fastere i fisken. Så snart du setter fart i stoffskiftet ditt, vil du raskt gå ned i vekt og nyttiggjøre deg mer energi, i tillegg til at du reduserer risikoen for mange helseproblemer, for eksempel hjertelidelser og diabetes.


Jeg lurte på å kjøpe disse...129 for alle sammen!!....
Noen som har erfaringer?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 13:34   #2
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: NOEN som har disse bøkene?

Hei, jeg har de.....synes de e kjekke å ha, selv om nille sier at man ikke kan stole helt på den karbo-telleren.. Også e d jo endel oppskrifer i kokeboka når fantasien svikter.
og 129 e jo ikke akkurat den værste prisen, men d spørs jo om hvor mye du kan fra før.....

kos tess

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 13:39   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NOEN som har disse bøkene?

Jeg har alle. Kokeboka elsker jeg. Mye godt der (og mye man ikke får tak i her, men men).

Det er MYE feil i karbotelleren så den bruker jeg sjelden, samme med selve hovedboka, den er egentlig best å lese på engelsk, men du får iallefall lært det grunnleggende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 16:58   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NOEN som har disse bøkene?

Jeg bestilte de jeg..var så billig, at jeg ikke klarte la være...
Sjekke rundt på nettet, og de kosta mye mer andre steder..(jeg er medlem i bokklubben)...

Så er det portofritt tilsendt, så om jeg bestemmer meg for å kjøpe flere bøker om kosthold, kan jeg jo drøye det litt...
Leser disse først

Har en bok som heter lavkarbo fra før, men der er det masse feil..
Mange oppskrifter med pasta, og karboinnholdet er feil..

Men inspirasjon kan man jo hente derfra...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 18:47   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: NOEN som har disse bøkene?

Bare du er oppmerksom på at Dr. Atkins slankerevolusjons boka er basert på en gammel og utdatert utgave av originalen (19912/1999) + at oversetteren har hatt en særdeles dårlig dag.... OG at Atkins kom med en ny revidert utgave i 2002 som er UTEN FEIL, så går det greitt

Bruk oppdateringene under Ressurser i tillegg, så er du redda fra å gjøre de groveste feilene !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 19:37   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NOEN som har disse bøkene?

Tusen takk!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no