Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

FT4 stuper ... På lavkarb!

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-11, 10:00   #1
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

FT4 stuper ... På lavkarb!

Har i det siste følt med helt jæv....og kom på at jeg burde ta en blodprøve. og der fikk jeg svart. har gått fra 20 til 14 på 4 mnd....Har alltid lest at med lavkarb blir stoffskifte bedre, men med meg er det blitt helt kræsjlanding! Går på veldig høy dose 150*4 175*3 i uka. og måtte nå øke! Er fortvilet, og har bestilt time på Balder. Time i Juli.... Noen som vet noe jeg ikke vet?

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:26   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: FT4 stuper...på lavkarb!

Bare som en sjekk - tok de to prøvene på samme sted? Var det en prøve som viste 20 og en som viste 14? Da ville jeg anbefalt og tatt en sjekk-prøve i tilfelle det var noe feil med den du tok

Jeg hadde et motsatt tilfelle der den lå på 17 - og plutselig var over 20 - men neste prøve viste 17 igjen...

Ellers kan jeg ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at du finner utav det! Hva sier legen din ?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:52   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: FT4 stuper...på lavkarb!

Er begge prøvene tatt fastende på samme tid om morgenen?
Hvordan har TSH reagert?
Har du anti-stoffer?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:58   #4
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: FT4 stuper ... På lavkarb!

Skal til legne i morgen og be om utskrift av de siste prøvene. Takk for at dere prøver å hjelpe meg!

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffe på lavkarb kur?? rumbero Spørsmål og svar 2 15-04-10 10:45
Billig lavkarb mat til lunsj? pijussau Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 01-01-10 21:23
Kan jeg forsøke lavkarb.? dragev Lavkarbo generelt 14 26-06-07 17:21
Stuper i det... Thula Ketolysekuren 9 28-02-05 19:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no